Οδηγούμε το νέο Audi A7 Sportback και σας μεταφέρουμε τις απόψεις μας μετά την πρώτη επαφή.

Στο δρόμο το A7 Sportback μπορεί να είναι εξαιρετικά άνετο, αλλά και πολύ σπορτίφ.

Coupe σχεδίαση για το μεγάλο μεσαίο της Audi. Απευθύνεται σε όσους βρίσκουν βαρετά τα sedan.

Το μέλλον είναι ήδη εδώ! Πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων και δύο οθόνες που λειτουργούν υποδειγματικά.

Όπως ακριβώς σε ένα iPad: υψηλή ανάλυση και πολύ καλά γραφικά πίσω από άριστης ποιότητας γυαλί.

Υπάρχει αρκετός χώρος και ακόμα και ψηλόσωμοι επιβάτες θα καθίσουν με άνεση παρά την χαμηλότερη οροφή.

Coupe σχεδίαση για το μεγάλο μεσαίο της Audi. Απευθύνεται σε όσους βρίσκουν βαρετά τα sedan.

535 λτ. χώρου αποσκευών που φτάνουν τα 1.390 λτ. όταν αναδιπλωθούν οι πίσω θέσεις.

Οδηγούμε: Νέο Audi A7 Sportback

6.395 Επισκέψεις στο άρθρο (5/3/2018)

Η Αudi βρίσκει ξανά τη φόρμα της οπτικά όσο και τεχνικά. Εμείς οδηγήσαμε το νέο Α7 Sportback και βλέπουμε αν συνεχίζει να διχάζει με το πίσω άκρο του, αλλά και να γοητεύει με το digital εσωτερικό του.

Κλείστε τα μάτια και φανταστείτε το επόμενο Α4 ή ακόμα και το Q5. Σίγουρα κάποια εικόνα θα έχετε σχηματίσει μιας και ως γνωστό η Audi έχει μια διαχρονική σχεδίαση που πλέον θεωρείται κλασσική. Οι νεωτερισμοί δεν ήταν συχνοί στην γκάμα της αυτοκινητοβιομηχανίας από το Ίνγκολστατ… Όχι πάντα τουλάχιστον. Γιατί τώρα ο Υπεύθυνος Σχεδίασης της Audi, Μάρκ Λίχτε θέλει να δώσει σε κάθε νέο μοντέλο την αίσθηση ότι οδηγικά είναι τόσο καλό, όσο φαίνεται από την εξωτερική του σχεδίαση. Αυτό υπόσχεται τουλάχιστον. 

Εμείς βέβαια είμαστε αυτοί που θα εξετάσουμε αν ισχύει. Το πρώτο μοντέλο που σχεδίασε ο Λίχτε είναι το Α8 το οποίο μετουσιώνει αυτήν τη ιδέα. Είναι πραγματικά πανέμορφο από όποια μεριά και να το κοιτάξεις. Βγάζει τον απαραίτητο δυναμισμό και την πολυτέλεια ενώ είναι από τα πλέον επιβλητικά γερμανικά μοντέλα. 

Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με το A7 Sportback, το οποίο σίγουρα δεν έχει την ουδετερότητα ενός sedan και ίσως δεν θα ταιριάξει σε αυτούς που αναζητούν την κλασική μεγάλη διαστάσεων limo. Όμως ειλικρινά, πότε ήταν η τελευταία φορά που ένα Audi ήταν τόσο δυναμικό; Ας πάρουμε λοιπόν  μια γεύση από το Α7.

Για το ότι το εσωτερικό είναι… αριστοκρατικό δεν μπορεί να υπάρξει καμία αμφισβήτηση αφού εκεί συναντάμε κορυφαία υλικά και ανάλογη συναρμογή, γυαλιστερές επιφάνειες και high-tech εικόνα που δημιουργούν ένα πολυτελές εσωτερικό αντάξιο του ονόματος της Audi. Βλέποντας μάλιστα κάποιος την καμπίνα του νέου Audi A7 Sportback, θα πει πως το μέλλον είναι ήδη εδώ. Διαθέτει δυο οθόνες που συνολικά ξεπερνάνε το μέγεθος ακόμα και αυτών ενός Tesla, ενώ είναι πολύ καλύτερες σε λειτουργικότητα από αυτές του ηλεκτρικού μοντέλου. Δεν θα διαφωνήσουμε αν πείτε πως οδηγός και συνεπιβάτης θα αισθανθεί ότι βρίσκεται σε κινηματογραφική αίθουσα...

