Η Land Rover δουλεύει εντατικά πάνω στη δεύτερη γενιά του Range Rover Evoque, το οποίο φαίνεται πως θα δανειστεί αρκετά στοιχεία από το μεγαλύτερο Velar (φωτό).

Το νέο Range Rover Evoque (στη φωτό το Velar) αναμένεται να κάνει το επίσημό του ντεμπούτο τον επόμενο Οκτώβριο στην έκθεση Παρισιού, ενώ οι πωλήσεις του στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2019.

Οι διαστάσεις του 2ης γενιάς Evoque θα είναι ελαφρώς μεγαλύτερες σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο. Το μεταξόνιο θα μεγαλώσει κατά 21 χλστ. φτάνοντας τα 2.681 χλστ., ενώ φαρδύτερα θα είναι και τα μετατρόχια (στη φωτό το Velar).

Κάτω από το αμάξωμα του νέου Evoque (στη φωτό το Velar) θα υπάρχει μια ξαναδουλεμένη εκδοχή της πλατφόρμας D8, μια διαφορετική εκδοχή της οποίας χρησιμοποιούν τα Land Rover Discovery Sport και Jaguar E-Pace.

Το νέο Evoque θα δανειστεί από το Velar πολλά από τα στοιχεία της καμπίνας του, συμπεριλαμβανομένων των δύο οθονών αφής στην κεντρική κονσόλα, αλλά και του ψηφιακού πίνακα οργάνων.

Η γκάμα των κινητήρων Ingenium του τωρινού Evoque θα παραμείνει και στο νέο μοντέλο. Όλα τα σύνολα θα συνεργάζονται με ένα 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και θα εμφανίζουν βελτιωμένα «νούμερα» σε κατανάλωση και εκπομπές ρύπων.

Σε ένα χρόνο το νέο Evoque

3.824 Επισκέψεις στο άρθρο (6/12/2017)

Του χρόνου τον Οκτώβριο στην έκθεση του Παρισιού, η Land Rover θα μας παρουσιάσει τη δεύτερη γενιά του Evoque, η οποία φαίνεται πως θα δανειστεί αρκετά στοιχεία από το μεγαλύτερο Velar. Ας δούμε τι ξέρουμε μέχρι στιγμής για το «mini Range Rover»…

Η Land Rover δουλεύει εντατικά πάνω στη δεύτερη γενιά του Range Rover Evoque, με το αυτοκίνητο να έχει συλληφθεί πολλάκις να δοκιμάζεται καμουφλαρισμένο. Το νέο μοντέλο φαίνεται πως θα δανειστεί αρκετά στοιχεία από το μεγαλύτερο Velar. Η βρετανική εταιρεία αποφάσισε να μην πειράξει πολύ την επιτυχημένη συνταγή του μοντέλου, κάτι που βγάζει νόημα καθώς αυτό είναι ένα από τα πιο εμπορικά μοντέλα της ιστορίας της.
 
Σε συνέντευξή του ο επικεφαλής σχεδίασης της Land Rover, Gerry McGovern, τόνισε πως το νέο Evoque δεν χρειάζεται να «επανεφευρεθεί». Αντίθετα, το μικρότερο Range Rover θα σχεδιαστεί με σκοπό να είναι «πιο σχετικό», με την εταιρεία να κοιτάζει το «πώς θα κάνει το μοντέλο να είναι πιο μοντέρνο, ακριβές, άνετο και πολυτελές». Με τέτοια πράγματα ασχολούνται στη Land Rover και όχι μόνο με την αισθητική.
 
Η εξωτερική εμφάνιση θα αντλεί έμπνευση από το νέο Velar, το οποίο επηρέασε ήδη τα πρόσφατα ανανεωμένα Range Rover και Range Rover Sport. Το νέο Evoque, επιπλέον, θα δανειστεί από το Velar πολλά από τα στοιχεία της καμπίνας του, συμπεριλαμβανομένων των δύο οθονών αφής στην κεντρική κονσόλα, αλλά και του ψηφιακού πίνακα οργάνων.
   
Κάτω από το αμάξωμα του νέου Evoque θα υπάρχει μια ξαναδουλεμένη εκδοχή της πλατφόρμας D8, μια διαφορετική εκδοχή της οποίας χρησιμοποιούν τα Land Rover Discovery Sport και Jaguar E-Pace. Οι αλλαγές αυτές θα επιτρέψουν στο νέο Evoque να είναι πιο άνετο και ραφιναρισμένο, καθώς η Land Rover θέλει να προσφέρει μια αίσθηση «mini Range Rover» σε όρους πολυτέλειας. Αυτό θα δώσει και στην Jaguar την ευκαιρία να διαφοροποιείται με το πιο σπορ E-Pace.
 
Οι διαστάσεις του 2ης γενιάς Evoque θα είναι ελαφρώς μεγαλύτερες σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο. Το μεταξόνιο θα μεγαλώσει κατά 21 χλστ. φτάνοντας τα 2.681 χλστ., ενώ φαρδύτερα θα είναι και τα μετατρόχια. Η πίσω ανάρτηση θα σχεδιαστεί εκ νέου, προκειμένου να γίνει πιο ευρύχωρο το πίσω τμήμα της καμπίνας.
 
Η γκάμα των κινητήρων Ingenium του τωρινού Evoque θα παραμείνει και στο νέο μοντέλο. Όλα τα σύνολα θα συνεργάζονται με ένα 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και θα εμφανίζουν βελτιωμένα «νούμερα» σε κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Μια ήπια υβριδική έκδοση προγραμματίζεται για το 2020. Τα βασικά μοντέλα θα είναι προσθιοκίνητα και τα πιο ακριβά θα διαθέτουν 4κίνηση. Το νέο Range Rover Evoque αναμένεται να κάνει το επίσημό του ντεμπούτο τον επόμενο Οκτώβριο στην έκθεση Παρισιού, ενώ οι πωλήσεις του στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2019.

SPRING SEAT
NISSAN