Ξεχωρίζουν οι μεγάλοι αεραγωγοί στο εμπρός μέρος και η κάθετη μάσκα.

Νέα λογική και στο όνομα: ολογράφως πια στην πέμπτη πόρτα, κάτι που είδαμε πρόσφατα και στο Κamiq.

Τα LED είναι στάνταρ τόσο εμπρός όσο και πίσω. Ως έξτρα μπορούν να ζητηθούν τα Full Led εμπρός με προβολείς και ενεργά χαρακτηριστικά αλλά και με όμορφα, «κυλιόμενα» φλας πίσω.

Τα LED είναι στάνταρ τόσο εμπρός όσο και πίσω. Ως έξτρα μπορούν να ζητηθούν τα Full Led εμπρός με προβολείς και ενεργά χαρακτηριστικά αλλά και με όμορφα, «κυλιόμενα» φλας πίσω.

Οδηγούμε το νέο Skoda Scala: Τελικά δεν είναι Golf!

41.153 Επισκέψεις στο άρθρο (11/4/2019)

Το νέο Skoda Scala φιλοδοξεί να ανέβει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα στις υψηλότερες θέσεις του πίνακα πωλήσεων της κατηγορίας. Σε μια κατηγορία που το Group έχει ήδη ακόμα τρία μοντέλα, τα οποία όμως και θα «προικίσει» περισσότερο…


Το νέο μικρομεσαίο της μοντέλο είναι έτοιμο να λανσάρει και στη χώρα μας η Skoda, το οποίο θα είναι το πρώτο από τα τέσσερα νέα μοντέλα σε αυτή την κατηγορία που θα δούμε από το VW Group (τα νέα Golf, Leon και Α3 αναμένονται από τα τέλη του 2019 και έπειτα). Πρόκειται για το Scala, το οποίο ανοίγει μια καινούρια σελίδα στο segment C για τη τσέχικη φίρμα, με τη «μαμά» VW όμως μάλλον να «τιμωρεί» την Skoda σε αυτό το εγχείρημα. Πως και γιατί;

Το Scala, λοιπόν, παρόλο που θα παίξει μέσα στη γκάμα το ρόλο που έχει το Golf για τη VW, εν τέλει δεν είναι ούτε Golf, αλλά ούτε Leon και φυσικά ούτε A3. Ο λόγος είναι πως δεν βασίστηκε πάνω στην ίδια MQB πλατφόρμα που θα στηριχθούν τα μελλοντικά μικρομεσαία μοντέλα του Group, αλλά σε μια επιμηκυμένη εκδοχή της MQB A0, δηλαδή αυτή που χρησιμοποιεί για τα μικρά μοντέλα, όπως το Polo και το Ibiza. Βέβαια αυτή είναι μια συνήθης τακτική του ομίλου, καθώς και η Fabia δεν πατάει στην ίδια πλατφόρμα με τα Polo και Ibiza, αλλά σε μια εξέλιξη αυτής που είχε η προηγούμενη γενιά τους. Πάμε να το δούμε πιο αναλυτικά.

Με νέο σχεδιαστικό στιλ
H αλήθεια είναι ότι από τη φάση του πρωτότυπου ήδη, είχε φανεί ότι ο εδώ οι Τσέχοι έχουν βρει ένα νέο σχεδιαστικό στιλ. Οι επαφές με το κανονικό μοντέλο στις πρόσφατες εκθέσεις το είχαν επιβεβαιώσει, ενώ η πρώτη μας οδηγική γνωριμία μαζί του ενίσχυσε τις αρχικές μας εντυπώσεις. Η εμφάνιση είναι ξεχωριστή, με μεγάλη κάθετη μάσκα εμπρός, ευμεγέθη αλλά κομψά φώτα με τεχνολογία LED εμπρός και πίσω κι ένα κλασσικό μεν, εύστοχα δυναμικό δε, πεντάθυρο χάτσμπακ σχήμα - αυθεντικό, χωρίς προσμείξεις και προσπάθειες να μοιάζει με κάτι άλλο (κουπέ, SUV κλπ). 

Το μήκος είναι 4.362 χλστ. και τοποθετεί το Scala στην καρδιά της κλάσης, το μεταξόνιο είναι επίσης γενναιόδωρο ενώ η χαμηλή οροφή έρχεται να ομορφύνει και να κάνει πιο πικάντικες τις αναλογίες. Δεν υπάρχει τεράστια ποικιλία εξατομίκευσης κι έτσι το σκούρο κρύσταλλο στο πίσω μέρος, το οποίο μοιάζει ενιαίο με την οροφή στις εκδόσεις με τον γυαλινο ουρανό, αποτελεί ένα έξυπνο τρικ. Το νέο μοντέλο το περιμένουμε στην Ελλάδα τον Ιούνιο με τιμές που δεν έχουν καθοριστεί ακόμη.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
moto