Οδηγούμε το νέο Opel Grandland X

18.457 Επισκέψεις στο άρθρο (20/9/2017)
Το Grandland X έχει μήκος 4.477 χλστ. και έρχεται να ολοκληρώσει τη γκάμα Χ της Οpel, πλαισιώνοντας τα μικρότερα Crossland X (4,21 μ.) και Mokka X (4,28 μ.).
4 Φωτογραφίες »

Το Grandland X έχει μήκος 4.477 χλστ. και έρχεται να ολοκληρώσει τη γκάμα Χ της Οpel, πλαισιώνοντας τα μικρότερα Crossland X (4,21 μ.) και Mokka X (4,28 μ.).

Οδηγούμε στην Φρανκφούρτη, το τρίτο και… μεγαλύτερο μέλος της οικογένειας μοντέλων απόδρασης Opel Χ, που έρχεται να κάνει αισθητή την παρουσία του στην κατηγορία των μεσαίων crossover/SUV.

What is new
- Μικρομεσαίο SUV της Opel με μήκος 4,47 μ.
- Παράλληλα εξελιγμένο με το Peugeot 3008
- Προσθιοκίνητο με έξτρα ηλεκτρονικό σύστημα IntelliGrip για τα δύσκολα
- Με turbo βενζίνης 1,2 λτ. 130 PS και 1,6 turbodiesel 120 PS
- Ανοιξαν οι παραγγελίες, από 24.500 ευρώ

Το εξωτερικό design του Οpel Grandland X, με τις καθαρές επιφάνειες, τις νευρώσεις σε καπό και πόρτες και τους τονισμένους θόλους, «βγάζει» χαρακτήρα και γούστο.

Το εξωτερικό design του Οpel Grandland X, με τις καθαρές επιφάνειες, τις νευρώσεις σε καπό και πόρτες και τους τονισμένους θόλους, «βγάζει» χαρακτήρα και γούστο.

 
Η Opel επενδύει πολλά στην κατηγορία των crossover/SUV. Το Grandland X, που έχει μήκος 4.477 χλστ. έρχεται να ολοκληρώσει τη σχετική γκάμα της γερμανικής φίρμας και να πλαισιώσει τα μικρότερα Crossland X (4,21 μ.) και Mokka X (4,28 μ.). Mπορεί το Opel Grandland X να βασίζεται στο Peugeot 3008 και να κατασκευάζεται στην ίδια γραμμή παραγωγής με το γαλλικό μοντέλο στο Σοσό της Γαλλίας, ωστόσο  σχεδιαστικά έχει τη δική του ιδιαίτερη ταυτότητα με την υπογραφή της γερμανικής φίρμας. Σαν αποτέλεσμα, όχι μόνο δεν θυμίζει σε τίποτα το γαλλικό μοντέλο, αλλά καταφέρνει να κάνει τα κεφάλια να γυρίσουν στο πέρασμά του. Σίγουρα δεν είναι τόσο εντυπωσιακό, όσο το 3008, ωστόσο με τις καθαρές επιφάνειες, τις νευρώσεις σε καπό και πόρτες και τους τονισμένους θόλους, «βγάζει» ένα δυναμισμό συνδυασμένο με αρκετή κομψότητα. To νέο Οpel Grandland Χ θα «πατήσει» στους ελληνικούς δρόμους αρχές Νοέμβρη και θα είναι διαθέσιμο  από τις  24.500 ευρώ για τη βενζίνη και από τις 26.300 ευρώ για το diesel.

Διαβάστε περισσότερα για την αρχική γκάμα κινητήρων, αλλά και τον εμπλουτισμό της το 2018 στο περιοδικό AutoΤρίτη, που κυκλοφορεί την ερχόμενη Τρίτη 26/9.
Σελίδα 2Εσωτερικό-Χώροι: Ποιοτικό, high-tech & ιδιαίτερα ευρύχωρο
Σελίδα 3Φουλ στην τεχνολογία
Σελίδα 4Στο δρόμο: Ανετο, ευέλικτο & σταθερό
BRIDGESTONE TURANZA 6
test center