Στα όρια του premium βρίσκεται η εικόνα στο εσωτερικό του Insignia: κομψή σχεδίαση με εμφανή χαρακτήρα «Opel», προσεγμένα υλικά, έμφαση στη λεπτομέρεια και σεβαστός digital χαρακτήρας.

Η στιλάτη οροφή δεν έρχεται χωρίς κάποιες θυσίες για τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Οι υπόλοιπες μετρήσεις πάντως αποτυπώνουν εξαιρετική ευρυχωρία.

Μας αρέσουν τα αναλογικά όργανα αλλά αρχίζουμε να «καλομαθαίνουμε» με τα digital cockpit και κάπως σα να μας έλειψε αυτό από το Insignia. Οι πληροφορίες πάντως είναι όλες εδώ.

Το Infotainment Μutimedia Navi είναι εύχρηστο και βολικό. Κάποιες οθόνες ίσως δείχνουν λίγο φορτωμένες με πληροφορίες όμως γενικά η εντύπωση είναι πολύ θετική.

Εξωτερικά ίσως να το περάσει και για σεντάν κανείς: το Insignia Grand Sport όμως είναι πεντάθυρο με μια τεράστια πίσω πόρτα, η οποία αυξάνει την ευχρηστία και τον οικογενειακό χαρακτήρα του μοντέλου. Στα συν και ο πίσω υαλοκαθαριστήρας.

Δοκιμή: Opel Insignia GS

34.051 Επισκέψεις στο άρθρο (5/4/2019)

Τεράστιο αυτοκίνητο, εσωτερικό που κινείται στις παρυφές του premium, επίκαιρος κινητήρας 1,5 λίτρων με τούρμπο και τιμή 22.000 ευρώ. Το Insignia Grand Sport είναι ένα ολοκληρωμένο και πληθωρικό αυτοκίνητο.

Δύο χρόνια είναι στην αγορά το Ιnsignia Grand Sport όμως τώρα έφτασε η στιγμή να γνωρίσουμε από κοντά τη βασική εκδοχή από πλευράς κινητήρα. Ο κυβισμός παραμένει στα 1,5 λίτρα αλλά η ισχύς είναι 140 ίπποι αντί για 165 που έχει η αμέσως ισχυρότερη εκδοχή.

Η δοκιμή όμως είναι μια ευκαιρία να δούμε ξανά το γενναιόδωρο από πλευράς διαστάσεων αμάξωμα (μήκος στα 4,89 μέτρα), να αξιολογήσουμε εκ νέου τη σχεδιαστική ταυτότητα με τις λιτές, καθαρές γραμμές και να σημειώσουμε τις σπορ αναλογίες που έχει ένα σχήμα αμαξώματος το οποίο τα τελευταία χρόνια θεωρείται –όχι πάντα δίκαια- βαρετό και απρόσωπο.

Γνωρίζουμε επίσης και την εξοπλιστική γραμμή «120 Edition» προσαρμοσμένη αυτήν τη φορά στο μεγάλο χάτσμπακ σχήμα της Opel. Oι μαύρες, στιλπνές ζάντες, τα φιμέ τζάμια και οι σχετικές επιγραφές μέσα κι έξω, τονίζουν τον επετειακό χαρακτήρα της έκδοσης.

Ο εξοπλισμός είναι επίσης πλούσιος, ειδικά σε ό,τι αφορά τα συστήματα ασφάλειας όπου διαθέτει μεγάλη δέσμη μέτρων με επίκεντρο το Opel Eye και τη σχετική κάμερα και ακόμα, τη διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας, την προειδοποίηση επικείμενης σύγκρουσης με λειτουργία περιορισμού της έντασης, το αυτόματο φρένο με αναγνώριση πεζών, την αναγνώριση οδικών σημάτων κ.α.. Μάλιστα με μόλις 1.000 ευρώ επιπλέον μπορείτε να ζητήσετε το έξτρα πακέτα βοηθημάτων το οποίο προσθέτει ένα πιο έξυπνο cruise control με κάποιες «αυτονομίες» ενώ ανεβάζει επίπεδο απόδοσης και στα υπόλοιπα συστήματα προσθέτοντας και ραντάρ. Η τιμή είναι 22.000 ευρώ οπότε το ζήτημα δεν είναι αν είναι καλή και ανταγωνιστική στην κατηγορία των μεσαίων σεντάν, όσο αν θα σταθεί καλά δίπλα στα SUV που είναι hot και είναι –ακόμα πιο σημαντικό- και ειδίκευση της Opel.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

NEO TRAFIC
skoda