Η Porsche θα τοποθετήσει το υβριδικό σύστημα των 680 ίππων της Panamera Turbo S E-Hybrid και στη νέα Cayenne (στη φωτό η τωρινή Cayenne S E-Hybrid).

Η Porsche θα τοποθετήσει το υβριδικό σύστημα των 680 ίππων της Panamera Turbo S E-Hybrid και στη νέα Cayenne (στη φωτό η τωρινή Cayenne S E-Hybrid).

Cayenne Turbo S E-Hybrid

5.002 Επισκέψεις στο άρθρο (16/3/2017)

Η Panamera Turbo S E-Hybrid δε θα έχει για πολύ το προνόμιο της αποκλειστικότητας στο υβριδικό σύστημα των 680 ίππων, καθώς η Porsche θα το τοποθετήσει και στη νέα Cayenne που ετοιμάζεται για του χρόνου.

Η νέα Panamera Turbo S E-Hybrid μόλις παρουσιάστηκε στη Γενεύη, αλλά φαίνεται πως η Porsche δεν θα κρατήσει για πολύ το υβριδικό σύστημα μονάχα για το σεντάν της. Έτσι και αλλιώς με την Cayenne πάντα μοιράζονταν τα μηχανικά τους σύνολα, μόνο που αυτή τη φορά ο δανεισμός θα γίνει στο νέας γενιάς μοντέλο, το οποίο θα παρουσιαστεί κάποια στιγμή του χρόνου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

  
Καρδιά του υβριδικού συστήματος είναι ο 4λιτρος twin-turbo V8 της Turbo S που βγάζει μόνος του 550 ίππους. Συνεργάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ 136 ίππων, δημιουργώντας μια συνδυαστική ισχύ 680 ίππων, με τη ροπή να ανέρχεται στα 850 Nm. Τα νούμερα αυτά είναι ικανά να δώσουν στην υβριδική Panamera επίδοση 3,2 δλ. στο 0-100 και τελική 310 χλμ/ώρα.
 
Στην CayenneTurbo S E-Hybrid οι επιδόσεις θα είναι λίγο υποδεέστερες, αλλά και πάλι πολύ καλύτερες από τα 5,4 δλ. που θέλει σήμερα η Cayenne S E-Hybrid. Ακόμα και η Cayenne Turbo S χρειάζεται 3,8 δλ. για το 0-100. Κάπως έτσι η επόμενη Cayenne θα παραμείνει ανταγωνιστική, με το «παιχνίδι» να δυσκολεύει με την έφοδο που κάνει το Volkswagen Group με τα Bentley Bentayga, Lamborghini Urus και Audi Q8.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
moto