Σκληρός ανταγωνισμός για το VW T-Roc ή και το Audi Q2 αν προτιμάτε: το επόμενο DS 3 θα δείχνει εξωτερικά σαν ένα DS 7 Crossback υπό κλίμακα.

Πολύ δυναμικό στιλ σκέφτεται να υιοθετήσει ο όμιλος PSA για το νέο DS 3: πίσω διακρίνουμε έναν άτυπο αεροδυναμικό διαχύτη, τονισμένες απολήξεις εξατμίσεων.

Αποκλειστικό: Νέο DS 3 Crossback

27.593 Επισκέψεις στο άρθρο (6/9/2018)

Διευρύνει τη γκάμα των SUV μοντέλων του ο όμιλος PSA: Tο επόμενο DS 3 θα είναι SUV και θα βασιστεί πάνω στο Peugeot 2008.

What is new
- SUV μετάλλαξη για το premium μικρό 
- Όχι σε υβριδικό, ναι σε ηλεκτρικό 
- Έρχεται αρχές 2019 

Ο όμιλος PSA έχει βάλει σταθερά στο στόχαστρό του την κατηγορία των SUV και πορεύεται δίνοντας μεγάλη έμφαση σε αυτό το κομμάτι του χαρτοφυλακίου σε κάθε μία από τις εταιρείες που διαθέτει η ομπρέλα του (στις οποίες ανήκει πλέον και η Opel, να υπενθυμίσουμε). 

Αυτό ενδέχεται να αλλάξει το χαρακτήρα κάποιων μοντέλων στο άμεσο μέλλον με τη μεταβολή να γίνεται προς την κατεύθυνση των crossover. Ένα τέτοιο δείγμα είναι το DS 3, το οποίο στην τωρινή του ζωή είναι ένα μοντέλο της μικρής κατηγορίας αλλά μελλοντικά θα κάνει μια πιο trendy στροφή και θα κινηθεί προς την off-road οπτική. Όπως έχει γίνει με το DS 7 αλλά και με το DS 4, θα περάσει κι εδώ ο κωδικός Crossback. 

Στο δάπεδο του Peugeot 2008 
Τη βάση για το νέο αυτό εγχείρημα της φίρμας DS θα αποτελέσει το Peugeot 2008 το οποίο έχει εξυπηρετήσει ακόμα το χτίσιμο τόσο του Citroen C3 Aircross όσο και του Opel Crossland Χ. Η εκτέλεση από πλευράς DS βέβαια θα είναι διαφορετική και θα είναι στραμμένη πιο πολύ προς τον premium χαρακτήρα. Βασικοί εκφραστές θα είναι τα υλικά που θα χρησιμοποιηθούν στο εσωτερικό, τα οποία είναι θα καλύτερα από ότι είναι τώρα και σίγουρα πολύ ανώτερα από εκείνα που έχουν χρησιμοποιηθεί στα υπόλοιπα ομόσταυλα μοντέλα αυτής της κλάσης μεγέθους. 

Τεχνικά – Κινητήρες: υβριδικό και ηλεκτρικό 
Από πλευράς κινητήρων θα δούμε κατΆαρχάς μια ψήφο εμπιστοσύνης προς το ντίζελ καθώς και αυτό το μικρό μοντέλο θα εφοδιάζεται με μοτέρ πετρελαίου και μάλιστα με νέο 1.500άρη κινητήρα ο οποίος θα είναι τρικύλινδρος και θα διαθέτει όπως και οι τωρινοί, σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης και εξαγνισμού των καυσαερίων με ψεκασμό ειδικού διαλύματος ουρίας. Φυσικά θα υπάρχει εδώ φίλτρο σωματιδίων το οποίο όμως θα παρέχεται πλέον και μαζί με τους κινητήρες βενζίνης. Είναι μια γνωστή πλέον επιλογή την οποία θα κληθούν πολλές εταιρείες να ακολουθήσουν και να βάλουν τέτοιο φίλτρο και στα σύνολα βενζίνης. Δεν έχουμε ακόμη σαφή πληροφόρηση για τις αποδόσεις των συνόλων αλλά για τη γκάμα των ντίζελ περιμένουμε εκδόσεις από 70 έως 130 ίππους, τουλάχιστον. 

Όσο δε για τη γκάμα βενζίνης οι υπάρχοντες Pure Tech με τούρμπο ή χωρίς και από 80 έως 130 ίππους θα συνεχίσουν κανονικά να παρέχουν και εδώ τις υπηρεσίες τους, προφανώς με κάποιες βελτιώσεις και λογικές αναβαθμίσεις. 

Σημαντικό σημείο συζήτησης αποτελούν οι εναλλακτικές εκδόσεις κίνησης οι οποίες μπαίνουν δυνατά στην ατζέντα και της «υποδιεύθυνσης» DS. H συγκεκριμένη πλατφόρμα πάντως που χρησιμοποιείται σε αυτό το επίπεδο μεγέθους δε μπορεί να σηκώσει την υβριδική τεχνολογία των μεγαλύτερων μοντέλων του ομίλου με τον ηλεκτρικό πίσω άξονα. Ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο όμως μπορεί να χτιστεί πάνω στο δάπεδο αυτό αν και το λανσάρισμά του δεν προβλέπεται πριν το 2020. H αυτονομία εκτιμάται εδώ στα 450 χλμ..  

Σε ό,τι αφορά τη μετάδοση της κίνησης, η τετρακίνηση δεν είναι κάτι που σκέφτονται οι Γάλλοι ενώ κάποιες έξτρα δυνατότητες σε μη ασφάλτινο έδαφος θα δίνουν τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου της πρόσφυσης, προφανώς με μια ποικιλία προγραμμάτων οδήγησης στα πρότυπα των μοντέλων της Peugeot και της Citroen. 

Υπάρχει πάντως και μια ακόμα σκέψη σχετικά με τη γκάμα του επόμενου DS 3 η οποία προκαλεί το ενδιαφέρον και δείχνει και λίγο αν θέλετε, πώς θα κινηθούν οι εταιρείες στο εξής στα SUV. Στη DS σκέφτονται να λανσάρουν και μια έκδοση κάμπριο στο ίδιο πλαίσιο! Αυτό από τη μία πλευρά δείχνει ότι η ιδέα της VW που θέλει κάτι ανάλογο για το T-Roc, θα βρει συνέχεια και στη DS. Από την άλλη πλευρά, δείχνει ότι ίσως έχουμε εδώ μια αναβίωση των πολυάριθμων μικρών κάμπριο που υπήρχαν παλιότερα, μέσα σε ένα Crossover πλαίσιο όμως πια. Το DS 3 εξάλλου είχε μια έκδοση με ανοιγόμενη οροφή οπότε κατοχυρώνεται και από αυτήν την πλευρά να αναζητήσει μια διάδοχη κατάσταση και για την topless παραλλαγή του μοντέλου. 

Από πλευράς υψηλών επιδόσεων είναι άγνωστο αν θα υπάρξει και μια ανάλογη συνέχεια ως SUV, αφού το τωρινό μοντέλο διαθέτει και την έκδοση Performance με 200+ ίππους. 

NEO TRAFIC
moto