Το Fiat Panda στην έκδοση 0,9 TwinAir CNG αποτελεί μια άκρως δελεαστική πρόταση για όσους θέλουν ένα ιδιαίτερα οικονομικό μέσο μετακίνησης και φυσικά ευελιξία μέσα στην πόλη.

Σχεδιαστικά, συγκριτικά με τα υπόλοιπα Panda, διαφέρει μονάχα στα λογότυπα και στην υψηλότερη απόσταση από το έδαφος (+54 χλστ.).

Δοκιμή: Fiat Panda CNG

83.230 Επισκέψεις στο άρθρο (24/1/2019)

Βασιλιάς της οικονομίας: Το Fiat Panda με τον τούρμπο κινητήρα 0,9 TwinΑir, 80 ίππων είναι διαθέσιμο σε έκδοση διπλού καυσίμου βενζίνης-φυσικού αερίου, η οποία χρειάζεται μόλις 10 ευρώ για 300 χλμ. και έχει συνολική αυτονομία πάνω από 800 χλμ.

What is new
- Έχει turbo 0,9 λίτρων
- Καίει 4,1 κιλά φυσικό αέριο ανά 100 χλμ.
- Έχει 800 χλμ. αυτονομίας
- Κοστίζει 11.990 ευρώ

Το Fiat Panda μπορεί να επανήλθε πρόσφατα στην επικαιρότητα λόγω της κακής επίδοσής του στα crash test του EuroNCAP (0 αστέρια), ωστόσο εδώ θα εξετάσουμε την έκδοση 0,9 TwinAir CNG αποτελεί μια άκρως δελεαστική πρόταση για όσους θέλουν ένα ιδιαίτερα οικονομικό μέσο μετακίνησης και φυσικά ευελιξία μέσα στην πόλη. Σχεδιαστικά, συγκριτικά με τα υπόλοιπα Panda, διαφέρει μονάχα στα λογότυπα και στην υψηλότερη απόσταση από το έδαφος (+54 χλστ.), μιας και το δάπεδό του είναι ειδικά διαμορφωμένο για να φιλοξενήσει τις έξτρα 2 δεξαμενές του φυσικού αερίου.

Διαθέσιμο με 11.990 ευρώ
Η αεριοκίνητη version του Fiat Panda προσφέρεται στην ελληνική αγορά από 11.990 ευρώ, που μεταφράζεται σε 840 ευρώ επιπλέον της βασικής έκδοσης του ιταλικού μίνι με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1,2 λτ. των 69 ίππων, ενώ οι καταναλωτές επωφελούνται της 5ετούς εγγύησης. Σημειώνουμε πως, μέχρι πρότινος, η ΔΕΠΑ έδινε επιδότηση 800 ευρώ για το Panda CNG η οποία ίσχυε έως τις 31 Ιανουρίου ωστόσο, η δράση της επιδότησης ολοκληρώθηκε λόγω εξαντλήσεως του προϋπολογισμού.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
moto