Εμφανισιακά η E-Pace διατηρεί τη σχεδιαστική ταυτότητα της Jaguar.

Παρά το γεγονός πως πρόκειται για ένα SUV όχημα, ενσωματώνει το χαρακτηριστικό κουπέ ύφος στο πίσω μέρος, σήμα κατατεθέν της εταιρείας.

Η Jaguar E-Pace προβάλλει ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά και είναι ευχάριστη στο δρόμο σε κάθε ζήτηση.

Εντυπωσιακές οι ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών.

Παρά το δυναμικό και σπορ στιλ της, έχει το DNA μιας καθαρόαιμης «JAG».

Το τελείωμα με τα όμορφα στενά φωτιστικά σώματα την κάνει να μοιάζει σαν μια υπερυψωμένη F-Type.

Δεν ξεχνά το αριστοκρατικό της ύφος, εφαρμόζοντας στην εμφάνισή της και εκλεπτυσμένα στοιχεία. 

Δοκιμή: Jaguar E-Pace

31.321 Επισκέψεις στο άρθρο (12/4/2018)

Η E-Pace αποτελεί την πιο προσιτή «JAG» και είναι το μοντέλο που μπορεί να σηκώσει το μεγαλύτερο εμπορικό βάρος για την ίδια την εταιρεία.

What is new
- 2.0 λτ. κινητήρας πετρελαίου
- 180 άλογα και 4χ4
- Καίει 8.6 λτ./ 100 χλμ
- Από 51.200 ευρώ

Δεν είναι η πρώτη φορά που μια Premium εταιρεία αποφασίζει να αλλάξει πλεύση για να τονώσει όλη της την γκάμα. Το έκαναν πολλές πριν από την Jaguar και θα το κάνουν κι οι υπόλοιπες, με το έδαφος να είναι πιο πρόσφορο από ποτέ για κάτι τέτοιο, εφόσον βέβαια ακολουθήσεις την τάση. 

Η τάση προς τα crossover είναι ξεκάθαρη σε όλες τις κατηγορίες διαστάσεων και τιμής. Το δεύτερο είναι και το σημαντικότερο μιας και όλα τα premium SUV αποτελούν πλέον τα δυνατά χαρτιά των εταιρειών που εκπροσωπούν. Και εκεί που διστακτικά αποφάσιζαν να βάλουν στην γκάμα τους ένα crossover, πλέον διαθέτουν 2, ή και περισσότερες αντίστοιχες προτάσεις. 

Η E-Pace είναι η δεύτερη SUV πρόταση για την Jaguar μετά την F-Pace (ετοιμάζει και τρίτη, την ηλεκτρική I-Pace) με πιο «μαζεμένες» διαστάσεις και κατά 20.000 ευρώ χαμηλότερη τιμή (στη βασική έκδοση). Αυτομάτως καθίσταται η πιο «προσιτή» Jaguar και αναλαμβάνει το ρόλο της entry level πρότασης στην γκάμα της, που δικαιολογημένα θα φέρει και περισσότερους υποψήφιους αγοραστές στις εκθέσεις της με ότι αυτό συνεπάγεται. Και δεν ήταν δύσκολο να το κάνει δεδομένου πως τόσο αυτή όσο και η Land Rover -που διαθέτει κυριολεκτικά τα πάντα στην κατηγορία των crossover- ανήκουν στον Ινδικό κολοσσό, την ΤATA Motors. 

Το Land Rover Discovery Sport είναι το «αδελφό» μοντέλο με την μικρή E-Pace, η οποία ωστόσο έχει ακόμα πιο μικρές διαστάσεις για να αφήσει έτσι και περισσότερο κενό με την 4,7 μ. F-Pace (4,4 η E-Pace), ενώ κατασκευάζεται στην Αυστρία στη μονάδα της Magna Steyr. 

Αιλουροειδές με άποψη…
Εμφανισιακά η E-Pace διατηρεί τη σχεδιαστική ταυτότητα της Jaguar και παρά το γεγονός πως πρόκειται για ένα SUV όχημα, ενσωματώνει το χαρακτηριστικό κουπέ ύφος στο πίσω μέρος, σήμα κατατεθέν της εταιρείας. Το τελείωμα με τα όμορφα στενά φωτιστικά σώματα διαμορφώνει το σπορ ύφος της, κάνοντάς την να μοιάζει σε μια υπερυψωμένη F-Type που ήταν και ο απώτερος σκοπός άλλωστε. Στο εμπρός μέρος, η μεγάλη μάσκα της εταιρείας σε συνδυασμό με τους σπορ σχεδίασης προφυλακτήρες (ειδικά στην έκδοση R) και τα όμορφα φωτιστικά σώματα αρκούν να προσδώσουν έντονη δυναμική στο μυώδες κατά τα άλλα αμάξωμα, ενώ αν και αυτό είναι το βασικό χαρακτηριστικό της, η E-Pace δεν ξεχνά το αριστοκρατικό της ύφος, εφαρμόζοντας στην εμφάνισή της και εκλεπτυσμένα στοιχεία που σαφώς είναι πιο έντονα στις απλές τις εκδόσεις. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
moto