5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το νέο VW Polo, που έχει φαρδύνει αισθητά, θυμίζει αρκετά το μεγαλύτερο Golf.

Δοκιμή: VW Polo με 115 PS

91.856 Επισκέψεις στο άρθρο (5/1/2021)

Με εμφανώς περισσότερο «νεύρο» από τη βασική έκδοση των 95 ίππων, αλλά κυρίως αποτελεσματικό φρενάρισμα, το 1.000άρι Polo με τα 115 άλογα είναι η σωστή, πλην αλμυρή, επιλογή για όποιον έχει καταλήξει στο γερμανικό μικρό.

What is new

Είτε κυλάει στην εθνική, είτε στρίβει, το VW Polo με τα 115 άλογα έχει «πάτημα» και απορροφητικότητα ανάρτησης, που θυμίζουν μεγαλύτερο αυτοκίνητο.

Είτε κυλάει στην εθνική, είτε στρίβει, το VW Polo με τα 115 άλογα έχει «πάτημα» και απορροφητικότητα ανάρτησης, που θυμίζουν μεγαλύτερο αυτοκίνητο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

- Με 1,0 TSI 115 ίππων
- Καίει 6,5 λτ./100 χλμ.
- Φρενάρει 1,5 μ. καλύτερα από το 95άρι
- Κοστίζει 17.440 ευρώ

Δοκιμάζοντας την έκδοση των 95 ίππων, το μικρό της VW έκανε ξεκάθαρη την πρόθεσή του να αποτελέσει ένα μικρό Golf, τόσο από πλευράς ποιότητας, όσο και τεχνολογίας. Μας άρεσε και ο «ηρωϊκός» 1.000άρης κινητήρας της VW στην έκδοση των 95 με τη εύρυθμη, πολιτισμένη, αλλά και οικονομική λειτουργία του. Από την άλλη, το 95άρι Polo μας προβλημάτισε, αφού το φρενάρισμά του (μέτρηση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα) αποδείχθηκε το χειρότερο στην κατηγορία και σχεδόν 2,5 μέτρα πάνω από τον μέσο όρο. Θυμίζουμε πως η συγκεκριμένη έκδοση για λόγους κόστους είναι εξοπλισμένη με ταμπούρα στον πίσω άξονα σε αντίθεση με την «καλή» των 115 ίππων, που διαθέτει (δικαίως) δίσκους. Με την δοκιμή της συγκεκριμένης έκδοσης φαίνεται πως το Polo αποκαθιστά την… τιμή του.

Με 17.440 ευρώ
Το «χιλιάρι» Polo με τον κινητήρα των 115 ίππων είναι διαθέσιμο στις κορυφαίες εκδόσεις Highline και R-Line, η οποία χαρακτηρίζεται φυσικά από την πληρότητα σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας (από στάνταρ τροχούς αλουμινίου 16 ιντσών, κλιματισμό και κορυφαίο σύστημα infotainment μέχρι Adaptive Cruise Control, αυτόματο φρενάρισμα και πίσω φώτα LED), αλλά και από το αλμυρό τίμημα: Για την έκδοση με το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο υπολογίστε λοιπόν 17.440 ευρώ, ενώ για το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων χρειάζονται 1.360 ευρώ επιπλέον (18.800 ευρώ). Το 95άρι Polo δεν προσφέρεται στην πλούσια έκδοση Highline, οπότε δεν μπορεί να υπάρξει άμεση σύγκριση. Σε σχέση με την μεσαία Comfortline των 95 PS η διαφορά είναι 1.490 ευρώ...

Επόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
vw