Καλή ποιότητα κύλισης, μεστό τιμόνι και δυνατότητα να κινηθεί σβέλτα είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του νέου Toyota Auris στο δρόμο.
9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Καλή ποιότητα κύλισης, μεστό τιμόνι και δυνατότητα να κινηθεί σβέλτα είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του νέου Toyota Auris στο δρόμο.

Οδηγούμε: Νέο Αuris

17.770 Επισκέψεις στο άρθρο (5/6/2015)

Με δυναμικότερη εμφάνιση που εκφράζει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Toyota, 1.200άρη turbo κινητήρα βενζίνης στην γκάμα, καλύτερη οδική συμπεριφορά και προηγμένες τεχνολογίες, το ανανεωμένο Toyota Auris ενισχύει και άλλο τις μετοχές του στην κατηγορία των μικρομεσαίων και ανεβάζει τον πήχη.

Με νέα σφηνοειδή και δυναμική σχεδίασηΜας το επιβεβαίωσαν στη Συνέντευξη Τύπου ότι το  ανανεωμένο  Toyota Auris εκφράζει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της ιαπωνικής εταιρείας, αλλά μάλλον δεν χρειαζόταν, μιας και αυτό αποκαλύπτεται και από τις φωτογραφίες που βλέπετε από μόνοι σας. Σίγουρα, οι βασικές αρχές keen look & under priority έχουν διατηρηθεί, όμως το ανανεωμένο  Auris έχει επανασχεδιαστεί σε μεγάλο βαθμό τόσο μπροστά, όσο και πίσω, ώστε να δείχνει πιο σοφιστικέ και να κάνει αισθητή την παρουσία του στο δρόμο.
Πιο συγκεκριμένα, λοιπόν, νέα είναι τα φανάρια τα οποία είναι τεχνολογίας LED, η μάσκα με το φιλέτο χρωμίου η οποία εφάπτεται πάνω τους, η γρίλια η οποία εκτείνεται πια από άκρη σε άκρη, αλλά και τα φτερά τα οποία «ανεβαίνουν» προς τα πάνω παίρνοντας ένα μέρος από το καπό. Χάρη σε αυτές τις αλλαγές το μικρομεσαίο της Toyota δείχνει να έχει ένα πιο σφηνοειδές και δυναμικό παρουσιαστικό, όντας πιο πλατύ και με χαμηλότερο κέντρο βάρους. Βέβαια, οι αλλαγές όπως είπαμε δεν επικεντρώνονται μόνο μπροστά. Πίσω για παράδειγμα επανασχεδιασμένα είναι τα φανάρια και ο προφυλακτήρας, στον οποίο οι ανακλαστήρες έχουν τοποθετηθεί στις άκρες και χαμηλά ώστε να τονίσουν το πλάτος του αμαξώματος. Τέλος, ως… κερασάκι έρχεται η κεραία στην οροφή (σε στιλ πτερύγιο καρχαρία) που επιβεβαιώνει την προσοχή στην λεπτομέρεια που έχει δοθεί.Εσωτερικό: Μοντέρνο και πολύ ποιοτικόΌταν ανοίξαμε την πόρτα και μπήκαμε στο εσωτερικό του νέου Auris το οποίο μας περίμενε στο parking για να ξεκινήσουμε τη δοκιμαστική μας οδήγηση, πραγματικά εντυπωσιαστήκαμε και το επεξεργαστήκαμε για αρκετή ώρα σταματημένοι, γιατί το αποτέλεσμα ήταν ανώτερο των προσδοκιών μας. 
Πρώτα από όλα, η σχεδίαση στο ταμπλό δεν σου βγάζει πια την αίσθηση του συντηρητικού (βλ. το ρολόι το οποίο επιτέλους δεν έχει το κλασικό μπλε φόντο). Έπειτα, είναι η οθόνη στην κεντρική κονσόλα. Αυτή είναι αρκετά μεγάλη (7 ιντσών προαιρετικά), αφής και μάλιστα με touch κουμπιά στο πλάι. Σε κάποιους θα θυμίσει μάλιστα και tablet. Μετά είναι οι διακόπτες του αυτόματου κλιματισμού, οι οποίοι είναι σαν αεροπορικού τύπου και έχουν κάτι από premium αίσθηση. Όμορφοι επίσης είναι και οι αεραγωγοί στις άκρες του ταμπλό, ωστόσο αυτοί στο κέντρο θα μπορούσαν να έχουν κάτι το «παιχνιδιάρικο». Και τέλος, είναι ο πίνακας οργάνων. Έχει βάθος, δύο τούνελ για τα αναλογικά όργανα και στο κέντρο μία οθόνη 4,2 ιντσών, και γενικά δίνει μία σπορτίφ νότα. Με λίγα λόγια; Χωρίς να έχει κάτι το φαντεζί, το εσωτερικό του ανανεωμένου Auris είναι φρέσκο και μοντέρνο.
Όσο τώρα για την ποιότητα των υλικών, τη συναρμογή και την εργονομία; Και εδώ δεν έχεις τίποτα να του προσάψεις αφού τα υλικά είναι καλής ποιότητας (μαλακά και αφρώδη στη μεγαλύτερη έκταση) και με σωστή συναρμογή που δείχνει ότι θα αντέξει στο χρόνο και τις λακκούβες. Από την άλλη η εργονομία κυμαίνεται στα γνώριμα υψηλά επίπεδα της Toyota, ενώ υπάρχουν και αρκετές θήκες για να ακουμπήσεις μικροπράγματα. Μας άρεσε μάλιστα που η θήκη μπροστά από τον λεβιέ έχει καπάκι, θα την θέλαμε όμως λίγο μεγαλύτερη, όπως και τις θήκες στο πλάι της πόρτας ώστε να χωράει με μεγαλύτερη άνεση ένα 10άρι tablet.Χώροι: Aνετο για επιβάτες και αποσκευέςΌσον αφορά στους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές αλλαγές δεν υπάρχουν. Έτσι το πορτ-μπαγκάζ παραμένει στα 360 λίτρα και βρίσκεται στον μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ στην πίσω σειρά με άνεση θα καθίσουν δύο ενήλικες. Μάλιστα, στην περίπτωση που έρθει και ένας τρίτος τα πράγματα δεν θα δυσκολέψουν πολύ και αυτό γιατί το πάτωμα είναι επίπεδο (δεν υπάρχει κεντρικό τούνελ που να ενοχλεί) και έτσι θα «βολέψουν» πιο εύκολα τα πόδια τους,Κινητήρες: Στροφή στο τούρμποΜπορεί στην Ευρώπη το 50% των πωλήσεων του Toyota Auris να αφορά στην υβριδική έκδοση, για την Ελλάδα όμως η είδηση αυτή τη φορά είναι ο νέος 1,2 turbo βενζινοκινητήρας που προστίθεται στην γκάμα μιας και με αυτόν το ιαπωνικό μικρομεσαίο θα μπορεί να παίξει με ίσους όρους απέναντι στον ανταγωνισμό. 
Πιο αναλυτικά, ο κινητήρας αυτός είναι 4κύλινδρος, άμεσου ψεκασμού, με διπλό μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων (VVT-iW) και η «ιδιομορφία» του είναι ότι δουλεύει και σε κύκλο Otto, και σε Atkinson (σ.σ. το αποτέλεσμα είναι καλύτερη απόκριση σε όλο το φάσμα των στροφών). Αποδίδει 116 ίππους από τις 5.200 έως τις 5.600 σ.α.λ., ο κόφτης είναι στις 5.800, έχει 185 Nm ροπής από τις 1.500 έως τις 4.000 σ.α.λ., κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ. και καταναλώνει 4,7 λτ./100 χλμ. 
