Η Mercedes θα λανσάρει μέσα στο 2017 την ανανεωμένη εκδοχή της C-Class, η οποία θα μας έρθει με φρέσκια σχεδίαση και με αλλαγές στην γκάμα των μηχανικών της συνόλων.
Aνανεωμένη Mercedes C-Class: Προ των πυλών
Η Mercedes θα λανσάρει μέσα στο 2017 την ανανεωμένη εκδοχή της C-Class, η οποία θα μας έρθει με φρέσκια σχεδίαση και με αλλαγές στην γκάμα των μηχανικών της συνόλων.
Oι πληροφορίες αναφέρουν, επίσης, ότι η προσθήκη του νέου 2λιτρου ντίζελ συνόλου των 194 ίππων, ο οποίος θα αντικαταστήσει το πετρελαιοκίνητο μοτέρ των 2,2 λίτρων.
Εντυπωσιακότερη αναμένεται να είναι η «μεταμόρφωση» του εσωτερικού, όπου θα τοποθετηθεί ψηφιακός πίνακας οργάνων, που θα ενοποιηθεί με την κεντρική κονσόλα και την επίσης νέα ψηφιακή οθόνη του συστήματος infotainment. Σίγουρες πρέπει να θεωρούνται κάποιες βελτιώσεις σε όλους τους διαθέσιμους κινητήρες, που στόχο φυσικά θα έχουν να μειώσουν τα επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών. Αναμένουμε εκδόσεις βενζίνης, πετρελαίου, φυσικού αερίου, καθώς και την υβριδική Mercedes C 350 e. Oι πληροφορίες αναφέρουν, επίσης, ότι η προσθήκη του νέου 2λιτρου ντίζελ συνόλου των 194 ίππων, ο οποίος θα αντικαταστήσει το πετρελαιοκίνητο μοτέρ των 2,2 λίτρων, ενώ δεν αποκλείεται να δούμε και το ντεμπούτο κάποιου νέου κινητήρα, με βάση τις τελευταίες ανακοινώσεις της εταιρείας.
Θυμίζουμε ότι η Mercedes έδωσε πρόσφατα στη δημοσιότητα εικόνες και πληροφορίες από τη νέα οικογένεια μοτέρ, με 4, 6 και 8 κυλίνδρους, βενζίνης και πετρελαίου. Σύμφωνα με την ίδια πρόκειται για αποδοτικότερους κινητήρες, αφού είναι ισχυρότεροι, οικονομικότεροι και πιο "καθαροί". Όλα τα μοτέρ είναι κατασκευασμένα γύρω από έναν κύλινδρο 500 κ.εκ. Συγκεκριμένα, ο μικρότερος 2,0 λτ. τετρακύλινδρος βενζίνης (M264) έχει ειδική ισχύ 134 ίππων/λίτρο και περιλαμβάνει twin-scroll turbo και ηλεκτρική αντλία νερού. Επίσης, ο νέος 3,0 λτ. 6κύλινδρος σε σειρά (M256) περιλαμβάνει ηλεκτρικό βοηθητικό υπερσυμπιεστή (eZV) και σύστημα Integrated Starter-Alternator (ISG) για εξάλειψη του turbo lag. Το μοτέρ θα αποδίδει πάνω από 408 ίππους και 500 Nm ροπής (ο νέος 3,0 λτ. 6κύλινδρος σε σειρά πετρελκαιοκινητήρας (OM656), διαθέτει turbo δύο σταδίων, ενώ Θα αποδίδει πάνω από 313 ίππους).
Ελπίζω να βγαίνει και με 12κύλινδρο μοτέρ!!!