Μετά τον 1.000άρη των 100 ίππων, υποδεχόμαστε πλέον και μια πιο ισχυρή πρόταση, από ίδιο κυβισμό μεν, αλλά με πολύ διαφορετικό τεχνικό υπόβαθρο και δύναμη στους 117 ίππους.

Eυχάριστη αίσθηση και πολιτισμένη λειτουργία παρέχει το Micra με τον νέο κινητήρα 117 ίππων.

Δοκιμή: Nissan Micra με 117 PS

52.382 Επισκέψεις στο άρθρο (26/7/2019)

Warm… hatch: Με 117 ίππους, διακριτικό σπορτίφ στήσιμο και πιο κοφτερό τιμόνι, αυτό το Micra δε γίνεται το κλασσικό «hot hatch», αλλά βρίσκει έναν λίγο πιο ήπιο τρόπο να κερδίσει τον απαιτητικό οδηγό.

Δυναμική είναι η ανανέωση που επιχειρείται στη γκάμα του Micra αυτήν την περίοδο καθώς, μετά τον 1.000άρη κινητήρα των 100 ίππων, υποδεχόμαστε πλέον και μια πιο ισχυρή πρόταση, από ίδιο κυβισμό μεν, αλλά με πολύ διαφορετικό τεχνικό υπόβαθρο και δύναμη στους 117 ίππους. Εξωτερικά δεν υπάρχει κάτι που να «φωνάζει» ότι εδώ κρύβεται μια αληθινά κεφάτη «καρδιά», με εξαίρεση ίσως τις 17άρες ζάντες οι οποίες πάντως θα μπορούσαν να συνοδεύουν και οποιαδήποτε άλλη έκδοση του μικρού Nissan. To στιλ του μοντέλου βέβαια, βγάζει έντονο δυναμισμό από τη φύση του, ειδικά με τη διαμόρφωση του εμπρός και του πλαϊνού μέρους και δικαιώνει έτσι τις αρχικές και ομολογουμένως τολμηρές επιλογές των σχεδιαστών. 

Επίσης αυτό που μας άρεσε «στα χαρτιά» και επιβεβαιώθηκε και στην πράξη, είναι ότι η Nissan δεν περιορίστηκε στο να πετάξει στο αμάξωμα του Micra έναν πιο δυνατό κινητήρα αλλά εμβάθυνε λίγο και έστησε από την αρχή το αυτοκίνητο. Έτσι δεν έχουμε απλώς μια γρήγορη έκδοση, αλλά μια επιλογή με χαρακτήρα. 

Οι τιμές ξεκινούν από 15.890 ευρώ με την εξοπλιστική γραμμή Acenta να δίνει έναν high-tech τόνο με αυτόματο φρένο, συστήματα Active Ride και Active Trace Control, cruise control, οθόνη αφής 7 ιντσών και πολλά στοιχεία ακόμα. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

OPEL NEA MONTELA
test center