Με το στιλ της ΒΜW X6! Η Porsche έχει εγκρίνει μία ακόμα πιο αθλητική έκδοση της επόμενης Cayenne. H Coupe θα παραμένει πεντάθυρη αλλά με σημαντικά πιο δυναμικές γραμμές. To αυτοκίνητο κάνει ήδη δοκιμ
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με το στιλ της ΒΜW X6! Η Porsche έχει εγκρίνει μία ακόμα πιο αθλητική έκδοση της επόμενης Cayenne. H Coupe θα παραμένει πεντάθυρη αλλά με σημαντικά πιο δυναμικές γραμμές. To αυτοκίνητο κάνει ήδη δοκιμές «μασκαρεμένο» ως Panamera.

Νέες Porsche 911 & Cayenne Coupe

5.832 Επισκέψεις στο άρθρο (14/1/2017)

Μεγάλα νέα μας ετοιμάζει η Porsche για το 2018 με την παρουσίαση της όγδοοης γενιάς της 911. Στη σκιά της αντικατάστασης του «τοτέμ» της εταιρείας υπάρχει όμως και μια είδηση με το δικό της ενδιαφέρον: η παρουσίαση της Cayenne Coupe.

What`s new

Το 2018 έρχεται η νέα 911. Η Porsche δε ρισκάρει το παραμικρό σε ό,τι αφορά το ντιζάιν αλλά επιχειρεί αρκετούς νεωτερισμούς σε τεχνικό επίπεδο.

Το 2018 έρχεται η νέα 911. Η Porsche δε ρισκάρει το παραμικρό σε ό,τι αφορά το ντιζάιν αλλά επιχειρεί αρκετούς νεωτερισμούς σε τεχνικό επίπεδο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

- Εντελώς νέο δάπεδο 
- Σίγουρη η υβριδική έκδοση 
- Έρχεται το 2018 
- Χωρίς πιθανότητες η τετρακύλινδρη έκδοση προς το παρόν 
 
H γκάμα μεγαλώνει, νέα μοντέλα και εκδόσεις προστίθενται στο χαρτοφυλάκιο της Porsche ωστόσο η πιο μεγάλη στιγμή για το Τσουφενχάζουεν ήταν και θα είναι η αλλαγή σκυτάλης ανάμεσα στις γενιές της 911. Κάθε γενιά της 911 είναι στην εποχή της η καλύτερη μετουσίωση του DNA της Porsche και η επόμενη αλλαγή φρουράς έχει προγραμματιστεί για το 2018. 
 
Νέο, πιο ευέλικτο δάπεδο 
Ο διάδοχος της 991 θα βασιστεί σε μια εντελώς νέα πλατφόρμα, ένα δάπεδο το οποίο θα χρησιμοποιηθεί στο «χτίσιμο» και του επόμενου Audi R8 αλλά και του διαδόχου της Lamborghini Aventador. Εκτός από τους παραδοσιακούς αντικειμενικούς σκοπούς (χαμηλό βάρος, ακαμψία κ.ά.) έρχεται πια στο προσκήνιο και η όσο το δυνατόν καλύτερη ενσωμάτωση εναλλακτικών μορφών ενέργειας και κυρίως της plug-in υβριδικής τεχνολογίας. Ναι, έφτασε αυτή η στιγμή και για την 911 και η άσκηση δεν είναι εύκολη αφού, ο Έρχαρντ Μέσλερ, product manager της 911, φέρεται να έχει παραδεχτεί ότι οι μηχανικοί δίνουν μάχη για να χωρέσουν τις μπαταρίες και τα επιπλέον περιφερειακά στο αμάξωμα της επόμενης 911. Δεν τίθεται πάντως επΆουδενί θέμα για 100% ηλεκτρική 911. Αν γίνει ποτέ κάτι τέτοιο οι άνθρωποι της εταιρείας τοποθετούν το χρονικό ορίζοντα πολύ βαθιά στο μέλλον. 
 
