Δοκιμάζουμε το Best Car 2018, Ford Fiesta, στην βασική πετρελαιοκίνητο έκδοση με τον 1.500άρη turbo κινητήρα ισχύος 85 ίππων. Δείτε πως τα καταφέρνει στο δρόμο...

Μπορεί η ανάρτηση να δείχνει λίγο μαλακή ωστόσο ο έλεγχος των δυναμικών χαρακτηριστικών του Fiesta είναι για μια ακόμα φορά υποδειγματικός.

Δοκιμή: Ford Fiesta ντίζελ

39.123 Επισκέψεις στο άρθρο (25/2/2018)

Η έκδοση ντίζελ των 85 ίππων μπορεί να είναι η βασική πετρελαιοκίνητη για τη γκάμα του Fiesta, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δε δίνει αφορμές για να «πανηγυρίζει» ο εν δυνάμει αγοραστής.

Καιρός ήταν να δούμε και τη βασική έκδοση της γκάμας του ντίζελ για λογαριασμό του νέου Fiesta, καθώς είχαμε ήδη δοκιμάσει όλο το χαρτοφυλάκιο των εκδόσεων βενζίνης καθώς και την πολύ καλή εκδοχή ντίζελ των 120 ίππων. Στο άκουσμα της ιπποδύναμης μπορεί κάποιος να μην ενθουσιαστεί αυτόματα. Όμως το νέο Fiesta με τους 85 ίππους του πετρελαιοκίνητου κινητήρα του έχει πολύ ουσία μέσα του και φυσικά και το ανάλογο αγοραστικό ενδιαφέρον. Εξωτερικά το αμάξωμα διατηρεί αναλλοίωτη όλη την κομψότητα και τον διακριτικό δυναμισμό που χαρακτηρίζει τη γενιά Fiesta του 2017, με ωραία φώτα εμπρός, χαρακτηριστική «υπογραφή» από τα φώτα ημέρας και ένα αρκετό μυώδες πίσω άκρο. 

Οι τιμές ξεκινούν από 14.669 ευρώ για τρίθυρο αμάξωμα και επίπεδο εξοπλισμού Trend με το πεντάθυρο να ανεβαίνει στα 15.184 ευρώ, την λίγο πιο καλά εξοπλισμένη εκδοχή Business να κοστίζει 15.346 ευρώ (3d) ενώ υπάρχει και ST-Line επιλογή από 16.438 ευρώ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
test center