O Silva επέλεξε να μην προσφέρει στο σεντάν την επιβλητική αεροτομή.

Η κορυφαία, προς το παρόν, έκδοση της A-Class hatch εφοδιάζεται με μια εξελιγμένη έκδοση του M 260 turbo βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2,0 λτ. που αποδίδει 306 ίππους.

H Mercedes-AMG A 35 σε... saloon έκδοση

3.787 Επισκέψεις στο άρθρο (25/9/2018)

Το πως θα μπορούσε να μοιάζει η σεντάν έκδοση της Mercedes-AMG A 35 «φαντάστηκε» ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Kleber Silva. Θα της ταίριαζε λέτε μια αεροτομή όπως στο hatch; Πώς σας φαίνεται;

Tην περασμένη εβδομάδα η Μercedes παρουσίασε και επίσημα την πιο ισχυρή, μέχρι τώρα τουλάχιστον, έκδοση της A-Class που έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ της επερχόμενης ισχυρότερης Α 45 και των απλούστερων εκδόσεων της A-Class. Σήμερα, σας παρουσιάζουμε πως θα μπορούσε να μοιάζει η σεντάν έκδοση της A 35, σύμφωνα τουλάχιστον όπως την έχει εμπνευστεί ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Κleber Silva.

Σε σχέση με την A 35 hatch, το σεντάν μοντέλο υιοθετεί πολλά από τα σχεδιαστικά στοιχεία του τόσο στον πρόβολο όσο και στο πίσω μέρος, αν και φυσικά ο Silva επέλεξε να μην προσφέρει στο σεντάν την επιβλητική αεροτομή. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το ψηφιακό μοντέλο να «χάσει» λίγο από τον σπορ χαρακτήρα του αλλά να κερδίσει σε πολυτέλεια και κύρος. Κατά τα άλλα, η σχεδίαση είναι πανομοιότυπη εκτός από τις αναγκαίες αλλαγές λόγω του διαφορετικού αμαξώματος.
 
Η κορυφαία, προς το παρόν, έκδοση της A-Class hatch εφοδιάζεται με μια εξελιγμένη έκδοση του M 260 turbo βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2,0 λτ. που αποδίδει 306 ίππους από τις 5.800-6.000 σ.α.λ. και 400 Nm από τις 3.000-4.000 σ.α.λ. και θα μπορούσε να πει κάποιος ότι το μοτέρ θα μπορούσε να εξοπλίσει και το σεντάν υψηλών επιδόσεων. Το σύνολο ολοκληρώνεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων (AMG Speedshift DCT 7G) που μεταδίδει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς (με κατανομή 50:50) μέσω του συστήματος AMG Performance 4MATIC.
Στο πεδίο των επιδόσεων η Mercedes-AMG υπόσχεται καταιγιστικές επιταχύνσεις με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 4,7 δλ. και την ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα να ορίζεται στα 250 χλμ./ώρα.

Εσείς τι λέτε; Θα θέλατε η Mercedes να κατασκευάσει AMG έκδοση και για την saloon έκδοση της A-Class; Θα θέλατε να μοιάζει έτσι;

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center