Από την οδήγησή μας στις Βρυξέλες, έχουμε να σημειώσουμε πως έχει πολύ πολιτισμένη και βελούδινη λειτουργία, ενώ ικανοποιεί τόσο στην κίνηση μέσα στην πόλη, όσο και όταν το πιέσεις. Όταν γυρίζει κάτω από τις 1.500 σ.α.λ. δυσκολεύεται λίγο να ανεβάσει στροφές (δεν είναι diesel), από εκεί και πάνω όμως είναι σβέλτος και ζωντανός. ¶νετα επίσης ταξιδεύει και με 120 χλμ./ώρα (ελέω ραντάρ και ορίων ταχυτήτων) στον αυτοκινητόδρομο. 
Βέβαια, εκτός από τον 1,2 turbo αλλαγές υπάρχουν σε όλη την γκάμα των κινητήρων του Auris. Έτσι, ο 1,4 D-4D ρίχνει τα CO2 στα 89 από τα 99 γρ./χλμ. (με την προσθήκη NSR), την κατανάλωση από τα 3,8 στα 3,4 λτ./100 χλμ. και έχει τη μέγιστη ροπή των 205 Nm από τις 1.400 αντί τις 1.800 σ.α.λ. με αποτέλεσμα να πληροί πια τις προδιαγραφές Euro6. 
Τέλος, στην γκάμα προστίθεται και ένας νέος κινητήρας, ο 1,6 D-4D των 112 ίππων και 270 Nm ροπής που έχει εξελιχθεί μαζί με την BMW, όμως αυτός προς το παρόν δεν θα έρθει στην ελληνική αγορά.Τεχνολογία: Toyota Safety SenseΕίναι γεγονός πως όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ρίξει επιπλέον βάρος στο κομμάτι της εξέλιξης των συστημάτων ασφαλείας των μοντέλων τους. Ακόμα και μίνι αυτοκίνητα πόλης εφοδιάζονται με πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων τόσο ενεργητικής, όσο και παθητικής ασφάλειας. Δεν θα μπορούσε λοιπόν η Toyota να μείνει αμέτοχη.
Το ανανεωμένο Toyota Auris θα εφοδιάζεται με την δέσμη τεχνολογιών Toyota Safety Sense η οποία υπό την ομπρέλα της έχει τέσσερα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας. Το πρώτο είναι το Pre-Collision System το οποίο μπορεί να φρενάρει πλήρως το όχημα σε ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα αν η κάμερα και οι αισθητήρες λέιζερ που είναι τοποθετημένοι στο παρμπρίζ ανιχνεύσουν κάποιο εμπόδιο μπροστά. Μάλιστα, το Pre-Collision System δουλεύει έως τα 80 χλμ./ώρα, σε αυτή την περίπτωση όμως μετριάζει τα αποτελέσματα της σύγκρουσης. Το δεύτερο υπο-σύστημα είναι το Lane Departure Alert που ειδοποιεί τον οδηγό για τυχόν ακούσια αλλαγή λωρίδας, το τρίτο είναι το Road Sign Assist που έχει την ικανότητα να διαβάζει πινακίδες του δρόμου και να τις απεικονίζει στην οθόνη και τέλος είναι το Auto High Beam, όπου η μεγάλη σκάλα των φώτων όταν έρχεται αυτοκίνητο από το απέναντι ρεύμα ή υπάρχει άλλο αυτοκίνητο μπροστά σου.Στο δρόμο: Πιο ήσυχο, με καλύτερο τιμόνι και ποιότητα κύλισηςΣτόχος κατά την ανανέωση του Toyota Auris ήταν το μοντέλο να αποκτήσει μια πιο δυναμική οδική συμπεριφορά και καλύτερη ποιότητα κύλισης. Για να επιτευχθεί αυτό έγιναν επεμβάσεις κυρίως στην ανάρτηση και το τιμόνι. Συγκεκριμένα, στην μπροστά ανάρτηση (Γόνατα ΜακΦέρσον) έγιναν επεμβάσεις σε ελατήρια, αμορτισέρ, σάιλενμπλοκ και αντιστρεπτική ώστε να έχει καλύτερο κράτημα και βελτιωμένη οδηγική αίσθηση. 
