H τρέχουσα, πέμπτη γενιά του Micra έφερε μια εντελώς φρέσκια σχεδιαστική εικόνα στο προσκήνιο.

Οι δύο κινητήρες που τίθενται στην εκκίνηση έχουν απόδοση 100 και 117 ίππους αντίστοιχα από κυβισμό 1,0 λίτρου και στις δύο περιπτώσεις.

Οδηγούμε: Nέα 1.000άρια Nissan Micra

18.721 Επισκέψεις στο άρθρο (18/2/2019)

Τώρα δίνει γκάζι! Δύο νέοι κινητήρες βενζίνης με τούρμπο, έρχονται να απογειώσουν τις επιδόσεις του Nissan Micra και να του δώσουν εφόδια για καλύτερη εμπορική πορεία σε μια τόσο δύσκολη κλάση.

H τρέχουσα, πέμπτη γενιά του Micra έφερε μια εντελώς φρέσκια σχεδιαστική εικόνα στο προσκήνιο, η οποία δεν ήταν ο κανόνας στις προηγούμενες γενιές του σούπερ-επιτυχημένου μοντέλου. Όλοι ωστόσο είχαν διαπιστώσει ότι η γκάμα των κινητήρων είχε περιθώρια να δεχτεί κάποια συμπληρώματα. Η Nissan το λύνει το ζήτημα αυτό και λανσάρει όχι ένα, αλλά δύο, νέα σύνολα βενζίνης με τούρμπο, τα οποία δείχνουν να ταιριάζουν πολύ περισσότερο με το νέο μοντέλο. 

Νέα μοτέρ αλλά επιτέλους και αυτόματο! 
Οι δύο κινητήρες που τίθενται στην εκκίνηση έχουν απόδοση 100 και 117 ίππους αντίστοιχα από κυβισμό 1,0 λίτρου και στις δύο περιπτώσεις. Ο IG-T με τους 100 ίππους συνοδεύεται προαιρετικά και από κιβώτιο CVT με αυτόματη λειτουργία, ένα στοιχείο που επίσης έλειπε από τη γκάμα του μικρού Nissan. Η λύση αυτή διευκολύνει πολύ την κίνηση εντός πόλης.

Επίσης, όσοι το επιλέξουν για το δικό τους Micra θα έχουν την ευκαιρία να διαπιστώσουν ότι οι κανονικές εκκινήσεις γίνονται πλέον πολύ πιο ήσυχα, όπως περιορισμένο είναι το επίπεδο θορύβου και στις μεσαίες ταχύτητες κίνησης. Σε πιο υψηλό ρυθμό και σε πιο απότομες επιταχύνσεις δε θα λείψει εντελώς ο κλασσικός ήχος των CVT κιβωτίων, τον οποίο συμπαθούν ιδιαίτερα οι ιαπωνικές εταιρείες γενικότερα. Ιάπωνες και Ευρωπαίοι πάντως εκτιμούν πολύ τη χαμηλή κατανάλωση και θα εκτιμήσουν πολύ το Micra με τους νέους κινητήρες το οποίο έχει μέσες τιμές κάτω από τα 5 λίτρα/100 χλμ.. 

Οι οδηγοί πάντως οι οποίοι εστιάζουν στη δύναμη θα στραφούν προς τη χειροκίνητη επιλογή, όχι μόνο για να ελέγχουν καλύτερα τις αλλαγές αλλά και επειδή η έκδοση με την αυτόματη λειτουργία συνοδεύεται από μια κατάτι χαμηλότερη ροπή (144 Nm, έναντι 160 στη manual έκδοση). Ωστόσο, για όσους όλα αυτά δεν είναι αρκετά δυνατά, υπάρχει πλέον η επιλογή των 117 ίππων, η οποία θα έχει και σχετικά μικρή διαφορά στην τιμή.

Στην προκειμένη περίπτωση, το 0-100 χλμ./ώρα είναι μια άσκηση, η οποία ολοκληρώνεται σε 9,9 δλ., δηλαδή ένα γεμάτο δευτερόλεπτο καλύτερα από τη μικρότερη επιλογή. Η δε τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 195 χλμ./ώρα και είναι επίσης ενδεικτική των ικανοτήτων του οχήματος. 

Σφικτό αλλά ισορροπημένο 
Από πλευράς χαρακτηριστικών λειτουργίας, ο νέος κινητήρας, όπως και η επιλογή των 100 ίππων, εργάζεται απαλλαγμένο σε πολύ μεγάλο βαθμό από τις δονήσεις και τους λίγο τραχείς ήχους που συχνά έχουν οι κινητήρες με τρικύλινδρο μπλοκ. Η δε ανάρτηση στο τετράμετρο Nissan είναι αρκετά σφικτά ρυθμισμένη χωρίς ωστόσο να χαλάει το επίπεδο άνεσης. Οι δε προαιρετικές ζάντες των 17 ιντσών ταιριάζουν πολύ στο αυτοκίνητο, τόσο οδηγικά όσο και από πλευράς εμφάνισης. 

Και στο εσωτερικό όμως το Micra έχει θέλγητρα καινούρια τα οποία θα προσελκύσουν πολλούς καινούριους αγοραστές. Ο εξοπλισμός είναι αναβαθμισμένος ενώ και ο έλεγχος του Infotainment και της σχετικής οθόνης έχει γίνει πολύ πιο φιλικός προς το χρήστη. Κάποιες αδυναμίες που παρέμειναν είναι το κάλυμμα στο ντουλαπάκι το οποίο έρχεται πολύ κοντά στο συνοδηγό καθώς και οι σχετικά περιορισμένοι χώροι στο πίσω κάθισμα. Αλλά αυτά τα ξέραμε ήδη. 

Οι τιμές ξεκινούν από 14.290 ευρώ για τους 100 ίππους (15.350 ευρώ με το αυτόματο κιβώτιο) και από 15.890 ευρώ για την έκδοση των 117 ίππων. Να θυμήσουμε ότι πολύ σύντομα θα έχουμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το Micra με τους νέους κινητήρες και επί ελληνικού εδάφους, οπότε εκεί θα έχουμε τα πλήρη συμπεράσματα. Μείνετε συντονισμένοι!

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

PEIRAIOS LEASING
test center