Στα πλαίσια αυτού που θα μπορούσε να ονομαστεί το «απόλυτο test drive», πέντε ολοκαίνουργια SsangYong Rexton ολοκλήρωσαν το ταξίδι των 50 ημερών και των 13.000 χλμ.

Το ταξίδι ξεκίνησε από το εργοστάσιο της φίρμας στο Πιονγκτέκ της Ν. Κορέας και μέσα από το Πεκίνο συνέχισε το Δρόμο του Μεταξιού.

Τα πέντε SUV έφτασαν έγκαιρα για τα εγκαίνια της έκθεσης της Φρανκφούρτης, ενώ δύο από αυτά συνέχισαν μέχρι το SsangYong Blenheim Palace International Horse Trials στο Οξφορντσάιρ της Αγγλίας.

Η δοκιμασία «Rexton Trans Eurasia Trail» έγινε για να ελεγχθούν τα οχήματα σε ακραίες συνθήκες. Η πομπή διέσχισε 10 χώρες πριν φτάσει στον τελικό της προορισμό, στο πανέμορφο Ανάκτορο Μπλενχάιμ.

Το εμπορικό λανσάρισμα του νέου SsangYong Rexton στο Ην. Βασίλειο θα γίνει τον επόμενο μήνα, όπου οι τιμές ξεκινούν από τις 27.500 λίρες (31.080 ευρώ), ενώ άγνωστο παραμένει το τι θα γίνει με τη χώρα μας.

Νέο SsangYong Rexton: Τest Drive 13.000 χλμ.

4.343 Επισκέψεις στο άρθρο (18/9/2017)

Πέντε ολοκαίνουργια SsangYong Rexton έκαναν το «απόλυτο test drive», καθώς ξεκινώντας από τη Ν. Κορέα και ακολουθώντας το Δρόμο του Μεταξιού, έφτασαν μετά από 50 ημέρες και 13.000 χλμ., στο Ην. Βασίλειο.

Στα πλαίσια αυτού που θα μπορούσε να ονομαστεί το «απόλυτο test drive», πέντε ολοκαίνουργια SsangYong Rexton ολοκλήρωσαν το ταξίδι των 50 ημερών και των 13.000 χλμ., που ξεκίνησε από το εργοστάσιο της φίρμας στο Πιονγκτέκ της Ν. Κορέας και μέσα από το Πεκίνο συνέχισε το Δρόμο του Μεταξιού.
 
Τα πέντε SUV έφτασαν έγκαιρα για τα εγκαίνια της έκθεσης της Φρανκφούρτης, ενώ δύο από αυτά συνέχισαν το επικό τους ταξίδι μέχρι το SsangYong Blenheim Palace International Horse Trials στο Οξφορντσάιρ της Αγγλίας.
 
Η δοκιμασία «Rexton Trans Eurasia Trail» έγινε για να ελεγχθούν τα οχήματα σε ακραίες συνθήκες. Η πομπή διέσχισε 10 χώρες πριν φτάσει στον τελικό της προορισμό, στο πανέμορφο Ανάκτορο Μπλενχάιμ.
   
Το εμπορικό λανσάρισμα του νέου SsangYong Rexton στο Ην. Βασίλειο θα γίνει τον επόμενο μήνα, όπου οι τιμές ξεκινούν από τις 27.500 λίρες (31.080 ευρώ), ενώ άγνωστο παραμένει το τι θα γίνει με τη χώρα μας. Η γκάμα του μοντέλου θα απαρτίζεται από τον βενζινοκινητήρα των 2,0 λτ. και των 228 ίππων, αλλά και από τον e-XDi πετρελαιοκινητήρα των 2,2 λτ. απόδοσης 183 ίππων και 420 Nm ροπής. Τα σύνολα θα συνδυάζονται είτε με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων, είτε με το αυτόματο 7 σχέσεων, ενώ λέγεται πως θα είναι προέλευσης Mercedes.

Toyota
test center