Το Scala χτίστηκε σε μια επιμηκυμένη εκδοχή του δαπέδου MQB A0 (VW Polo, SEAT Ibiza, Audi A1).

Οι κατασκοπευτικές εικόνες έχουν αποκαλύψει το νέο Golf που αναμένουμε εντός του έτους.

Το επερχόμενο SEAT Leon θα έχει μέχρι και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση στη νέα γενιά του.

Το A3 θα πάρει πολλά στοιχεία από το Α1 αισθητικά, αλλά σίγουρα δεν θα μοιραστούν την ίδια πλατφόρμα, όπως γίνεται στην περίπτωση του Scala.

Οι κατασκοπευτικές εικόνες έχουν αποκαλύψει το νέο Golf που αναμένουμε εντός του έτους.

Γιατί δεν έχει τη νέα πλατφόρμα το νέο Skoda Scala;

5.789 Επισκέψεις στο άρθρο (12/4/2019)

Το πολυαναμενόμενο Golf της Skoda, τελικά δεν είναι Golf! Μια ακόμα φορά το VW Group «ρίχνει» τους Τσέχους, δίνοντας τους την πλατφόρμα του Polo, αντί της πλατφόρμας που θα έχουν το Golf, αλλά και το Leon και το Α3.

Με αφορμή τη δημοσιογραφική παρουσίαση του νέου Skoda Scala (Οδηγούμε το νέο Skoda Scala: Τελικά δεν είναι Golf!), της πρότασης των Τσέχων στη δημοφιλή μικρομεσαία κατηγορία, βάζουμε στο μικροσκόπιο τα επερχόμενα ομόσταβλα μοντέλα του VW Group, τα οποία αναμένονται οσονούπω, για να δούμε τι διαφορές κρύβονται στα ψιλά γράμματα...

Καταρχάς, σημειώνουμε πως, το Scala γίνεται το πρώτο από τα τέσσερα νέα μοντέλα σε αυτή την κατηγορία που βλέπουμε από το γερμανικό group, καθώς τα νέα Volkswagen Golf, SEAT Leon και Audi Α3 αναμένονται από τα τέλη του 2019 και έπειτα. Παρόλο που το τσέχικο οικογενειακό ανοίγει το χορό στη συγκεκριμένη κλάση, η «μαμά» Volkswagen το κτίζει πάνω στην πλατφόρμα του Polo και του Ibiza, ξεχωρίζοντας το από τα υπόλοιπα 3 «αδελφά» μοντέλα του group.

Το Scala, λοιπόν, παρόλο που θα παίξει μέσα στη γκάμα της Skoda το ρόλο που έχει το Golf για τη VW, εν τέλει δεν είναι ούτε Golf, αλλά ούτε Leon και φυσικά ούτε A3. Ο λόγος είναι πως δεν βασίστηκε πάνω στην ίδια MQB πλατφόρμα που θα στηριχθούν τα μελλοντικά μικρομεσαία μοντέλα του Group, αλλά σε μια επιμηκυμένη εκδοχή της MQB A0, δηλαδή εκείνης που χρησιμοποιεί για τα μικρά μοντέλα, όπως τα Audi A1, VW Polo και SEAT Ibiza, εκ των οποίων τα δύο τελευταία σημειωτέον βγαίνουν από την ίδια γραμμή παραγωγής στο ισπανικό εργοστάσιο του Μαρτορέλ. Βέβαια αυτή είναι μια συνήθης τακτική του Ομίλου, καθώς και η πιο πρόσφατη γενιά της Fabia δε χτίστηκε στην πλατφόρμα των Polo και Ibiza (MQB A0), αλλά σε μια εξέλιξη αυτής που είχε η προηγούμενη γενιά τους.

Κατά τα άλλα, το μήκος των 4.362 χλστ. τοποθετεί το Scala στην καρδιά της κλάσης, ενώ το μεταξόνιο είναι επίσης γενναιόδωρο με το πεδίο των χώρων να παραπέμπει στην μεγαλύτερη Octavia.

Πέραν αυτών, το νέο τσέχικο μικρομεσαίο θα δεχθεί στο άμεσο μέλλον ένα ακόμη χτύπημα από τα… αδέλφια του. Αυτό αφορά στα κινητήρια σύνολα, καθώς η επόμενη γενιά των VW Golf, SEAT Leon και Audi A3 θα επωφεληθούν των «πράσινων» τεχνολογιών με plug-in υβριδικές εκδόσεις, αλλά και ήπια υβριδικές με ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt. Μάλιστα στην περίπτωση του Leon υπάρχουν πληροφορίες για το λανσάρισμα αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης σε δεύτερο χρόνο, περί το 2020, η οποία θα άπτεται των τεχνολογιών του VW Group και της πλατφόρμας MEB. Παρόλα αυτά, το Scala θα διατηρήσει αποκλειστικά τους κινητήρες βενζίνης (TSI) και diesel (TDI) με top οικολογική λύση την αεριοκίνητη TGI έκδοση διπλού καυσίμου (φυσικό αέριο και βενζίνη) με τον 1.000άρη TSI και απόδοση 90 ίππων. Τουλάχιστον, τα κεντρικά του Ομίλου παραχώρησαν το 7άρι DSG αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στην ισχυρότερη έκδοση του Scala με τον 1.5 TSI Evo 150 PS.

Συμπερασματικά, αυτό που όλοι περιμέναμε ως το αντί-Golf της Skoda, τελικά αποδεικνύεται το μοντέλο μιας στρατηγικής δύο ταχυτήτων του Ομίλου, που ωφελεί κυρίως την επερχόμενη τριπλέτα: Golf, Leon, A3. Αρα, δεν έρχεται να ταράξει τα νερά της κατηγορίας με κάτι ολοκαίνουργιο, αλλά να προτάξει, όπως είθισται, τον διαφορετικό χαρακτήρα της μάρκας. Μένει να δούμε βέβαια την τιμολογιακή πολιτική της Skoda για να αποφανθούμε πλήρως.

Εσείς, τώρα που ξέρετε πως το νέο Skoda Scala δεν είναι και τόσο Golf θα το αγοράζατε ή θα περιμένατε για ένα από τα Golf, Leon ή Α3;

Toyota
test center