Στους δρόμους των Βρυξελών το αυτοκίνητο έδειξε να έχει καλά περιθώρια πρόσφυσης, ενώ η ανάρτηση δούλευε σωστά μετά από διαδοχικές μετατοπίσεις βάρους.  Η ηλεκτρική υποβοήθηση του τιμονιού από την άλλη έχει νέα ρύθμιση ώστε να έχει το τιμόνι καλύτερη αίσθηση τόσο γύρω από την περιοχή του κέντρου, όσο και σε ταχύτητες 60 με 80 χλμ./ώρα. Αυτό μας έγινε αμέσως αντιληπτό κατά την οδηγική επαφή μαζί του, αφού παρόλο που παραμένει λίγο ελαφρύ, είναι αρκετά κοφτερό και υπάκουο συμμετέχοντας έτσι πιο γρήγορους ρυθμούς οδήγησης.
Όσον αφορά στην πίσω ανάρτηση στις εκδόσεις 1,2Τ, 1,6 Valvetronic, 1,6 D-4D και στα υβριδικά, η πίσω ανάρτηση είναι με διπλά ψαλίδια, ενώ στις 1,33 και 1,4 D-4D είναι με ημιάκαμπτο άξονα. Στους δρόμους του Βελγίου η πίσω ανάρτηση δεν είχε κανένα πρόβλημα να απορροφήσει τις πολύ μικρές ανωμαλίες. Τέλος, στην καλή συνολική εικόνα του μοντέλου συμβάλλουν και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου που περνούν στην καμπίνα χάρη στα νέα ηχομονωτικά υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, όπως είδαμε στις υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο.Από 15.200 ευρώ & στάνταρ το Safety SenseΤο νέο Toyota Auris είναι διαθέσιμο ήδη στην ελληνική αγορά. Η τιμή του -με έκπτωση και απόσυρση- ξεκινά από τα 15.200 ευρώ για την έκδοση Life με τον 1.33 βενζινοκινητήρα, τα 17.840 ευρώ για τον 1.2 turbo στην πλουσιότερη έκδοση Active, τα 18.300 ευρώ ως diesel, ενώ ως υβριδικό έρχεται με χαμηλότερη τιμή από το απερχόμενο μοντέλο, ήτοι 20.000 ευρώ. Αναφορικά με τον εξοπλισμό του, αυτός είναι αρκετά πλήρης από τη βασική έκδοση αφού περιλαμβάνει πρωτίστως το Safety Sense και στη συνέχεια στοιχεία όπως το σύστημα πολυμέσων Touch & Go II, cruise control, clima και κάμερα οπισθοπορείας.Η άποψή μαςΤο ανανεωμένο Toyota Auris ανεβάζει και άλλο τον πήχη στην κατηγορία. Ο 1,2 turbo καλύπτει το κενό που υπήρχε στις βενζίνες, το diesel έρχεται πιο πολλά υποσχόμενο, ενώ το υβριδικό συνεχίζει να έχει ξεκάθαρο προβάδισμα. Μάλιστα, έχει αρχίσει να μπαίνει περισσότερο και στη συνείδηση του αγοραστικού κοινού, αφού έχει φτάσει να έχει το 25% των πωλήσεών του. Τέλος, η σχεδίαση μέσα και έξω δίνει επιπλέον πόντους, όπως και η αναβαθμισμένη οδική του συμπεριφορά.  

Το πορτ-μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 360 λίτρα και βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας.

Το πορτ-μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 360 λίτρα και βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
vw