Δοκιμάζουμε τη νέα πρόταση της Mitsubishi, που αναβιώνει το όνομα Eclipse με δεύτερο συνθετικό το Cross, στην έκδοση με τον 1.500άρη turbo βενζινοκινητήρα ισχύος 163 ίππων.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμάζουμε τη νέα πρόταση της Mitsubishi, που αναβιώνει το όνομα Eclipse με δεύτερο συνθετικό το Cross, στην έκδοση με τον 1.500άρη turbo βενζινοκινητήρα ισχύος 163 ίππων.

Δοκιμή: Mitsubishi Eclipse Cross με 163 PS

142.876 Επισκέψεις στο άρθρο (21/2/2020)

Το όνομα Eclipse παρατηρήθηκε πρώτη φορά στο «ηλιακό σύστημα» της αυτοκινητοβιομηχανίας το 1989. Μετά από τέσσερις γενιές μοντέλων έως το 2012, η νέα «έκλειψη» της Mitsubishi επανέρχεται, αυτή τη φορά με crossover χαρακτήρα.


Σταθερό, με καλά αποθέματα πρόσφυσης και ικανοποιητική ουδετερότητα έδειξε να είναι το νέο Crossover της Mitsubishi.

Σταθερό, με καλά αποθέματα πρόσφυσης και ικανοποιητική ουδετερότητα έδειξε να είναι το νέο Crossover της Mitsubishi.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

What is new
- Νέο SUV από τη Mitsubishi
- Αναβίωση του ονόματος Eclipse
- Με 1,5 λτ. τούρμπο βενζίνης 163 ίππων
- Από 21.350 ευρώ

Δύσκολα μια εταιρεία μπορεί να πορευτεί πλέον στην αγορά χωρίς SUV. Μικρά, μικρομεσαία, μεγάλα – δεν έχει σημασία. Ο κόσμος τα θέλει και οι εταιρείες εστιάζουν πια εκεί. Ειδικά σε εταιρείες με την ιστορία της Mitsubishi στο χώρο των σκληροτράχηλων 4x4 (βλ. Pajero κ.λ.π.) ή των πιο μοντέρνων crossover, ήταν εμφανές το κενό εκεί στο κομμάτι της αγοράς με οχήματα μήκους 4,4 μέτρων. Αυτήν ακριβώς την θέση ήρθε να καλύψει η εταιρεία αναβιώνοντας ένα ιστορικό όνομα: το Eclipse.

Mπορεί η ιστορία του να είναι μεγάλη ως κουπέ με σπορ χαρακτήρα, ωστόσο οι Ευρωπαίοι και ειδικά οι Έλληνες το ξέρουμε μόνο από κάποιες σποραδικές θεάσεις του στη χώρα μας. Μικρή σημασία έχει αυτό διότι πλέον δίπλα στο Eclipse μπαίνει ο κωδικός Cross και τα αλλάζει όλα. 

Στη νέα εποχή της «έκλειψης» λοιπόν έχουμε να κάνουμε με ένα SUV της μικρομεσαίας κλάσης το οποίο με ένα εντυπωσιακό εμπρός μέρος και νύξεις προς την αισθητική ταυτότητα των μεγαλύτερων 4x4 μοντέλων της εταιρείας, κλέβει αμέσως την παράσταση. Πρωταγωνιστής είναι όμως και το πίσω μέρος με έντονα ανάγλυφες επιφάνειες πάνω από τα φτερά, ανασηκωμένο πίσω άκρο και διπλό παρμπρίζ. Η αλήθεια είναι ότι αυτή η επιλογή πετυχαίνει εύκολα το στόχο της εταιρείας να ξεχωρίσει, ωστόσο είναι γεγονός ότι δείχνει λίγο «θορυβώδες» οπτικά. 

Η έκδοση της δοκιμής χτίζεται γύρω από τον 1.500άρη κινητήρα με τούρμπο και 163 ίππους σε συνδυασμό με το χειροκίνητο κιβώτιο των έξι σχέσεων. Οι τιμές εδώ ξεκινούν από τα 21.350 ευρώ και είναι σωστά κεντραρισμένες στον ανταγωνισμό. Για να πάρετε και τετρακίνηση (την πολύ αποτελεσματική λύση της Mitsubishi την οποία έχουμε δοκιμάσει μέχρι και σε αρκτικές συνθήκες πρόσφατα) θα πάρετε και κιβώτιο CVT και πλουσιότερο εξοπλισμό αλλά θα ανεβείτε και στα 26.900 ευρώ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
skoda