Τίτλοι τέλους για το Ford Ka+

4.186 Επισκέψεις στο άρθρο (29/7/2019)

Το Ford Ka+ πέφτει θύμα της πανευρωπαϊκής τάσης που θέλει αρκετές μάρκες να «κόβουν» τα μίνι αυτοκίνητα από τη γκάμα τους λόγω ρύπων και μικρής κερδοφορίας.

Η μία μετά την άλλη οι αυτοκινητοβιομηχανίες δείχνουν την πόρτα της εξόδου στα μίνι τους ή δηλώνουν τη δυσπιστία τους για την συνέχιση της παραγωγής ή την αντικατάστασή τους από νέας γενιάς μοντέλα.

Το χορό ξεκίνησε η Opel με την ανακοίνωση που αφορά στο τέλος των Adam και Karl, ενώ και ο Όμιλος PSA, υπό τη σκέπη του οποίου βρίσκεται η γερμανική φίρμα, έχει αφήσει να εννοηθεί πως τα Citroen C1 και Peugeot 108 δεν θα έχουν αντικαταστάτη μετά την τρέχουσα γενιά. Στο ίδιο μήκος κύματος εκπέμπει και το VW Group με την τριπλέτα VW up!, Skoda Citigo και SEAT Mii, αν και οι Γερμανοί έχουν την εναλλακτική να κρατήσουν τις ηλεκτρικές version τους στη γκάμα.

Νέα «απώλεια» στη συγκεκριμένη κλάση θα αποτελέσει το Ford Ka+, καθώς η εταιρεία σκοπεύει να σταματήσει τη διάθεσή του στην Ευρώπη με απώτερο σκοπό τη βελτίωση των οικονομικών της στοιχείων. Ο λόγος είναι απλός. Τα μίνι αυτοκίνητα έχουν χαμηλές τιμές στη Γηραιά Ήπειρο ωστόσο, πρέπει να εφοδιαστούν με ακριβές τεχνολογίες για να πιάσουν τις νόρμες που αφορούν στις εκπομπές ρύπων. Ως εκ τούτου, οι μάρκες προτιμούν να σταματήσουν τα μίνι μοντέλα τους, από το να ανεβάσουν πολύ τις τιμές, σε βαθμό που δεν θα ανταποκρίνονται σε αυτά που προσφέρει το τελικό προϊόν.

Κλείνοντας, να πούμε πως πέρυσι η Ford πούλησε περί τις 50.000 Ka+ στην Ευρώπη, ενώ το επόμενο στοίχημα της μάρκας φαίνεται να είναι το νέο Puma, η «φρέσκια» πρόταση στα μικρά SUV που αναμένεται στις αγορές μέχρι το τέλος του έτους. 

SPRING SEAT
NISSAN