H ανανεωμένη Superb με τους θερμικούς κινητήρες θα λανσαριστεί μέσα στους επόμενους μήνες.

Η παλέτα των μηχανικών συνόλων αποτελείται από τρεις επιλογές στην βενζίνη, τρεις στο diesel αλλά και ένα νέο plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο.

Η καμπίνα έχει και αυτή φρεσκαριστεί.

Η 13 kWh μπαταρία προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 55 χιλιομέτρων.

H ανανεωμένη Superb με τους θερμικούς κινητήρες θα λανσαριστεί μέσα στους επόμενους μήνες.

Η παλέτα των μηχανικών συνόλων αποτελείται από τρεις επιλογές στην βενζίνη, τρεις στο diesel αλλά και ένα νέο plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο.

Ανανεωμένη Skoda Superb

11.509 Επισκέψεις στο άρθρο (23/5/2019)

Σε βενζίνη, diesel αλλά και με μια plug-in υβριδική έκδοση θα προσφέρεται η ανανεωμένη Superb.

Μαζί με την ηλεκτρική έκδοση του Citigo, πρεμιέρα στην Μπρατισλάβα της Σλοβακίας έκανε και η Skoda Superb facelift, φέρνοντας μαζί της φρεσκαρισμένη εμφάνιση και ένα νέο plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο.

Ξεκινώντας από το αισθητικό κομμάτι, έχουν λάβει χώρες κάποιες μικρές αλλα σημαντικές αλλαγές. Στον πρόβολο, το μάτι πέφτει στα full-LED φώτα νέας σχεδίασης που βρίσκονται ενσωματωμένα στα, πλέον, πιο λεπτά κυρίως φωτιστικά σώματα. Η γρίλια είναι ελαφρώς διαφοροποιημένη ενώ πιο χαμηλά, ο προφυλακτήρας έχει και αυτός κάποιες μικρές αλλαγές, κάνοντας παράλληλα την Superb μακρύτερη από το προ-ανανέωσης μοντέλο κατά 8 χιλιοστά (κατά 6 χιλιοστά το wagon). Στο πίσω μέρος, το έμβλημα της μάρκας έχει αντικατασταθεί με τα γράμματα «SKODA» ενώ μια ράβδος από χρώμιο είναι τοποθετημένη κατά μήκος του πίσω μέρους. Tέλος, η  ανανεωμένη Superb θα «πατάει» σε 18άρες ή 19άρες ζάντες νέας σχεδίασης.

Η καμπίνα έχει και αυτή φρεσκαριστεί με φινίρισμα χρωμίου στον πίνακα οργάνων και τις θύρες. Ακόμα, ανάλογα το εξοπλιστικό επίπεδο, η Superb εξοπλίζεται με διαφορετικού είδους επένδυση για το ταμπλό και τα καθίσματα, όπως για παράδειγμα δέρμα Alcantara. O τεχνολογικός εξοπλισμός έχει γίνει πιο πλούσιος και περιλαμβάνει συστήματα όπως : Έξυπνο cruise control, υποβοήθηση οδήγησης με ανίχνευση πεζών, ειδικό χώρο φόρτισης του κινητού, Virtual Cockpit πίνακα οργάνων και πολλά άλλα.
 
Η παλέτα των μηχανικών συνόλων αποτελείται από τρεις επιλογές στην βενζίνη, τρεις στο diesel αλλά και ένα νέο plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο. Στην βενζίνη, η πρώτη επιλογή είναι ο 1.500άρης TSI των 150 ίππων είτε με 6άρι χειροκίνητο είτε με 7άρι DSG. Οι επόμενες επιλογές είναι 2λιτρες με απόδοση 190 ή 272 ίππους και συνδυάζονται μόνο με το αυτόματο DSG κιβώτιο. Στο diesel, στη βάση βρίσκεται ο 1.600άρης TDI των 120 ίππων σε συνδυασμό μόνο με αυτόματη μετάδοση. Ο 2λιτρος TDI με 150 άλογα είναι η επόμενη επιλογή με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο ενώ στην κορυφή βρίσκεται ο ίδιος κινητήρας με ισχύ 190 άλογα μόνο με το αυτόματο κιβώτιο και με το σύστημα τετρακίνησης στον προαιρετικό εξοπλισμό.

Όσον αφορά στην plug-in υβριδική έκδοση, αυτή αποτελείται από έναν 1.400άρη TSI και ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 116 ίππων με την συνολική ισχύ να φτάνει τα 218 άλογα και τα 400 Νm ροπής. Η 13 kWh μπαταρία προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 55 χιλιομέτρων ενώ το αυτόματο κιβώτιο είναι 6 σχέσεων. Με το 50λιτρο ρεζερβουάρ γεμάτο και την μπαταρία πλήρως φορτισμένη, η Skoda υπόσχεται συνολική αυτονομία 850 χιλιομέτρων. Ωστόσο λόγω της εγκατάστασης της εν λόγω μπαταρίας, πρέπει να σημειωθεί πως ο χώρος αποσκευών μειώνεται στα 485 λίτρα (από 625) στην Superb και στα 510 λίτρα (από 660) στην Superb wagon.

H ανανεωμένη Superb με τους θερμικούς κινητήρες θα λανσαριστεί μέσα στους επόμενους μήνες με την plug-in υβριδική έκδοση να ακολουθεί στις αρχές του 2020.
 

Toyota
test center