Φρεσκαρισμένος εμφανίζεται ο πρόβολος με νέο προφυλακτήρα στον οποίο ενσωματώνεται κυψελοειδής γρίλια, ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και ενθέσεις χρωμίου σε αρκετά σημεία.

Στο πίσω μέρος τα βλέμματα τραβούν τα νέα φωτιστικά σώματα και οι δύο απολήξεις της εξάτμισης.

Η σιλουέτα του ανανεωμένου Mazda 6 έχει σαγηνευτικές και συνάμα κυματοειδείς καμπύλες αποπνέοντας την αίσθηση λιμουζίνας.

Πληθώρα αλλαγών παρατηρούνται στον εσωτερικό διάκοσμο με την ενσωμάτωση πιο λιτών γραμμών, σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.

Η ανανεωμένη αμερικάνικη εκδοχή του Mazda 6 έχει στη φαρέτρα του τον Skyactiv κινητήρα 2,5 λτ. σε δύο version με 250 και 227 ίππους.

Ανανεωμένο Mazda 6

7.097 Επισκέψεις στο άρθρο (30/11/2017)

Η ιαπωνική φίρμα παρουσίασε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Αντζελες το ανανεωμένο Mazda 6 με αρκετές αισθητικές αλλαγές και νέο turbo κινητήρα.

Με πλήθος αισθητικών αλλαγών έκανε την εμφάνιση του το ανανεωμένο Mazda 6 στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Αντεζελες. Πιο συγκεκριμένα, οι αλλαγές εστιάζουν στη εξωτερική σχεδίαση και τον εσωτερικό διάκοσμο, ενώ ενδιαφέρον στοιχείο είναι η προσθήκη του υπερτροφοδοτούμενου Skyactiv-G κινητήρα χωρητικότητας 2,5 λτ. με 250 άλογα.
 
Εξωτερικά, οι αναβαθμίσεις αφορούν στους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω με κυριότερη διαφορά την εισαγωγής της κυψελοειδούς γρίλιας, τα νέα φωτιστικά σώματα και τις ζάντες αλουμινίου. Πέραν αυτού, το εσωτερικό διαφέρει καθολικά από το απερχόμενο μοντέλο, με προεξάρχον στοιχείο την ενσωμάτωση πιο λιτών και αυστηρών γραμμών στο ταμπλό. Πιο συγκεκριμένα, παρατηρούμε μια οριζόντια επενδεδυμένη με δέρμα φάσα κατά μήκους της κονσόλας που συνεχίζει στις πόρτες, όπως επίσης και ανασχεδιασμένα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού. Επίσης, ο «φρέσκος» πίνακας οργάνων και το αλλαγμένο στα σημεία τριάκτινο τιμόνι ολοκληρώνουν την αισθητική αναβάθμιση της καμπίνας.
 
 
Σήμα κατατεθέν του ιαπωνικού sedan παραμένει το σύστημα G-Vectoring Control (GVC), το οποίο συμβάλει στη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς. Παράλληλα, το νέο Mazda 6 διαθέτει τα συστήματα TSR (Traffic Sign Recognition) και SCBS (Smart City Brake Support) για μέγιστη ενεργητική ασφάλεια.
 
Στο πεδίο των μηχανικών συνόλων η γκάμα για την αμερικάνικη αγορά θα απαρτίζεται από τον προαναφερθέντα υπερτροφοδοτούμενο Skyactiv-G κινητήρα χωρητικότητας 2,5 λτ. με 250 ίππους και 420 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ., όπως επίσης και από την ατμοσφαιρική εκδοχή του ίδιου κινητήρα με απόδοση 227 ίππων. Για τη μετάδοση θα είναι υπεύθυνο είτε το μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων, είτε το αυτόματο Skyactin-Drive κιβώτιο 6 σχέσεων.
 
Τέλος, τονίζουμε πως η ανανέωση αφορά την αμερικάνικη αγορά, με το εμπορικό ντεμπούτο του μοντέλου να τοποθετείται χρονικά την άνοιξη του 2018.

ELASTIKA 2024
NISSAN