Στην επέκταση της σειράς μοντέλων R8 προχώρησε η Audi, η οποία στο πλαίσιο της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης παρουσίασε το νέο R8 V10 RWS, το οποίο έχει για πρώτη φορά την κίνηση στους πίσω τροχούς.

Το νέο R8 coupe με πίσω κίνηση ζυγίζει 50 κιλά λιγότερο από το τετρακίνητο μοντέλο.

Το πρώτο πισωκίνητο R8

3.275 Επισκέψεις στο άρθρο (12/9/2017)

Στην επέκταση της σειράς μοντέλων R8 προχώρησε η Audi, η οποία στο πλαίσιο της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης παρουσίασε το νέο R8 V10 RWS, το οποίο έχει για πρώτη φορά την κίνηση στους πίσω τροχούς.

Ο καθαρόαιμος χαρακτήρας της νέας παραλλαγής R8 (σε couper και spyder) υπογραμμίζεται από τη ματ μαύρη μάσκα του Singleframe και τους μεγάλους μαύρους αεραγωγούς στο μπροστινό και πίσω μέρος του αυτοκινήτου, ενώ όπως και στο R8 LMS GT 4, το Coupé διατίθεται (προαιρετικά) με την διακοσμητική κόκκινη γραμμή που «τρέχει» το αμάξωμα από μπροστά ως πίσω.  
 
Στο εσωτερικό οι επιβάτες κάθονται σε σπορ καθίσματα, τα οποία καλύπτονται από δέρμα Alcantara, ενώ τα καθίσματα τύπου Bucket βρίσκονται στον προαιρετικό εξοπλισμό. Τέλος ο πίνακας οργάνων φέρει ένα έμβλημα με αρίθμηση από το 1 έως 999, το οποίο υποδεικνύει τον περιορισμένο αριθμό μονάδων.
Αναφορικά με τα μηχανικά σύνολα ο μεσαίος V10 κινητήρας του Audi R8 παράγει 540 ίππους και ροπή 540 Nm στις 6.500 σ.α.λ, ενώ σε ότι αφορά τον 5.2 FSI επιτρέπει στο Coupe να πιάσει από στάση τα 100 χιλιόμετρα σε 3,7 δευτερόλεπτα, ενώ το spyder είναι κατά 0.1 δευτερόλεπτα πιο αργό.
 
Το νέο R8 coupe με πίσω κίνηση ζυγίζει 50 κιλά λιγότερο από το τετρακίνητο μοντέλο το οποίο απαιτεί περισσότερα εξαρτήματα, ενώ το spyder είναι 40 κιλά πιο ελαφρύ από προηγούμενο μοντέλο ζυγίζοντας 1.680 κιλά.
 
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως το Audi R8 V10 RWS είναι εξοπλισμένο ως στάνταρ με ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, ενώ από την Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου θα ξεκινήσουν οι παραγγελίες για το Ηνωμένο Βασίλειο με τιμή που ανέρχεται στις 121.000 ευρώ περίπου.

Mercedes
test center