Ας αφήσουμε όμως την καμπίνα -είναι άλλωστε σχεδόν γνώριμη από το A8- και ας περάσουμε στην οδήγηση. Το νέο Α7 Sportback λοιπόν έχει το ίδιο τεχνικό υπόβαθρο με το Α8, αλλά σαφώς πιο σπορ προσανατολισμό. Αυτό βέβαια θα γίνει αντιληπτό μόνο αν ο οδηγός θελήσει να κινηθεί σε τέτοιους ρυθμούς. Σε φυσιολογικές συνθήκες και με το Comfort mode επιλεγμένο είναι άνετο με κορυφαία ποιότητα κύλισης, ταξιδεύει με πολλά χιλιόμετρα χωρίς να το καταλάβεις αφού η ανάρτηση ισοπεδώνει τα πάντα, ενώ έξω από την καμπίνα και στους δρόμους του Δελχί να είσαι δεν ακούς τίποτα στο εσωτερικό. Μόνο η βελόνα του στροφόμετρου σου δείχνει πως ο κινητήρας είναι σε λειτουργία, αφού δεν ακούς πραγματικά τίποτα από το εξωτερικό περιβάλλον.

Αναφορικά με τον κινητήρα τώρα, ο 3λιτρος V6 που οδηγήσαμε στους δρόμους της Νοτίου Αφρικής αποδίδει 340 ίππους, εξασφαλίζει καλές επιδόσεις και συνδυάζεται  με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το οποίο λειτουργεί υποδειγματικά αλλάζοντας ακαριαία, αλλά και ομαλά τις σχέσεις. Ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται την αλλαγή της σχέσης και αυτό είναι φυσικά ένα κομπλιμέντο για το νέο Α7.  Από την άλλη, τo extra ηλεκτρικό δίκτυο των 48 Volt παραμένει πάντα στο παρασκήνιο και συμβάλει τα μέγιστα στη μείωση της κατανάλωσης. Η Audi υπόσχεται κατανάλωση 6,8 λτ./100 χλμ. ενώ στο υπολογιστή ταξιδίου είδαμε περίπου 8 λτ./100 χλμ. Τιμή ασύγκριτη για τα κυβικά και το μέγεθος του μοντέλου. 

Συνεχίζοντας με τα της οδικής συμπεριφοράς και γυρίζοντας το mode στο sport, τότε το Audi Α7 Sportback μεταμορφώνεται από ένα άνετο οικογενειακό σε ένα πραγματικά σπoρ αυτοκίνητο. Παίρνει ελάχιστες κλίσεις στις στροφές, τα περιθώρια πρόσφυσης είναι πολύ μεγάλα και ακόμα και στην πιο σφικτή διαδρομή θα περάσει αστραπιαία γρήγορα χάρη στο νέο σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης και θα κινηθεί άφοβα σε κάθε τερέν. Μάλιστα, ακόμη και τότε υποδειγματική παραμένει η ηχομόνωση της καμπίνας αφού ο θόρυβος από τον κινητήρα και την κύλιση μένουν έξω από την καμπίνα των επιβατών. 

Συμπέρασμα
Το Α7 έχει εντυπωσιακό σχεδιασμό, διαθέτει πολυτελές και πλήρως ψηφιακό εσωτερικό, ενώ στρίβει υποδειγματικά. Είναι πολύ καλό αλλά αναμένεται να είναι και πολύ ακριβό. Το σημαντικό είναι ότι η Audi μπαίνει δυναμικά στο παιχνίδι των εντυπωσιακών αυτοκινήτων.

Mercedes
test center