To Golf GTI TCR, το αγωνιστικό μοντέλο της Volkswagen, ανανεώνεται για τη σεζόν του 2018, ώστε να μοιάζει περισσότερο με το «κανονικό» VW Golf, όπως αυτό διαμορφώθηκε μετά το τελευταίο facelift.

To Golf GTI TCR ήταν φέτος ένα από τα πιο επιτυχημένα αγωνιστικά οχήματα.

Η ανανεωμένη εκδοχή του Golf GTI TCR θα ξεκινήσει να διατίθεται από τον προσεχή Ιανουάριο, ενώ κάνει σήμερα επίσημο ντεμπούτο στην έκθεση του Έσσεν.

Μηχανικά, το νέο Golf GTI TCR παραμένει ως είχε, κάτι που σημαίνει πως εξακολουθεί να χρησιμοποιεί το 2.0 TSI μοτέρ των 350 ίππων και των 420 Nm ροπής, που συνεργάζεται με σειριακό κιβώτιο έξι σχέσεων.

Σε σχέση με το Golf που κυκλοφορεί στους δρόμους, το αγωνιστικό έχει εξελιγμένα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά. Διαθέτει φαρδύτερα μετατρόχια, φουσκωμένους θόλους και ρυθμιζόμενη αλουμινένια αεροτομή.

Νέο Golf GTI TCR (+video)

4.453 Επισκέψεις στο άρθρο (2/12/2017)

Θέλοντας να ενισχύσει τους οπτικούς δεσμούς του με το ανανεωμένο VW Golf, το αγωνιστικό Golf GTI TCR αλλάζει και αυτό για να υποδεχθεί τη νέα σεζόν, ελπίζοντας σε νέες επιτυχίες στις πίστες όλου του κόσμου.

To Golf GTI TCR, το αγωνιστικό μοντέλο της Volkswagen Motorsports, ανανεώνεται για τη σεζόν του 2018, ώστε να μοιάζει περισσότερο με το «κανονικό» VW Golf, όπως αυτό διαμορφώθηκε μετά το τελευταίο facelift.
 
To Golf GTI TCR ήταν φέτος ένα από τα πιο επιτυχημένα αγωνιστικά οχήματα. Στο πρωτάθλημα TCR International Series, ο Γάλλος οδηγός Jean-Karl Vernay, πήρε τον περασμένο μήνα στο Ντουμπάι τον τίτλο, ενώ το αγωνιστικό Golf ανακηρύχθηκε από οδηγούς και ομάδες, ως «Model of the Year».
 
Επιπλέον, το Golf GTI κέρδισε στην κλάση TCR του πρωταθλήματος VLN Endurance Championship στο Nürburgring Nordschleife, ενώ τερμάτισε μπροστά από πολλά ισχυρότερα οχήματα στον 24ώρο αγώνα της ίδιας πίστας. Στη σειρά TCR Asia, ο Kantadhee Kusiri και η ομάδα του Liqui Moly Team Engstler, εξασφάλισαν τον τίτλο, ενώ ο Francisco Abreu θριάμβευσε στο TCR Iberico.
 
Η ανανεωμένη εκδοχή του Golf GTI TCR θα ξεκινήσει να διατίθεται από τον προσεχή Ιανουάριο, ενώ κάνει σήμερα το επίσημό του ντεμπούτο στην έκθεση του Έσσεν. Αν και ακόμα δεν είναι επίσημο, λέγεται πως το νέο αγωνιστικό μοντέλο της VW τιμάται στις 90.000 ευρώ.
   
Μηχανικά, το νέο Golf GTI TCR παραμένει ως είχε, κάτι που σημαίνει πως εξακολουθεί να χρησιμοποιεί το 2.0 TSI μοτέρ των 350 ίππων και των 420 Nm ροπής, που συνεργάζεται με σειριακό κιβώτιο έξι σχέσεων. Το 4κύλινδρο σύνολο έχει παραπάνω ισχύ κατά 40 ίππους από το «κανονικό» Golf R και κατά 120 ίππους από το Golf GTI.
 
Σε σχέση με το Golf που κυκλοφορεί στους δρόμους, το αγωνιστικό έχει εξελιγμένα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά. Διαθέτει φαρδύτερα μετατρόχια, φουσκωμένους θόλους για να χωράνε οι τροχοί των 18 ιντσών και ρυθμιζόμενη αλουμινένια αεροτομή. Το εσωτερικό είναι «γυμνό» και φυσικά διαθέτει roll cage και αγωνιστικά καθίσματα με ζώνες πέντε σημείων.
 

Toyota
moto