Νέα «βασική» Porsche 911 Carrera

12.809 Επισκέψεις στο άρθρο (30/7/2019)

Η σειρά 911 της Porsche υποδέχεται ένα νέο μέλος στην 8η της γενιά, τη «βασική» Carrera που έρχεται με μεγαλύτερη ιπποδύναμη και καταιγιστικές επιδόσεις.

Δεν πέρασε πολύς καιρός από τη στιγμή που βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι της πισωκίνητης Porsche 911 Carrera S και της τετρακίνητης Cabriolet 4S των 450 ίππων. Σήμερα, η γερμανική φίρμα διευρύνει τη γκάμα της 8ης γενιάς της 911 λανσάροντας την εισαγωγική Carrera.

Οι διαστάσεις παραμένουν ίδιες με τα ισχυρότερα «αδέλφια» της (μήκος: 4.519 χλστ., πλάτος: 1.852 χλστ., ύψος: 1.300 χλστ., μεταξόνιο: 2.450 χλστ.), καθώς επίσης και το ντιζάιν, αν και υπάρχουν μικρές διαφοροποιήσεις σε σχέση με αυτά. Για παράδειγμα οι ζάντες εδώ είναι 19 ιντσών μπροστά και 20 ιντσών πίσω, σε αντίθεση με το σχήμα 20-21 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα της Carrera S, ενώ και οι απολήξεις της εξάτμισης έχουν μονή μπούκα και όχι δύο διπλές.

Στο σημαντικότερο στοιχείο, η εισαγωγική 911 προσφέρει 15 επιπλέον άλογα από την απερχόμενη με την ισχύ να ορίζεται στους 385 ίππους με 450 Nm ροπής. Αυτό έχει επιτευχθεί με την τοποθέτηση μικρότερου διαμετρήματος φτερωτών στην τουρμπίνα και την εξέλιξη επιμέρους στοιχείων στα σωθικά του υπερσυμπιεστή. Ο εξακύλινδρος boxer κινητήρας χωρητικότητας 2.981 κ.εκ. σε συνεργασία με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (PDK) της Porsche  μπορεί να δώσει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση στην βάρους 1.505 κιλών Carrera Coupe σε μόλις 4,2 δλ. (με το προαιρετικό πακέτο Sport Chrono η επίδοση μειώνεται στα 4 δλ.), ενώ το κοντέρ θα σταματήσει στα 293 χλμ./ώρα. Για την ανοικτή Carrera το βάρος ανέρχεται στα 1.575 κιλά και οι επιδόσεις ορίζονται στα 4,2 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα με το Sport Chrono, ενώ η τελική φτάνει στα 291 χλμ./ώρα.

Περνώντας στην καμπίνα της εισαγωγικής Carrera, το σκηνικό δεν αλλάζει και πολύ σε σχέση με ό,τι έχουμε δει έως τώρα στην 8η γενιά του μοντέλου. Η διάταξη είναι γνώριμη ωστόσο ξεχωρίζει για μία ακόμη φορά το Advanced Cockpit της Porsche που «παντρεύει» αρμονικά την ψηφιακή τεχνολογία με τη ρετρό αισθητική. Ένας κυρτός πίνακας ενσωματώνει το κεντρικά τοποθετημένο αναλογικό στροφόμετρο και τις ψηφιακές οθόνες 7 ιντσών εκατέρωθεν. Φυσικά υπάρχουν virtual δυνατότητες στα όργανα ανάλογα με την επιθυμία του οδηγού, ενώ η κεντρική οθόνη αφής των 10,9 ιντσών παραπέμπει στο αναβαθμισμένο infotainment των Panamera και Cayenne. Από εκεί και έπειτα, ξεχωρίζει αισθητικά ο «επιλογέας» ενώ από τον έξυπνο διακόπτη στο εσωτερικό του τιμονιού, που βγάζει μάτι, μπορεί κανείς περιστροφικά να επιλέξει ένα από τα 5 προγράμματα οδήγησης (Normal, Sport, Sport Plus, Individual, Wet).

Η νέα Porsche 911 Carrera θα κάνει το εμπορικό της ντεμπούτο στις αρχές του 2020, χωρίς να υπάρχουν προς το παρόν πληροφορίες για τις τιμές της.

FORD E-TRANSIT
NISSAN