Δυναμική σχεδίαση που βγάζει πολυτέλεια και εκλεπτυσμό διαθέτει η ανανεωμένη V-Class. Στο δρόμο είναι ήσυχη, ευθύβουλη και άνετη.

Μοντέρνο και ποιοτικό το εσωτερικό, με στοιχεία από τις επιβατικές λιμουζίνες της Mercedes.

Τα μακρινά ταξίδια στα πίσω luxury καθίσματα της V-Class είναι πραγματική απόλαυση.

Κορυφαίος σε επιδόσεις και με χαμηλή κατανάλωση ο νέος 2λιτρος diesel.

Οδηγούμε: Νέα Mercedes V-Class

3.577 Επισκέψεις στο άρθρο (6/6/2019)

Magic bus… Χωράει πολλούς, είναι πολυτελής, έχει κορυφαία τεχνολογία και ασφάλεια και μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο για εκτός πόλης δραστηριότητες, όσο και για τη μεταφορά υψηλών προσώπων. Ο λόγος βέβαια για την ανανεωμένη Mercedes V-Class.

Η V-Class είναι νέα στη γκάμα της Mercedes, μόλις το 2014 παρουσιάστηκε, όμως αμέσως απέκτησε το δικό της κοινό, δηλαδή οικογένειες με δύο ή περισσότερα παιδιά, άτομα που επιθυμούν να ξεφεύγουν συχνά από τις καθημερινές δραστηριότητες τους μεταφέροντας εξοπλισμό για διάφορες υπαίθριες δραστηριότητες (η έκδοση Marco Polo είναι καταλληλότερη για αυτούς), αλλά και εταιρείες που σχετίζονται με τη μεταφορά προσωπικού (παρέχοντας ακόμα και υπηρεσίες VIP). Εμείς βρεθήκαμε στην Ισπανία, λίγο έξω από τη Βαρκελώνη, προσκεκλημένοι για την ανανεωμένη εκδοχή της, και στις σελίδες που κρατάτε στα χέρια σας μεταφέρουμε τις πρώτες μας εντυπώσεις…
 

Αναφορικά με την εμφάνιση της νέας V-Class, οι αλλαγές σε σχέση με πριν δεν είναι μεγάλες και η σχεδιαστική ουσία του μοντέλου παραμένει. Δηλαδή δεν θα το χρησιμοποιήσεις για να φορτώσεις ψυγεία και αποσκευές μετακόμισης, αλλά για υψηλούς προσκεκλημένους, ανάμεσα σε αυτούς και η οικογένειά σου… Εμάς τουλάχιστον αυτήν την αίσθηση μας έβγαλε.

Αντίστοιχη είναι και η αίσθησή μας και από την καμπίνα. Και βέβαια, δεν αναφερόμαστε στη μοντέρνα, εκλεπτυσμένη σχεδίαση ή τους άφθονους χώρους για τους επιβάτες, αλλά στην ποιότητα των υλικών (ξύλο, ανθρακόνημα ή αλουμίνιο) και στις προσφερόμενες ανέσεις. Για παράδειγμα, η διάταξη των καθισμάτων είναι 2+3+3, όμως αν θέλεις, μπορείς να επιλέξεις 4 ανεξάρτητα, luxury καθίσματα (σ.σ. έχουν μέχρι και λειτουργία μασάζ και κλιματισμό), μια τεράστια γυάλινη πανοραμική οροφή συνοδευόμενα πάντα με όλα τα ηλεκτρικά κομφόρ. Όπως καταλαβαίνετε, ήταν μια από τις λίγες οδηγικές παρουσιάσεις που μας άρεσε περισσότερο να καθόμαστε στα πίσω καθίσματα, παρά στα μπροστινά… 

Περνώντας τώρα στους κινητήρες, μια από τις σημαντικότερες αναβαθμίσεις της νέας V-Class είναι ο νέος 2λιτρος diesel που αντικαθιστά τον 2,2 λτ.  και που είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ από 163 έως 239 ίππους και μέγιστη ροπή από 380 έως 500 Nm. Μάλιστα, στην έκδοση V 300 d που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε προστίθενται κατά την φάση της επιτάχυνσης επιπλέον 30 Nm, αν τα 500 Nm που είναι διαθέσιμα από τις 1.600 σ.α.λ. δεν είναι… αρκετά. Ο εν λόγω κινητήρας μας άρεσε πολύ τόσο με την ποιότητα λειτουργίας του, όσο και με τις επιδόσεις-κατανάλωσή η οποία κυμάνθηκε σε μονοψήφια νούμερα, κοντά μάλιστα στα 8 λτ./100 χλμ.

Τέλος, άκρως ικανοποιημένοι δεδομένου του χαρακτήρα του μοντέλου μείναμε και από την οδική συμπεριφορά. Ανεξάρτητα δηλαδή με το αν κινείσαι εντός πόλης, στον αυτοκινητόδρομο ή στο επαρχιακό δίκτυο με κλειστές στροφές, η ανανεωμένη V-Class είναι ήσυχη από εξωτερικούς θορύβους και διατηρεί μια πολύ καλή ποιότητα κύλισης χάρη στην ρύθμιση των αναρτήσεων. Παράλληλα, το σαφές για τα δεδομένα τιμόνι σε συνδυασμό με τα ισχυρά φρένα θα τονώσουν την εμπιστοσύνη σου απέναντί της, ενώ εκεί που τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο ενδιαφέροντα είναι στις εκδόσεις με μόνιμο σύστημα 4κίνησης «4MATIC».

Τέλος, διαθέτει μια πληρέστατη γκάμα ηλεκτρονικών συστημάτων όπως τα Crosswind Assist, Active Brake Assist, Blind Spot Assist, Lane Keeping Assist, Pre-Safe κ.ά., που αναλαμβάνουν να λύσουν τα χέρια του οδηγού ακόμη και στις πιο αναπάντεχες καταστάσεις, διατηρώντας την στην πορεία της ενώ, σημαντικό ρόλο σε αυτό διαδραματίζει και το σύστημα «Agility Control» της ανάρτησης.

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda