Το νέο γαλλικό SUV έχει θέσει υψηλούς στόχους γιατί παίζει σε μια σκληρή και απαιτητική κατηγορία.

Η οδική συμπεριφορά είναι προσανατολισμένη στην άνεση. Όταν βρίσκεται στο C5 Aircross αισθάνεσαι πως ταξιδεύεις πάνω σε ένα μαγικό χαλί.

Το εσωτερικό ακολουθεί τη λογική των υπολοίπων μοντέλων της Citroen. Τα κουμπιά του συστήματος πολυμέσων κάτω από την οθόνη διευκολύνουν.

Οδηγούμε: Νέο Citroen C5 Aircross

11.551 Επισκέψεις στο άρθρο (3/1/2019)

Μαγικό χαλί: Αυτό το αυτοκίνητο είναι φτιαγμένο για να σε κακομάθει, αφού η άνεση που προσφέρει στο δρόμο σε κάνει να νομίζεις πως κυλάς πάνω σε ένα μαγικό χαλί.

Μετά το Opel Grandland X, το Peugeot 5008, και το DS 7 Crossback, έρχεται το νέο Citroen C5 να συμπληρώσει το καρέ. Και τα τέσσερα μοντέλα πατάνε πάνω στην ίδια βάση, όμως το καθένα έχει τη δική του ξεχωριστή ταυτότητα. Στην προκειμένη περίπτωση, το νέο Citroen C5 Aircross, βάζει στο επίκεντρο την άνεση και μας κακομαθαίνει, επιβεβαιώνοντας τα λόγια του Project Manager Jean-Philippe Lamy, ο οποίος βρίσκεται δίπλα μας.

Το νέο γαλλικό SUV έχει θέσει υψηλούς στόχους γιατί παίζει σε μια σκληρή και απαιτητική κατηγορία, όμως δείχνει να τα καταφέρνει. Εμφανισιακά είναι όμορφο και εκεί που κεντρίζει το μάτι είναι στο επιθετικό ενιαίο εμπρός μέρος. Το εσωτερικό από την άλλη ευχαριστεί με την ποιότητα κατασκευής, την εργονομία, την ευρυχωρία (ο χώρος αποσκευών ξεκινάει από τα 580 λίτρα) και την άνεση που προσφέρει. Βασικός πυλώνας αυτής μάλιστα –πέρα από την ανάρτηση- είναι τα «μαγικά» καθίσματα με το παχύ αφρώδες υλικό που είδαμε και στο C4 Cactus.

Αφήνοντας την καμπίνα και περνώντας στον κινητήρα, ο ισχυρός βενζινοκινητήρας των 180 ίππων και το οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο, ταιριάζουν απόλυτα με τον χαρακτήρα του C5 Aircross, ο οποίος υποστηρίζεται από την ειδική ανάρτηση που απορροφάει κάθε είδους κραδασμό. Αυτό το μοντέλο της Citroen κυλάει σαν να πατάει σε ένα μαγικό χαλί και είναι πιο «ευγενικής καταγωγικής» από τον αυστηρότερο ανταγωνισμό. Οι υπόλοιποι κινητήρες αφορούν έναν βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων με ισχύ 130 ίππους και δύο πετρελαιοκινητήρες, 130 και 180 ίππων.

Το πιθανότερο είναι η δημοφιλής επιλογή να είναι ο μικρός ντίζελ, του οποίου τα 300 Nm ροπής εξασφαλίζουν σβέλτες επιδόσεις, παρά τα συνολικά 1.500 κιλά του Citroën. Δεν θα είναι διαθέσιμη τετρακίνητη έκδοση, ενώ  υπάρχουν τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού. Στην χώρα μας η επίσημη αποκάλυψή του έγινε στην έκθεση «Αυτοκίνηση 2018», ενώ τα πρώτα μοντέλα αναμένονται στις αρχές του επόμενου έτους.

Η άποψή μας
Η Citroen θέλει να μας κάνει να νιώσουμε άνετα και το C5 Aircross μας δείχνει τον τρόπο. Ένα άνετο SUV χωρίς σπορ «εκρήξεις», ευρύχωρο και ήσυχο. Θα περιμένουμε με ανυπομονησία λοιπόν μέχρι το νέο έτος που αναμένεται…

Mercedes
moto