7 φωτογραφίες »

Με το UX η Lexus μπαίνει για πρώτη φορά στα… χωράφια των κόμπακτ premium crossover.

Δοκιμή: Lexus UX 250h AWD

98.629 Επισκέψεις στο άρθρο (27/1/2020)

Οικολόγος εναλλακτικός: Mέσα στην κατά κανόνα «flat» εικόνα της κατηγορίας των κόμπακτ premium crossover, το υβριδικό Lexus UX 250h ξεχωρίζει και με το παραπάνω, αποτελώντας μια upperclass εναλλακτική πρόταση.



Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να προσαρμόσει ανάλογα με τις ανάγκες του, τον χαρακτήρα του UX 250h μέσω του συστήματος Drive Select με επιλογές ανάμεσα σε Eco, Normal, Sport S, Sport S+ και Custom λειτουργία.

Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να προσαρμόσει ανάλογα με τις ανάγκες του, τον χαρακτήρα του UX 250h μέσω του συστήματος Drive Select με επιλογές ανάμεσα σε Eco, Normal, Sport S, Sport S+ και Custom λειτουργία.

What is new
 - Το πρώτο κόμπακτ crossover της Lexus
 - Στην πλατφόρμα του Toyota C-HR
 - 2λιτρο υβριδικό σύνολο 184 ίππων
 - Στην πόλη καίει κάτω από 6 λτ./100 χλμ.
 - 160 χλστ. από το έδαφος
 - Από 41.100 (το AWD)

Με το UX - η ονομασία αναφέρεται στην έννοια του urban (αστικού) crossover (Χ-over) - η Lexus μπαίνει για πρώτη φορά στα… χωράφια των κόμπακτ premium crossover με σκοπό να κάνει δύσκολη την εμπορική ζωή μοντέλων, όπως τα Audi Q3, BMW X1, Mercedes GLA και Volvo XC40. Σε σχέση με αυτά είναι μεγαλύτερο και με μήκος στα 4.495 χλστ. τοποθετείται στο άνω άκρο της συγκεκριμένης κατηγορίας. Όπως παραδοσιακά πρεσβεύει, το πολυτελές παρακλάδι της Toyota παρουσιάζει έναν εναλλακτικό τρόπο προσέγγισης στην αγορά αυτή, μέσω της ιδιαίτερης σχεδίασης, της υβριδικής τεχνολογίας, της υψηλής ποιότητας κατασκευής και της high tech εικόνας του UX σε όλα τα επίπεδα. 

Tο UX σχεδιαστικά στηρίζεται πάνω στις έντονες ακμές, στοιχείo που «αγαπά» η Lexus και μέσω αυτών διαμορφώνει τη δυναμική αλλά και ξεχωριστή αισθητική του.

Tο UX σχεδιαστικά στηρίζεται πάνω στις έντονες ακμές, στοιχείo που «αγαπά» η Lexus και μέσω αυτών διαμορφώνει τη δυναμική αλλά και ξεχωριστή αισθητική του.


Ξεχωρίζει χωρίς να προκαλεί

Αποκλείεται να το μπερδέψεις με κάτι άλλο με την χαρακτηριστική επιβλητική κυψελωτή γρίλια εμπρός και τα αιχμηρά bi LΕD φώτα δίνουν το δικό τους ιδιαίτερο τόνο.

Αποκλείεται να το μπερδέψεις με κάτι άλλο με την χαρακτηριστική επιβλητική κυψελωτή γρίλια εμπρός και τα αιχμηρά bi LΕD φώτα δίνουν το δικό τους ιδιαίτερο τόνο.

To Lexus UX βασίζεται πάνω στην Global Architecture-Compact (GA-C) πλατφόρμα, μια ελαφριά, αλλά εξαιρετικά άκαμπτη και με χαμηλό κέντρο βάρους (στα 594 χλστ. είναι το χαμηλότερο στην κατηγορία σύμφωνα με την Lexus) «βάση» την οποία η «μαμά» Toyota χρησιμοποιεί ήδη στο C-HR και στην Corolla.


Ως συμπλήρωμα έρχονται τα πίσω φώτα που αποτελούνται από 120 μεμονωμένα LED συνδέοντάς τα μεταξύ τους και βάζοντας μια εκλεπτυσμένη πινελιά εκεί. 

Ως συμπλήρωμα έρχονται τα πίσω φώτα που αποτελούνται από 120 μεμονωμένα LED συνδέοντάς τα μεταξύ τους και βάζοντας μια εκλεπτυσμένη πινελιά εκεί. 

Σε αντίθεση με το C-HR, που διχάζει με την προκλητική του σχεδίαση, το UX σχεδιαστικά στηρίζεται πάνω στις έντονες ακμές, στοιχείo που «αγαπά» η Lexus και μέσω αυτών διαμορφώνει τη δυναμική αλλά και ξεχωριστή αισθητική του. Ναι τραβάει τα βλέμματα, ναι ξεχωρίζει, ναι μας αρέσει, όχι δεν προκαλεί. Αποκλείεται να το μπερδέψεις με κάτι άλλο με την χαρακτηριστική επιβλητική κυψελωτή γρίλια εμπρός και τα αιχμηρά bi LΕD φώτα δίνουν το δικό τους ιδιαίτερο τόνο. Σε όλο το αμάξωμα ο συνδυασμός ακμών και γωνιών τονίζει τη διαφορετικότητά του, ενώ ως συμπλήρωμα έρχονται τα πίσω φώτα που αποτελούνται από 120 μεμονωμένα LED συνδέοντάς τα μεταξύ τους και βάζοντας μια εκλεπτυσμένη πινελιά εκεί. 

Από 37.600 ευρώ το 4Χ2 και από 41.100 το AWD
Το νέο Lexus UX προσφέρεται στην Ελλάδα μόνο στην υβριδική έκδοση 250h τόσο σε δικίνητες όσο και σε τετρακίνητες εκδόσεις. Στη βάση της γκάμας των δικίνητων εκδόσεων βρίσκεται η Dynamic με τιμή από 37.600 ευρώ (38.900 με Navi), ακολουθεί η Executive με 41.100 ευρώ και η Luxury με τιμές από 44.800 ευρώ. Όσον αφορά τις τετρακίνητες εκδόσεις, το νέο UX τιμάται από 41.100 ευρώ στην έκδοση Dynamic Νavi, από 43.300 ευρώ στην Executive και από 47.000 ευρώ με το επίπεδο εξοπλισμού Luxury.

Φυσικά στον βασικό εξοπλισμό του μοντέλου βρίσκονται όλα τα σύγχρονα μέσα άνεσης και ασφάλειας όπως το σύστημα αποφυγής σύγκρουσης, σύστημα αναγνώρισης πινακίδων, αυτόματους προβολείς, σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης, σύστημα διατήρησης της λωρίδας, ενεργό Cruise Control κ.α. Για τους πολύ «ψαγμένους» η Lexus προσφέρει -ως προαιρετικό εξοπλισμό- το Mark Levinson Premium Surround Sound System που χρησιμοποιεί 13 ηχεία, 8κάναλο ενισχυτή 668 Watt, Quantum Logic Surround Sound και τεχνολογία ClariFi 2.0.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
moto