Το S90 τα καταφέρνει στις στροφές όμως το αγαπημένο του είναι να καταπίνει χιλιόμετρα στην εθνική. Και το κάνει με τέτοιο τρόπο που εσύ στο τέλος θα βγεις «ατσαλάκωτος».

Το οδηγικό set-up είναι προσανατολισμένο στην άνεση, όμως αυτό δεν σημαίνει πως το αμάξωμα πλέει. Το τιμόνι έχει μια ελαστική αίσθηση, η τετρακίνηση δίνει πόντους στη γρήγορη οδήγηση.

Το πλαγιασμένο «Τ» σαν σφυρί, αποτελεί πλέον χαρακτηριστικό μοτίβο στα φώτα των Volvo.

Η έκδοση D5 είναι αποκλειστικά 4κίνητη. Το μόνο που το μαρτυρά είναι το σχετικό logo πίσω.

Η έκδοση Inscription είναι η «καλή». Πανέμορφες οι ζάντες αλουμινίου.

Πολύ χρώμιο στην κάθετη μάσκα. Τα μοντέλα της Volvo έχουν πλέον μια ενδιαφέρουσα σχεδιαστική ταυτότητα.

Το πίσω μέρος έχει αρκετές γωνίες. Οι τετράγωνες απολήξεις και τα λεπτεπίλεπτα φανάρια κερδίζουν τις σχεδιαστικές εντυπώσεις.

Δοκιμή: Volvo S90 D5 AWD

25.942 Επισκέψεις στο άρθρο (30/1/2019)

Ατσαλάκωτος: Αυτήν την αίσθηση σου βγάζει το Volvo S90 D5 ακόμη και μετά από μία μεγάλη διαδρομή. Και αυτό μάλλον είναι το μεγαλύτερο προτέρημά του.

Αυτό το club είναι κλειστό και είναι δύσκολο να μπεις, γιατί οι προδιαγραφές του είναι λίγο διαφορετικές σε σχέση με τα υπόλοιπα. Εδώ δεν μετράει η κατανάλωση, το 0-100 χλμ./ώρα ή οι χώροι σε απόλυτα νούμερα, αλλά σημασία έχει το πρεστίζ, η τεχνολογία, η προσφερόμενη άνεση και η απτή πολυτέλεια. Σε ποιο club αναφερόμαστε; Μα βέβαια στο club των μεσαίων/μεγάλων premium αυτοκινήτων, όπου όλοι και όλοι οι πρωταγωνιστές μετρώνται στα δάκτυλα των χεριών και απευθύνονται σε ένα πιο upper οικονομικά κοινό. Αυτό το κοινό λοιπόν, δίνει βέβαια σημασία στο κόστος αγοράς, όμως κοιτάει και άλλα πράγματα.

Υπό αυτό το πρίσμα επομένως εξετάζουμε και τη ναυαρχίδα της Volvo στα μεσαία, το S90, στην έκδοση D5 AWD. Προσοχή όμως… Αυτό δεν σημαίνει πως στο μυαλό μας δεν έχουμε συνεχώς το πόσο κοστίζει, γιατί διαφορετικά θα παραλείπαμε ένα από τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματά του. Συγκεκριμένα, 59.600 ευρώ κοστίζει το Volvo S90 D5 AWD στην έκδοση Momentum και 65.800 ευρώ στην έκδοση Inscription της δοκιμής και αναμφίβολα έχει ένα προβάδισμα 10.000 ευρώ και μερικών ίππων ανάλογα την έκδοση από τον ανταγωνισμό του. Δεν είναι αμελητέο. Συμφωνείτε; Πάμε όμως να δούμε πώς τα πάει και στους υπόλοιπους τομείς που αναφέραμε πριν.

Πρεστίζ. Ας είμαστε ειλικρινείς. Η μάρκα με το αστέρι στην Ελλάδα έχει προβάδισμα. Και αυτό αποτυπώνεται και στις πωλήσεις. Όμως το Volvo S90 καταφέρνει κάτι διαφορετικό. Να κερδίζει το βλέμμα με τη μοναδικότητα της σχεδίασης η οποία εκτός από κύρος και πρεστίζ προβάλλει και ένα high-tech προφίλ. Υποκειμενική άποψη σίγουρα, όμως αυτή η κάθετη μάσκα, οι προβολείς με τα LED στο σχήμα «του σφυριού του Θορ», και οι άφθονες πινελιές χρωμίου μας αρέσουν πολύ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
test center