Tο εσωτερικό θα διαθέτει ένα ολοκαίνουργιο ταμπλό κατασκευασμένο από υλικά ανώτερης ποιότητας.

Teaser video για Α-Class

3.603 Επισκέψεις στο άρθρο (29/1/2018)

Πάρτε μάτι το teaser video που μόλις δημοσίευσε η Mercedes για το νέο της μοντέλο. Τι μπορείτε να διακρίνετε;

Μπορεί την περασμένη εβδομάδα η Mercedes να αποκάλυψε την πρώτη επίσημη εικόνα της νέας Μercedes A-Class, σήμερα όμως έχει σειρά ένα video teaser του ολοκαίνουριου μοντέλου, λίγο πριν την επίσημη παρουσίαση του που θα λάβει χώρα στις 2 Φεβρουαρίου στο Αμστερνταμ. Μέσα από το video, δεν μας δίνεται η δυνατότητα να πάρουμε μια σαφή ματιά από το νέο μοντέλο, καθώς ο γερμανικός κολοσσός φαίνεται πως δεν επιθυμεί ακόμα να διαρρεύσει η εμφάνιση της.

Υπάρχουν ωστόσο αρκετές πληροφορίες για το τι πρέπει να περιμένουμε. Η νέα Α-Class θα λάβει πολλές επιρροές στο σχεδιαστικό της στυλ τόσο από το Concept A Sedan που είχαμε δει το προηγούμενο έτος, όσο και από την τελευταίας γενιάς CLS που παρουσιάστηκε πρόσφατα. Ο πρόβολος φαίνεται ότι θα γίνει πιο επιθετικός, με τα φωτιστικά σώματα να είναι πλέον πιο «αιχμηρά»  ενώ η χαρακτηριστική γρίλια της μάρκας θα δώσει για ακόμη μια φορά το παρών.

Το επερχόμενο γερμανικό μοντέλο αναμένεται να βασιστεί στην αναδιαμορφωμένη πλατφόρμα MFA (Modular Front Architecture), ενώ σε ότι αφορά το εσωτερικό θα διαθέτει ένα ολοκαίνουργιο ταμπλό κατασκευασμένο από υλικά ανώτερης ποιότητας, ψηφιακά όργανα και ένα νέο σύστημα πληροφοριών ψυχαγωγίας Comand 5. Θα υπάρχει επίσης ανασχεδιασμένο τιμόνι με χειριστήρια touchpad, νέα αγωνιστικά καθίσματα και μια σειρά από νέα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, ως μέρος του επιπέδου 2 της Mercedes για αυτόνομη οδήγηση, τεχνολογία η οποία συμπεριλήφθηκε πρωτίστως στην κατηγορία S.
 
Σε ότι αφορά τους κινητήρες, η  A-Class θα διαθέτει μια σειρά νέων τετρακύλινδρων βενζινοκινητήρων και πετρελαιοκινητήρων, οι οποίοι πιθανότατα θα προσφέρουν μεγαλύτερη οικονομία και λιγότερες εκπομπές ρύπων από τις σημερινές μονάδες. Στη βάση των νέων μηχανικών συνόλων θα βρίσκεται ο νέος βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων, που αναπτύχθηκε από τη Renault, ενώ ίσως προσφερθεί  για πρώτη φορά μια έκδοση 1.300 κ.εκ.  Πάνω από αυτούς θα βρίσκεται ο 1,6 και 2,0 λίτρων βενζινοκινητήρας M260, ενώ στην ισχυρότερη του έκδοση θα συνδυάζεται με ηλεκτρικό σύστημα 48V, έχοντας στη φαρέτρα του ήπια υβριδική τεχνολογία.

Οι κινητήρες θα συνεργάζονται με αναθεωρημένες εκδόσεις των σημερινών εξατάχυτων χειροκίνητων και του επτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη (DCT) της γερμανικής φίρμας, ενώ σε κάποιες εκδόσεις η Mercedes θα προσφερθεί το 9αρι DCT αλλά και το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC.
 

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center