To downsizing πέθανε... το πήρατε είδηση; Διαβάστε τις δηλώσεις του Προέδρου της VW που αποκαλύπτουν τα σχέδια του γερμανικού group όσον αφορά του κινητήρες.

To downsizing πέθανε... το πήρατε είδηση; Διαβάστε τις δηλώσεις του Προέδρου της VW που αποκαλύπτουν τα σχέδια του γερμανικού group όσον αφορά του κινητήρες.

Και το downsizing πέθανε

11.617 Επισκέψεις στο άρθρο (6/2/2017)

Ο πρόεδρος της Volkswagen αποκάλυψε σε συνέντευξή του ότι ήρθε το τέλος του downsizing σε κινητήρες βενζίνης και diesel. Τι οδήγησε τον γερμανικό κολοσσό σε αυτή την απόφαση;

Το κουβάρι των εξελίξεων συνεχίζει να ξετυλίγεται, όσον αφορά τα γεγονότα που αφορούν τις μηχανές εσωτερικής καύσης. Μετά τις πρώτες αποκαλύψεις του Οκτωβρίου του 2016, που ήθελαν το VW Group, την General Motors και την Renault να επιστρέφουν στην κατασκευή κινητήρων μεγαλύτερου κυβισμού, ήρθε η επιβεβαίωση δια στόματος του Προέδρου της VW, κ. Herbert Diess, στην εφημερίδα Telegraph.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Πιο συγκεκριμένα στην συνέντευξή του ο κ. Diess ανέφερε πως το γερμανικό group δεν θα παράγει πλέον βενζινοκινητήρες χωρητικότητας μικρότερης του 1,0 λτ., ενώ όσον αφορά το diesel το κατώτατο όριο θα είναι τα 1.600 κ.εκ.
 
Χαρακτηριστικές ήταν οι δηλώσεις του κ. Diess τονίζοντας πως, «Η μόδα του downsizing τελείωσε. Όσο οι κινητήρες μικραίνουν, τόσο αυξάνονται οι εκπομπές ρύπων. Οι μικρού κυβισμού diesel κινητήρες απλά δεν είναι οικονομικοί. Το Polo diesel  προκειμένου να πιάσει τα νέα όρια εκπομπών ρύπων θα γίνει πιο ακριβό, συνεπώς δεν θα συνεχίσει να είναι τόσο δημοφιλές».
 
Τελικά ίσως η κίνηση της VW με τον νέο TSI κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λτ. του οποίου παρουσιάσαμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά πρό ολίγου, αλλά και της Toyota με την επιστροφή στους κινητήρες μεγαλύτερου κυβισμού, όπως αναλύσαμε και στο σημερινό μας θέμα, να δείχνουν το δρόμο που θα ακολουθήσει η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία τα επόμενα χρόνια.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda