Δοκιμάζουμε το Peugeot 308 με τον πετρελαιοκινητήρα 1,6 λτ. BlueHDi των 120 ίππων.

Δοκιμάζουμε το Peugeot 308 με τον πετρελαιοκινητήρα 1,6 λτ. BlueHDi των 120 ίππων.

Test: Peugeot 308

35.607 Επισκέψεις στο άρθρο (17/6/2016)

Το Peugeot 308 με τον diesel BlueHDi των 1,6 λίτρων και το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, αγριεύει και δείχνει τα δόντια του στον ανταγωνισμό προτάσσοντας τις πολύ καλές επιδόσεις αλλά κα τις χαμηλές τιμές κατανάλωσης και ρύπων.

What is new

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

- Κινητήρας 1,6 λτ. diesel με 120 ίππους
- Κατανάλωση 5,8 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 20.980 ευρώ
 
Κινητήρας, εμφάνιση μέσα - έξω, χώροι επιβατών, ποιότητα εσωτερικού, άνεση ανάρτησης, οδική συμπεριφορά 
- Αίσθηση επιλογέα, ορατότητα προς τα πίσω
 
Η Peugeot διέθετε ανέκαθεν αξιόλογα αυτοκίνητα στην μικρομεσαία κατηγορία. Ωστόσο το 308 έκανε την υπέρβαση. Αντικαθιστώντας μάλιστα τον κινητήρα e-HDI με το νεότερο κινητήρα diesel BlueHDI των 1,6 λίτρων, το ενίσχυσε σημαντικά. Ο κινητήρας αυτός ταιριάζει γάντι στο μικρομεσαίο αμάξωμα του 308, ενώ με την αύξηση της ισχύος του και της ροπής του το φέρνει αντιμέτωπο με την ελίτ της κατηγορίας, με τα αυτοκίνητα που την απαρτίζουν να εφοδιάζονται με αντίστοιχου κυβισμού και απόδοσης σύνολα. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι παρά την αύξηση των τιμών αυτών, αποδεικνύεται ιδιαίτερα οικονομικός σε κατανάλωση. Κατά τα άλλα το Peugeot 308 και σε αυτή την έκδοση παραμένει ένα από τα πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα της κατηγορίας.
 
Από 20.980 ευρώ με Future 6
Η τιμή του στη βασική έκδοση με το νέο κινητήρα ξεκινά από τα 22.270 ευρώ ενώ συνοδεύεται από το πρόγραμμα Future 6 το οποίο προβλέπει πρώτη δόση έξι μήνες μετά την αγορά του αυτοκινήτου, άτοκα, 5 χρόνια εγγύηση και όφελος νέας τιμής (που σε κάποιες περιπτώσεις είναι χαμηλότερο και από αυτό της απόσυρσης). 
 
Από τα πιο όμορφα μικρομεσαία
Το Peugeot 308 αποτελεί ένα από τα πιο καλαίσθητα σχεδιαστικά αυτοκίνητα της κατηγορίας συνδυάζοντας περίτεχνα τον δυναμισμό με την εκλεπτυσμένη αισθητική. Το εμπρός μέρος είναι κομψό και σύγχρονο σχεδιαστικά με τα έντονα νεύρα στα πλαϊνά του αμαξώματος να εκφράζουν πιο σπορ σχεδιαστικό προφίλ. Το πίσω μέρος είναι το πιο ξεχωριστό πάντως, με τα ιδιαίτερης σχεδίασης φωτιστικά σώματα και τη γενικότερη σχεδίαση να κρίνεται απόλυτα θελκτική στο σύνολό της.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

OPEL NEA MONTELA
test center