Όπως φαίνεται ξεκάθαρα από τις ηλεκτρονικά επεξεργασμένες κατασκοπευτικές μας εικόνες, το μπροστινό μέρος του VW Passat θα αποκτήσει σαφώς πιο δυναμική εικόνα.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Όπως φαίνεται ξεκάθαρα από τις ηλεκτρονικά επεξεργασμένες κατασκοπευτικές μας εικόνες, το μπροστινό μέρος του VW Passat θα αποκτήσει σαφώς πιο δυναμική εικόνα.

Έρχεται νέο VW Passat

(9/4/2017)

Η σύγχρονη γενιά του VW Passat θα δεχθεί μια γενναία ανανέωση τον επόμενο χρόνο με σκοπό να αμβλύνει την κριτική για την συγκρατημένη σχεδίαση του μέσα-έξω, ενώ ακολουθώντας τον ανταγωνισμό είναι πιθανό για πρώτη φορά στην ιστορία του να έχει και κινητήρα 1.000 κυβικών!

What is new

Το επίπεδο της ποιότητας στο εσωτερικό του Passat είναι υψηλό, αγγίζοντας τα όρια των premium επιλογών της κατηγορίας. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, στόχος των ανθρώπων της VW είναι να γίνει ακόμη πιο εντυπωσιακό σε θέματα ποιότητας και φινιρίσματος.

Το επίπεδο της ποιότητας στο εσωτερικό του Passat είναι υψηλό, αγγίζοντας τα όρια των premium επιλογών της κατηγορίας. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, στόχος των ανθρώπων της VW είναι να γίνει ακόμη πιο εντυπωσιακό σε θέματα ποιότητας και φινιρίσματος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

- Πιο δυναμική σχεδίαση μπροστά
- Ακόμη πιο ποιοτικό εσωτερικό
- Με 1.000άρι κινητήρα

Έρχεται το 2017
Παραφράζοντας τη γνωστή ρήση για την γυναίκα του Καίσαρα, η 8η γενιά του VW Passat δεν φτάνει να είναι εντελώς νέα, τεχνολογικά προηγμένη και βασισμένη σε μια εξελιγμένη πλατφόρμα (MQB), αλλά και να το δείχνει. Από το λανσάρισμα του, το μεσαίο σεντάν της VW δέχθηκε κριτική για την ιδιαίτερα συγκρατημένη σχεδίασή του, η οποία μάλιστα δεν ξεχώριζε και ιδιαίτερα από το προηγούμενο. Και να φανταστεί κανείς πως το υπάρχον Passat είναι το πιο δυναμικό που έχει σχεδιαστεί μέχρι σήμερα. Το 2017, η 8η γενιά του VW Passat θα είναι στο μέσον της εμπορικής του καριέρας (λανσαρίστηκε το 2014) και όπως είναι αναμενόμενο θα δεχθεί την καθιερωμένη ανανέωση με σκοπό να συνεχίσει την εμπορική του καριέρα μέχρι το λανσάρισμα της 9η γενιάς κοντά στο 2020. 
 
Πουλάει «μούρη»
Όπως φαίνεται ξεκάθαρα από τις ηλεκτρονικά επεξεργασμένες κατασκοπευτικές μας εικόνες, το μπροστινό μέρος του VW Passat θα αποκτήσει σαφώς πιο δυναμική εικόνα. Κύριο χαρακτηριστικό θα είναι η τονισμένη μάσκα, η οποία θα «κατεβαίνει» χαμηλά και μέσα στον πιο αιχμηρό σχεδιαστικά προφυλακτήρα, παίρνοντας στοιχεία από το επερχόμενο νέο VW CC. Πιο μοντέρνα θα είναι και τα LED φώτα, οι προβολείς των οποίων θα διαθέτουν την τελευταία λέξη της σχετικής τεχνολογίας, καθώς και δυνατότητα ενεργής προσαρμογής σε διαφορετικά οδηγικά μοτίβα. Oι αλλαγές στο πίσω μέρος θα είναι λιγότερο διακριτές και θα αφορούν κυρίως τα φώτα. Οι σχεδιαστικές αλλαγές του ανανεωμένου VW Passat θα αφορούν όλη τη γκάμα του μοντέλου, όπως φυσικά και την στέισον βάγκον Variant έκδοση, ηλεκτρονικά επεξεργασμένη κατασκοπευτική εικόνα της οποίας εξασφαλίσαμε επίσης σε αποκλειστικότητα. Οι βασικές διαστάσεις του ανανεωμένου Passat (μήκος, πλάτος, ύψος και μεταξόνιο) θα παραμείνουν ως έχουν, αφού μιλάμε για μια ανανέωση, ενώ το αυτοκίνητο θα συνεχίσει φυσικά να «πατάει» πάνω στην ξακουστή, ευμετάβλητη, ελαφριά και άκαμπτη πλατφόρμα MQB.

Και με 1000άρη κινητήρα
To Ford Mondeo είναι ήδη διαθέσιμο με 1,0 EcoBoost κινητήρα 125 ίππων, ενώ το επερχόμενο νέο Insignia θα είναι επίσης διαθέσιμο με τον 1,0 ECOTEC κινητήρα της Opel. Με δεδομένο πως τα δύο αυτά μοντέλα είναι άμεσοι ανταγωνιστές του Passat και πως στην VW υπάρχει ο 1,0 TSI, είναι πολύ πιθανό το λανσάρισμα του ανανεωμένου μοντέλου να συνδυαστεί με χαμήλωμα της βάσης στη γκάμα των κινητήρων. Μια αύξηση της ιπποδύναμης (από 110 ή 115 ίππους που είναι σε μικρότερα μοντέλα) στους 120-125 ίππους θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη για να μπορεί να κινηθεί με άνεση το μεγάλο αμάξωμα. Κατά τα άλλα η γκάμα των κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου θα παραμείνει ως έχει με ρυθμίσεις όμως για καλύτερη απόδοση. Ήδη φημολογείται πως η κορυφαία biturbo πετρελαιοκίνητη έκδοση από 240 ίππους θα φτάσει στους 280. Θα παραμείνει φυσικά και η plug-in υβριδική έκδοση GTE.
 
Ακόμη πιο premium εσωτερικό
Το επίπεδο της ποιότητας στο εσωτερικό του νέου Passat είναι υψηλό, αγγίζοντας τα όρια των premium επιλογών της κατηγορίας. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, στόχος των ανθρώπων της VW είναι να γίνει ακόμη πιο εντυπωσιακό σε θέματα ποιότητας και φινιρίσματος με τη χρήση νέων υλικών και πιο ποιοτικών επενδύσεων. Επίσης θα γίνει και πιο high-tech με τη χρήση τελευταίας γενιάς συστημάτων infotainment και οθονών αφής. Σχεδιαστικά δεν είναι εύκολο να αλλάξουν πολλά στις λιτές και καθαρές γραμμές του σημερινού μοντέλου, οι οποίες όμως τονίζουν την εργονομία και την λειτουργικότητα της καμπίνας. Οι χώροι θα παραμείνουν φυσικά κορυφαίοι, τόσο όσον αφορά στους επιβάτες, όσο και στις αποσκευές (586 λτ. στο σεντάν και 650 λτ. στο στέισον)

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto