Δοκιμάσαμε πρώτοι στον κόσμο το νέο Ford Fiesta στην έκδοση με τον 1.000άρη EcoBoost κινητήρα απόδοσης 100 ίππων. Δείτε στο αναλυτικό μας θέμα πως τα καταφέρνει στην πράξη.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμάσαμε πρώτοι στον κόσμο το νέο Ford Fiesta στην έκδοση με τον 1.000άρη EcoBoost κινητήρα απόδοσης 100 ίππων. Δείτε στο αναλυτικό μας θέμα πως τα καταφέρνει στην πράξη.

Δοκιμή: Νέο Ford Fiesta 1,0 λτ. με 100 PS

168.753 Επισκέψεις στο άρθρο (5/12/2017)

Δείτε τη δοκιμή του νέου Ford Fiesta, που εξελίχθηκε με ένα και μοναδικό στόχο. Να είναι το καλύτερο «μικρό» που φτιάχτηκε ποτέ.


H σταθερότητα στον ανοιχτό δρόμο δεν επιδέχεται κριτικής και το επίπεδο θορύβου παραμένει ιδιαίτερα χαμηλό.

H σταθερότητα στον ανοιχτό δρόμο δεν επιδέχεται κριτικής και το επίπεδο θορύβου παραμένει ιδιαίτερα χαμηλό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

What is new
- 8η γενιά του Ford Fiesta
- Με βελτιωμένο πλαίσιο
- 1,0 EcoBoost με 100 άλογα & 6άρι κιβώτιο
- 0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δλ.
- Καίει 6,1 λτ./100 χλμ.
- Οθόνη αφής
- Με 14.804 ευρώ (5d)

Είναι αλήθεια πως όταν οδηγούμε ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο, ανεξαρτήτως κατηγορίας και τιμής, έχουμε συνηθίσει να γινόμαστε λιγότερο ή περισσότερο το κέντρο του ενδιαφέροντος για τους άλλους εποχούμενους και μη. Η αποκλειστικότητα του AutoΤρίτη στην παγκόσμια πρώτη ουσιαστικά δοκιμή του εντελώς νέου, 8ης γενιάς Ford Fiesta (7ης για όσους δεν συμφωνούν με το βάπτισμα ως Fiesta Μark V, το εκτεταμένο facelift της 4ης γενιάς εν έτη 1999) μας είχε προετοιμάσει για τον σχετικό… πανικό. Οι προσδοκίες μας επαληθεύτηκαν, ωστόσο σε μικρότερο του αναμενομένου βαθμό μιας και σχεδιαστικά το νέο Fiesta δεν κρύβει εκπλήξεις, αντίστοιχες ίσως του νέου Nissan Micra. Ωστόσο, ο βαθμός του ενθουσιασμού από την οδηγική και συνολική αξία του νέου Fiesta ήταν κορυφαίος και αποτυπωμένος σε ένα μόνιμο χαμόγελο στα χείλη του γράφοντα-δοκιμαστή. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά… 
 
«Ώριμο» design
Το 2016 συμπληρώθηκαν 40 χρόνια από το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς του Ford Fiesta, που έμελε να γίνει μοντέλο-σταθμός για τη φίρμα του μπλε οβάλ. Ο λόγος; Μα φυσικά η εμπορική του επιτυχία, που το έχει καταστήσει ως ένα από τα παραδοσιακά best-seller της Ευρώπης (με πάνω από 17.000.000 πωλήσεις μέχρι σήμερα) βασισμένο σε στοιχεία, όπως ο ευχάριστος οδηγικός χαρακτήρας, η αξιοπιστία και το Value for Money. Η νέα γενιά του Ford Fiesta έρχεται προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις της εποχής ακολουθώντας μια πολιτική σχετικά ήπιων σχεδιαστικών τόνων. Σίγουρα δεν υπάρχουν εκπλήξεις στο στυλ, που δείχνει περισσότερο εξέλιξη του, αρκετά δυναμικού, προηγούμενου. Από την Focus-οποίηση του μπροστινού μέρους και την CMAX-οποίηση του πίσω προέκυψε ένα ώριμο και εκλεπτυσμένο design, χωρίς σχεδιαστικές υπερβολές. Ναι, δεν είναι τόσο αιχμηρό όσο πριν, ναι μας λείπουν τα κάθετα πίσω φώτα, που έγιναν οριζόντια με μέρος τους μέσα στο καπό, αλλά συνολικά το νέο Fiesta δείχνει κομψό, ειδικά σε συνδυασμό με το μακρύτερο, φαρδύτερο και χαμηλότερο αμάξωμα. Το τελευταίο είναι και ιδιαίτερα αεροδυναμικό με τον σχετικό συντελεστή στο 0,286 με οφέλη στο χαμηλό αεροδυναμικό θόρυβο και στην κατανάλωση…
 
Με 14.804 ευρώ 
Το μοντέλο της δοκιμής «φορούσε» τον περίφημο και πολυβραβευμένο κινητήρα 1,0 EcoBoost με τους 100 ίππους. Η έκδοση βάσης είναι το επίπεδο εξοπλισμού Business και η τιμή για την 5θυρη έκδοση της δοκιμής είναι τα 14.804 ευρώ (14.289 ευρώ η 3d). H τιμή δεν μπορεί να θεωρηθεί ευκαιρία-τρέξε-πάρε, ωστόσο συνοδεύεται από μια ιδιαίτερη πληρότητα εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας. Με 936 ευρώ επιπλέον πάντως δε θα είχαμε ενδοιασμούς να επιλέξουμε την πλούσια έκδοση Titanium με μεταξύ άλλων, στάνταρ ζάντες αλουμινίου, αυτοματισμούς, ενεργό Cruise Control, ηχοσύστημα με 7 ηχεία B&O και ηχο-απορροφητικό παρμπρίζ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto