Το τρίτο μοντέλο της οικογένειας «Ν» της Hyundai είναι πλέον γεγονός.

Πηγαίνοντας προς τα πίσω οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων ξεχωρίζουν μέσα από τις ακτινωτές ζάντες.

Η παλέτα των μηχανικών συνόλων απαρτίζεται αποκλειστικά από έναν 2,0 λτ υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης αλλά σε δύο εκδόσεις Standard και Performance.

Η Hyundai θα παρουσιάσει το i30 Fastback N την επόμενη εβδομάδα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού.

Περνώντας στον εσωτερικό διάκοσμο, ο εξοπλισμός περιλαμβάνει exclusive τιμόνι Ν, ενώ τα καθίσματα κοσμούνται με κόκκινες ραφές.

Το πίσω μέρος έχει και αυτό τις δικές του διαφορές με προεξέχουσες τις δύο απολήξεις τους συστήματος εξάτμισης αλλά και ενός αεροδυναμικού διαχύτη.

Νέο Hyundai i30 Fastback N

7.766 Επισκέψεις στο άρθρο (26/9/2018)

Η οικογένεια «Ν» της Hyundai επεκτείνεται με τη φίρμα να παρουσιάζει και επίσημα το νέο i30 Fastback N, που έρχεται να πλαισιώσει τα i30 N και Veloster N, αποτελώντας παράλληλα την κορυφαία εκδοχή του i30 Fastback.

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση το νέο «καυτό» πεντάθυρο μοντέλο της κορεατικής μάρκας υιοθετεί πολλά στοιχεία από το κανονικό i30 Fastback, στο οποίο και βασίζεσται, ωστόσο έχει λάβει κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά για να ξεχωρίζει. Στο εμπρόσθιο μέρος βλέπουμε να έχουν τοποθετηθεί διαφορετικής σχεδίασης LED φώτα ημέρας που ενσωματώνονται στους δύο αεραγωγούς που βρίσκονται στις άκρες του νέου πιο «άγριου» προφυλακτήρα, ενώ στο κάτω μέρος του σπόιλερ υπάρχει μια λεπτή κόκκινη γραμμή που βρίσκουμε και στο i30 N.
 
Πηγαίνοντας προς τα πίσω οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων ξεχωρίζουν μέσα από τις ακτινωτές ζάντες, ενώ το πίσω μέρος έχει και αυτό τις δικές του διαφορές με προεξέχουσα τις δύο απολήξεις τους συστήματος εξάτμισης αλλά και του αεροδυναμικού διαχύτη.
Περνώντας στον εσωτερικό διάκοσμο, ο εξοπλισμός περιλαμβάνει exclusive τιμόνι Ν, ενώ τα καθίσματα κοσμούνται με κόκκινες ραφές, κάτι που συναντάμε και στους δύο ακριανούς αεραγωγούς οι περιφέρειες των οποίων είναι βαμμένες στην ίδια κόκκινη απόχρωση. Επιπλέον αξίζει να σημειωθεί πως, σύμφωνα με τη φίρμα, παρόλο τον πιο σπορ σχεδιασμό η χρηστικότητα παραμένει σε αυξημένα επίπεδα όπως για παράδειγμα ο χώρος αποσκευών ο οποίος από τα 450 λίτρα μπορεί να αυξηθεί στα 1.351 λίτρα αν «πέσουν» τα πίσω καθίσματα. Μία οθόνη αφής 8 ιντσών (με πλήρεις δυνατότητες συνδεσιμότητας με Apple CarPlay και Android Auto), είναι μέρος της καμπίνας, στην οποία προβάλλεται και όσα δείχνει η κάμερα που είναι τοποθετημένη στο πίσω μέρος.
 
Η παλέτα των μηχανικών συνόλων απαρτίζεται αποκλειστικά από έναν 2,0 λτ υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης αλλά σε δύο εκδόσεις Standard και Performance με απόδοση 250 άλογα και 275 ίππους αντίστοιχα. Στην έκδοση Standard το i30 Fastback N κάνει τα 0-100 χλμ.ώρα σε 6,4 και στην Performance σε 6,1 δευτερόλεπτα. Και οι δύο εκδόσεις αποδίδουν την ίδια ροπή (353 Νm) και συνδυάζονται με 6τάχυτο μηχανοκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους εμπρός τροχούς με μέγιστη ταχύτητα τα 250 χλμ/ώρα.
 
Αξίζει να σημειωθεί πως όπως και στο i30 N, έτσι και σε αυτή την περίπτωση το μοντέλο έχει  5 διαφορετικά modes οδήγησης: Eco, Normal, Sport, N και N Custom, ενώ μέρος του εξοπλισμού είναι αρκετά συστήματα υποβοήθησης οδηγού.
 
Η Hyundai θα παρουσιάσει το i30 Fastback N την επόμενη εβδομάδα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού.

Mercedes
test center