6 φωτογραφίες »

Live: Νέο Opel Corsa-e & υβριδικό Grandland X

23.078 Επισκέψεις στο άρθρο (4/6/2019)

Βρισκόμαστε καλεσμένοι της Opel Ελλάδος στα κεντρικά της μάρκας στο Ρούσελχαϊμ της Γερμανίας και σας παρουσιάζουμε απευθείας όλες τις πληροφορίες που συγκεντρώνουμε κατά τη διάρκεια της πρεμιέρας του νέου Corsa και του υβριδικού Grandland X Hybrid4 των 300 ίππων.

Η Opel πραγματοποιεί αυτή τη στιγμή μια παρουσίαση εντός έδρας για τη νέα έκτη γενιά του Corsa-e, του πρώτου αμιγώς ηλεκτροκίνητου μικρού μοντέλου της, στην οποία και δίνουμε το «παρών». Εκτός της παρουσίασης του νέου ηλεκτρικού Corsa, οι άνθρωποι της γερμανικής μάρκας παρουσίασαν και την plug-in υβριδική έκδοση του Grandland X, του μικρομεσαίου τους SUV, με τον 4κύλινδρο 1.600άρη κινητήρα βενζίνης απόδοσης 200 ίππων σε συνδυασμό με δύο ηλεκτρικά μοτέρ απόδοσης 109 ίππων (τοποθετημένα στους δύο άξονες) με την συνδυαστική ιπποδύναμη να φτάνει τα 300 άλογα.

Ξεκινώντας από το Grandland X Hybrid4, το οποίο έκανε ένα σύντομο πέρασμα στη σκηνή, αξίζει να αναφέρουμε πως, το γερμανικό στρατόπεδο υπόσχεται κατανάλωση της τάξεως των 1,6 λτ./100 χλμ. με την ηλεκτρική αυτονομία να ορίζεται στα 52 χλμ. Υπενθυμίζουμε ότι πηγή ενέργειας των δύο ηλεκτροκινητήρων ισχύος 80 kWh έκαστος, είναι ένα πακέτο μπαταριών χωρητικότητας 13,2 kWh, ενώ για τη μετάδοση της κίνησης έχει επιστρατευθεί το e 8 speed αυτόματο κιβώτιο της μάρκας.
 

Έπειτα, σε ό,τι αφορά το Corsa, που είναι και η κύρια ατραξιόν της εκδήλωσης έχουμε τις πρώτες τιμές για τη γερμανική αγορά. Το ηλεκτροκίνητο Corsa είναι διαθέσιμο για παραγγελία από σήμερα και η εισαγωγική έκδοση κοστίζει από 29.900 ευρώ. Παρόλα αυτά υπάρχει και η πλουσιότερη «First Edition» που συνοδεύει το Corsa-e στο άνοιγμα της αυλαίας της εμπορικής του καριέρας, η οποία και κοστίζει από 32.900 ευρώ. Στον εξοπλισμό της τελευταίας περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων, Full LED προβολείς, ζάντες 17 ιντσών και ψηφιακός πίνακας οργάνων,  ενώ στάνταρ είναι ο κλιματισμός, το adaptive cruise control, το αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, το σύστημα διατήρησης λωρίδας κ.α.

Σημειώνουμε πως, το Corsa-e παίρνει ισχύ από μια μπαταρία 50 kWh που μπορεί να φορτιστεί στο 80% σε μόλις 30 λεπτά, σύμφωνα πάντα με τους ανθρώπους της μάρκας, και ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 136 ίππων και 260 Νm ροπής. Όσον αφορά στις επιδόσεις, η εταιρεία ανακοινώνει πως από στάση μέχρι τα 100χλμ./ώρα το αυτοκίνητο χρειάζεται 8,1 δευτερόλεπτα. Διαθέσιμα προς επιλογή θα είναι τρία oδηγικά modes, Νormal, Eco (για μεγαλύτερη αυτονομία) και Sport (για καλύτερη επιτάχυνση και τη συμπεριφορά). Tο Corsa-e υποστηρίζει όλες τις επιλογές φόρτισης (καλωδίο, επιτοίχιος πίνακας ή ταχυφορτιστής) και ο έλεγχος αυτής γίνεται μέσω της εφαρμογής myOpel, με σκοπό τη βελτιστοποίηση του χρόνου και του κόστους φόρτισης. Η ηλεκτρική αυτονομία του μοντέλου φτάνει τα 330 χλμ, σύμφωνα με τα νέα τεστ WLTP.

Κλείνοντας, να πούμε πως, η παραγωγή του νέο Corsa-e θα ξεκινήσει στις αρχές του 2020 στο εργοστάσιο της Opel στη Σαραγόσα της Ισπανίας.

AUTOFIT PASXA
vw