Σύμφωνα με ανώνυμη εσωτερική πηγή της εταιρείας, η υβριδική εκδοχή της νέας Lamborghini Urus είναι «απαραίτητη» και θα μπορούσε να λανσαριστεί πριν το τέλος της δεκαετίας.

Με δεδομένο πως η Urus πατάει στην ίδια πλατφόρμα με αυτή της τελευταίας Porsche Panamera, είναι πιθανό η υβριδική Lamborghini να δανειστεί και το twin-turbo plug-in V8 σύνολο της κορυφαίας Panamera Turbo S E-Hybrid.

Μια τέτοια έκδοση θα έφερνε το super-SUV κοντά στους 700 ίππους, καθώς στο μοντέλο της Porsche η συνδυαστική ισχύς είναι στα 680 άλογα.

Η αύξηση της απόδοσης θα πρέπει να έχει θετικό αντίκτυπο και στις επιδόσεις της Urus plug-in, κερδίζοντας κάτι από τα 3,6 δλ. που θέλει η «κανονική» έκδοση για το 0-100.

Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι πως θα μπορέσει να ρίξει τις εκπομπές CO2, κάτι ιδιαίτερα κρίσιμο για αγορές όπως η Κίνα και η Ιαπωνία που υπάρχουν υψηλοί φόροι για τα ρυπογόνα οχήματα.

Όπως και η υβριδική Panamera, έτσι και η Urus PHEV θα έχει μια μικρή ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 50 χλμ.

Έρχεται και υβριδική Lamborghini Urus

2.428 Επισκέψεις στο άρθρο (5/12/2017)

Οι άνθρωποι της Lamborghini ομολογούν πως μια υβριδική έκδοση είναι «απαραίτητη» και έτσι η Urus φαίνεται πως θα «ηλεκτριστεί» πριν το τέλος της δεκαετίας, δανειζόμενη το plug-in υβριδικό σύστημα της Porsche Panamera.

Από ότι φαίνεται, μια «ηλεκτρισμένη» έκδοση της νέας Lamborghini Urus υπάρχει στα σκαριά, η οποία θα χρησιμοποιήσει το plug-in υβριδικό σύστημα της Porsche Panamera. Σύμφωνα με ανώνυμη εσωτερική πηγή της εταιρείας, η υβριδική εκδοχή της νέας Lamborghini Urus είναι «απαραίτητη» και θα μπορούσε να λανσαριστεί πριν το τέλος της δεκαετίας.
 
Το νέο super-SUV έκανε ντεμπούτο με ένα μόνο συνδυασμό κινητήρα – κιβωτίου, ενώ φαίνεται πως επόμενη στη σειρά είναι η υβριδική έκδοση. Η εν λόγω τεχνολογία είναι απαραίτητη για την εμπορική επιτυχία του οχήματος, ειδικά σε αγορές όπως αυτή της Κίνας.
   
Με δεδομένο πως η Urus πατάει στην ίδια πλατφόρμα με αυτή της τελευταίας Porsche Panamera, είναι πιθανό η υβριδική Lamborghini να δανειστεί και το twin-turbo plug-in V8 σύνολο της κορυφαίας Panamera Turbo S E-Hybrid. Μια τέτοια έκδοση θα έφερνε το super-SUV κοντά στους 700 ίππους, καθώς στο μοντέλο της Porsche η συνδυαστική ισχύς είναι στα 680 άλογα.
 
Η αύξηση της απόδοσης θα πρέπει να έχει θετικό αντίκτυπο και στις επιδόσεις της Urus plug-in, κερδίζοντας κάτι από τα 3,6 δλ. που θέλει η «κανονική» έκδοση για το 0-100. Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι πως θα μπορέσει να ρίξει τις εκπομπές CO2, κάτι ιδιαίτερα κρίσιμο για αγορές όπως η Κίνα και η Ιαπωνία που υπάρχουν υψηλοί φόροι για τα ρυπογόνα οχήματα. Τέλος όπως και η υβριδική Panamera, έτσι και η Urus PHEV θα έχει μια μικρή ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 50 χλμ.

ELASTIKA 2024
moto