Το τούρμπο στο επίκεντρο 
Φυσικά στην επόμενη 911 η υπερτροφοδότηση των μπόξερ κινητήρων, κλασσικά στο πίσω μέρος του πλαισίου (τουλάχιστον αυτή η διάταξη φαίνεται ότι δεν κινδυνεύει να αλλάξει) θα είναι από την αρχή ο κανόνας της γκάμας. Το τρίλιτρο σύνολο, τραβηγμένο ελαφρώς πιο κοντά στο κέντρο λένε οι πληροφορίες, θα οπλίζει τόσο τις βασικές εκδόσεις όσο και κάποιες από τις πιο ισχυρές. Σίγουρες είναι πάντως όλες οι γνώριμες παραλλαγές: S, GTS, Turbo αλλά και η GT3. Φυσικά δεν τίθεται θέμα ότι και αυτή η γενιά της 911 θα ξεκινά ως πισωκίνητη και θα έχει και τις ανάλογες τετρακίνητες επιλογές. Την εμφάνιση την αφήσαμε τελευταία. Οι κατάσκοποι-συνεργάτες μας, απεικονίζουν την όγδοη 911 ως μια μετεξέλιξη των κλασσικών γραμμών του θρυλικού σπορ μοντέλου με προσθήκη στοιχείων από τα πιο πρόσφατα πρωτότυπα της φίρμας. Τεχνικά θα γίνουν λοιπόν κάποια «πειράματα», όμως με την εμφάνιση δε θα τζογάρει κανείς. 
 
Cayenne Coupe: η BMW Χ6 από τη Στουτγάρδη  
Και όσο την παράσταση θα κλέβει η νέα 911, η Porsche θέλει να ρίξει στην αγορά, την ίδια περίπου περίοδο μια πολύ ενδιαφέρουσα παραλλαγή της Cayenne: την Coupe. Η συμβατική Cayenne τρίτης γενιάς είναι προγραμματισμένη να τη δούμε το 2017 και η ακόμα πιο σπορτίφ αδελφή της προορίζεται για ένα χρόνο αργότερα. Πλέον, λέγοντας Coupe δεν εννοούμε απαραίτητα δίθυρο αμάξωμα, καθώς και η Cayenne θα ακολουθήσει τα χνάρια της BMW X6 και θα «περιοριστεί» σε μια πιο χαμηλή οροφή και πιο τονισμένους θόλους ειδικά προς το πίσω μέρος. Τεχνικά η βάση θα είναι ίδια ανάμεσα στις δύο εκδόσεις και αυτό σημαίνει τη χρήση της πλατφόρμας του Audi Q7 και της Bentley Bentayga το οποίο μελλοντικά θα στηρίξει τις προσπάθειες και των VW Touareg και Lamborghini Urus. Η πλατφόρμα αυτή σημαίνει «δίαιτα» στη φάση της εξέλιξης, με το τελικό προϊόν, εν προκειμένω την Cayenne και κατΆεπέκταση και την κουπέ έκδοση, να χάνουν από 200 έως 300 κιλά περίπου. Οι κινητήρες επίσης θα είναι ίδιοι με της «απλής» Cayenne (V6 Biturbo για τη βάση και V8 για τις ισχυρότερες εκδόσεις) με ερωτηματικό να υπάρχει μόνο για το αν θα περάσει και στο κουπέ η υβριδική έκδοση της Cayenne. Σε ό,τι αφορά την πετρελαιοκίνητη έκδοση, αυτή ακόμη δεν έχει εγκριθεί οριστικά για το απλό SUV οπότε είναι σχεδόν βέβαιο ότι δύσκολα θα τη δούμε με το κουπέ αμάξωμα. Αντιθέτως, η τετραδιεύθυνση στο στιλ της 911 και τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα θεωρούνται σίγουρα. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
skoda