Η παρουσίαση της έκδοσης παραγωγής του MX-5 RF αναμένεται να γίνει κάποια στιγμή μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2017, με την Mazda να υπόσχεται ότι δε θα υπάρχει σημαντική αύξηση στην τιμή.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η παρουσίαση της έκδοσης παραγωγής του MX-5 RF αναμένεται να γίνει κάποια στιγμή μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2017, με την Mazda να υπόσχεται ότι δε θα υπάρχει σημαντική αύξηση στην τιμή.

Mazda MX-5 RF το 2017

3.129 Επισκέψεις στο άρθρο (29/3/2016)

Το MX-5 RF της έκθεσης της Νέας Υόρκης φαίνεται πως είναι πολλά περισσότερα από ένα concept, καθώς κατά τα φαινόμενα η Mazda θα το λανσάρει σε έναν περίπου χρόνο, με το ενδεχόμενο μιας MPS έκδοσης να είναι ανοικτό.

Μία από τις πλέον συζητημένες πρεμιέρες της έκθεσης της Νέας Υόρκης είναι αυτή του Mazda MX-5 RF (Retractable Fastback). Πρόκειται προς το παρόν για ένα πρωτότυπο όχημα και αποτελεί την «μεταμόρφωση» του ΜΧ-5 από ένα «αγνό» roadster, σε ένα targa αυτοκίνητο με hard-top οροφή.Αν και concept, πάντως, δείχνει να μην απέχει πολύ από την έκδοση παραγωγής του. Πόσο μάλλον αν πιστέψουμε δημοσιεύματα του βρετανικού Τύπου, που κάνουν λόγο για τα σχέδια της Mazda για το MX-5 RF, όπως φέρεται να τα εκμυστηρεύθηκε ένας εκπρόσωπος της εταιρείας.Η παρουσίαση της έκδοσης παραγωγής, λοιπόν, αναμένεται να γίνει κάποια στιγμή μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2017. Η Mazda υπόσχεται ότι δε θα υπάρχει σημαντική αύξηση στην τιμή, ώστε το MX-5 RF να είναι ακόμα πιο δελεαστικό.Περισσότερα νέα στο Auto ΤρίτηΗ ίδια ανώνυμη πηγή αποκάλυψε πως το βάρος του MX-5 RF είναι αυξημένο κατά 50 κιλά σε σύγκριση με αυτό του απλού MX-5, ενώ είναι και πιο πολυτελές. Ωστόσο, τόσο η ανάρτηση όσο και το σύστημα διεύθυνσης, δεν έχουν υποστεί την παραμικρή αλλαγή.Αναφορικά με το ζήτημα των μηχανικών συνόλων και το ενδεχόμενο μιας «καυτής» έκδοσης, το στέλεχος της Mazda φέρεται να δήλωσε διπλωματικά πως η γκάμα των κινητήρων προς το παρόν περιλαμβάνει το σύνολο των 1,5 λίτρων και αυτό των 2,0 λίτρων. Δεν υπάρχουν άμεσα πλάνα για μία MPS έκδοση, αλλά ίσως αργότερα να υπάρξουν.

Το βάρος του MX-5 RF είναι αυξημένο κατά 50 κιλά σε σύγκριση με αυτό του απλού MX-5, ενώ είναι και πιο πολυτελές. Τόσο η ανάρτηση όσο και το σύστημα διεύθυνσης, δεν έχουν υποστεί την παραμικρή αλλαγή.

Το βάρος του MX-5 RF είναι αυξημένο κατά 50 κιλά σε σύγκριση με αυτό του απλού MX-5, ενώ είναι και πιο πολυτελές. Τόσο η ανάρτηση όσο και το σύστημα διεύθυνσης, δεν έχουν υποστεί την παραμικρή αλλαγή.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto