Ο φακός «συνέλαβε» τη νέα Mercedes-AMG E 63 με το ελάχιστο δυνατό καμουφλάζ, δίνοντάς μας έτσι μια ξεκάθαρη εικόνα για το πώς θα είναι το νέο μοντέλο των Γερμανών.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο φακός «συνέλαβε» τη νέα Mercedes-AMG E 63 με το ελάχιστο δυνατό καμουφλάζ, δίνοντάς μας έτσι μια ξεκάθαρη εικόνα για το πώς θα είναι το νέο μοντέλο των Γερμανών.

Νέα Mercedes-AMG E 63

6.266 Επισκέψεις στο άρθρο (22/10/2016)

Η νέα Mercedes-AMG E 63 «συνελήφθη» με το ελάχιστο καμουφλάζ, να υποβάλλεται σε δοκιμές εξέλιξης. Αναμένεται με το 4λιτρο twin-turbo V8 μοτέρ, με απόδοση 571 ίππων στην «απλή» έκδοση και 612 στην «S».

Η νέα μάχη στα «καυτά» μεγάλα και πολυτελή sedan ετοιμάζεται, καθώς η νέα γενιά της Mercedes-AMG E 63 συνεχίζει τις δοκιμές της, ενώ και οι Βαυαροί δουλεύουν πάνω στη νέα BMW M5, η οποία θα στηριχθεί στην καινούργια Σειρά 5.

Η νέα Mercedes-AMG E 63 θα διαθέτει 4λιτρο twin-turbo V8 κινητήρα, που στην «απλή» έκδοση θα αποδίδει 571 ίππους και 750 Nm ροπής, ενώ στην έκδοση «S» θα βγάζει 612 άλογα και 850 Nm ροπής.

Η νέα Mercedes-AMG E 63 θα διαθέτει 4λιτρο twin-turbo V8 κινητήρα, που στην «απλή» έκδοση θα αποδίδει 571 ίππους και 750 Nm ροπής, ενώ στην έκδοση «S» θα βγάζει 612 άλογα και 850 Nm ροπής.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Μάλιστα, ο φακός «συνέλαβε» τη νέα Mercedes-AMG E 63 με το ελάχιστο δυνατό καμουφλάζ, δίνοντάς μας έτσι μια ξεκάθαρη εικόνα για το πώς θα είναι το νέο μοντέλο των Γερμανών, το οποίο θα είναι αποκλειστικά τετρακίνητο και θα προσφέρεται τόσο σε sedan όσο και σε Estate έκδοση.
 
Μέσω μιας παλαιότερης διαρροής, ξέρουμε πως η νέα Mercedes-AMG E 63 θα είναι ισχυρότερη από όσο αρχικά νομίζαμε, καθώς ο 4λιτρος twin-turbo V8 κινητήρας της, στην «απλή» έκδοση θα αποδίδει 571 ίππους και 750 Nm ροπής, ενώ στην έκδοση «S» θα βγάζει 612 άλογα και 850 Nm ροπής. Θα συνδυάζεται με το νέο 9άρι αυτόματο κιβώτιο, με την απλή έκδοση να θέλει 3,7 δλ. για το 0-100 χλμ/ώρα και την S μόλις 3,5 δλ. Σε αμφότερες, η τελική ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
 
Τέλος, σύμφωνα με το αφεντικό της AMG, Tobias Moers, η νέα Mercedes-AMG E 63 θα είναι «πραγματικά γρήγορη και θα διαθέτει drift mode», ενώ το σύστημα τετρακίνησης θα μπορεί να στείλει το 100% της ροπής του V8 κινητήρα στον πίσω άξονα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center