Δοκιμάζουμε το πετρελαιοκίνητο Hyundai i30 με απόδοση 136 ίππων, το οποίο κρύβει στη φαρέτρα του πολλά καλούδια με τιμή μαγνήτη. Διαβάστε τα όλα στην αναλυτική μας δοκιμή.

Το i30 δεν μπορεί να καυχηθεί για τα σπορτίφ του στοιχεία, ωστόσο η ποιότητα κύλισής του είναι εξαιρετική και τιμά δεόντως την παρουσία πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων.

Οι ήπιες σχεδιαστικές γραμμές δεν εμποδίζουν το i30 να εκφράζει έναν κάποιον δυναμισμό, που τονίζεται από την μπροστινή τραπεζοειδή μάσκα με το χρωμιωμένο περίγραμμα.

Δοκιμή: Νέο Hyundai i30 με 136 PS

59.688 Επισκέψεις στο άρθρο (12/1/2018)

Η νέα γενιά του Hyundai i30 επωφελείται από τον 1,6 CRDi κινητήρα, που στην κορυφαία του εκδοχή αποδίδει 136 άλογα ισοφαρίζοντας το ρεκόρ της Opel.

What is new
- 3η γενιά i30
- 1,6 CRDi με 136 άλογα
- 0-100 σε 9,8 δλ.
- Καίει 7,0 λτ./100 χλμ.
- Με 21.990 ευρώ

Με το λανσάρισμα του νέου i30, η Hyundai κατέστησε σαφές πως δε θέλει το μικρομεσαίο μοντέλο της να είναι απλά Value for Money, αλλά μια upper market επιλογή, που θα μπορεί να κοντράρει τις πιο δυνατές και ολοκληρωμένες προτάσεις της μικρομεσαίας κατηγορίας. Σε αυτά τα πλαίσια, το κορεάτικο μικρομεσαίο απέκτησε και έναν νέο 1,6 CRDi πετρελαιοκινητήρα διαθέσιμο σε έκδοση 95, 110 και 136 ίππων. Με την τελευταία, το i30 «ισοφαρίζει» την απόδοση-ρεκόρ (για κινητήρα με μονό turbo), που εμφάνισε πρώτο το Opel Astra 1,6 CDTi.

Με 21.990 ευρώ και τα πάντα όλα
Η συγκεκριμένη έκδοση του Hyundai i30 είναι διαθέσιμη με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και μόνο στην κορυφαία εξοπλιστική έκδοση Premium Navi. Η τιμή είναι 21.990 ευρώ (+3.000 για την αυτόματη εκδοχή) με υπέρπλήρες πακέτο εξοπλισμού, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, infotainment με σύστημα πλοήγησης, κάμερα οπισθοπορείας και έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, ασύρματη φόρτιση κινητού, κλιματισμό, πλήρες πακέτο τεχνολογιών ενεργητικές ασφάλειας και τροχούς αλουμινίου 17 ιντσών.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

peugeot
skoda