Περισσότερο χρώμιο: τουλάχιστον οι πιο πολυτελείς εκδόσεις θα έχουν τη συγκεκριμένη εισαγωγή αέρα.

Mε πλήρως ψηφιακό κόκπιτ και mild υβριδική τεχνολογία, το νέο Golf θα είναι πιο φρέσκο τεχνικά από ότι θα μαρτυρεί η εξωτερική του εμφάνιση.

Προσοχή, νέο λογότυπο: Το Golf θα είναι το πρώτο νέο VW το οποίο θα υιοθετήσει το νέο σήμα της εταιρείας, με στιλ δύο διαστάσεων.

Το νέο Golf θέλει να γίνει Prius Περί τα 22 χρόνια μετά το πρώτο Prius, η VW επιλέγει να φτιάξει υβριδικά Golf, αν και με mild σύστημα. Θα μπορεί όμως το τεχνικά φιλόδοξο αυτό σύστημα να σταθεί δίπλα στο Toyota;

Σχεδόν σαν της A-Class: το ψηφιακό εσωτερικό του Golf θα έχει ως πρωταγωνιστές τις δύο μεγάλες οθόνες και το φωνητικό έλεγχο των λειτουργιών.

Στις 29 Μαρτίου του 1974, ημέρα Παρασκευή, ξεκίνησε η παραγωγή του πρώτης γενιάς Golf, με πολλές επιφυλάξεις σχετικά με την επιτυχία που θα είχε. Η διαφοροποίηση του νέου μοντέλου έναντι του Σκαραβαίου που υπήρχε τότε, ήταν κάτι περισσότερο από ριζική.

Η επανάσταση μένει πάντα στην άκρη Το πρώτο Golf ήταν σχεδιασμένο από τον οίκο Giugiaro και είχε μια ιταλική, λιτή αισθητική. Τα επόμενα 45 χρόνια είναι μια διαρκής εξέλιξης εκείνης της αρχικής ιδέας. Οπωσδήποτε σημαντικά στάδια της πορείας: το Golf II και το Golf V.

Αποκλειστικό: Νέο VW Golf

32.634 Επισκέψεις στο άρθρο (25/9/2019)

Τα πάντα για το νέο Golf: Στις 24 Οκτώβρη θα κάνει πρεμιέρα η όγδοη γενιά του Golf. Oι αλλαγές στο γερμανικό μικρομεσαίο αναμένονται ριζικές.


Όταν η ΙΑΑ, η μεγάλη έκθεση της Φρανκφούρτης άνοιξε τις πύλες της για τους δημοσιογράφους, έλειπε κάτι: το νέο Golf. Κάτω από το φως των προβολέων, στο μεγάλο περίπτερο-κτίριο της VW στην έκθεση (για πρώτη φορά σε δύο επίπεδα κιόλας), βρισκόταν το ID.3, το νέο ηλεκτρικό μικρομεσαίο της VW. Kαι η παράσταση αυτή δε μπορούσε να χωριστεί στα δύο και να τη μοιραστεί η εταιρεία και με το Golf. Βλέπετε, κάτι τέτοιο θα ήταν ρίσκο, κι ας μην κινδυνεύει άμεσα η εμπορική θέση του δημοφιλούς μικρομεσαίου από το νέο ηλεκτρικό.

Αντιθέτως λοιπόν, η όγδοη γενιά του Golf θα κάνει πρεμιέρα στο Βόλφσμπουργκ, στις 24 Οκτώβρη και όποιος αντικρίζει τις φωτογραφίες σε αυτές τις σελίδες θα αναρωτηθει: «μα, τι είναι νέο τελικά;». Η ματιά θα πρέπει να πάει κάτω από το περιτύλιγμα. Όντως το Golf βασίζεται στη γνωστή πλατφόρμα MQB, με το μεταξόνιο στα 2,63 μέτρα αλλά με καινούριες αναλογίες. Το καπό χαμηλώνει πολύ προς την άσφαλτο ενώ, το πίσω μέρος είναι αισθητά ανυψωμένο. Μόνο όταν το Golf έβδομης και το όγδοης γενιάς παρκάρουν δίπλα δίπλα αρχίζουν να φαίνονται καθαρά οι διαφορές. Στα 45 χρόνια ιστορίας βέβαια η έννοια σχεδιαστική επανάσταση δεν ήταν μέσα στους στόχους του μοντέλου.

Την ώρα λοιπόν που οπτικά η εικόνα είναι κοντά στην απερχόμενη, η VW έχει επενδύσει πολλά κάτω από το «μέταλλο». Το δε δάπεδο είναι το λεγόμενο ΜQB Evo και είναι απόλυτα προετοιμασμένο για τις ανάγκες του μέλλοντος (θα εφοδιάζει δε πλέον σχεδόν όλα τα μοντέλα του γερμανικού ομίλου).

Ας αρχίσουμε από το infotainment. To νέο Golf θα είναι πλήρως ψηφιακό στο εσωτερικό, με ένα ταμπλό το οποίο θα θυμίζει πολύ το αντίστοιχο της Mercedes A-Class. Θα έχει δυο μεγάλες οθόνες, ελάχιστα μπουτόν καθώς και ένα έξυπνο σύστημα φωνητικών εντολών, με την προσφώνηση «Hey VW» να επιτρέπει τον έλεγχο του μεγαλύτερου τμήματος των λειτουργικών. Κι αν σας φανεί κάποια στιγμή ότι η φωνή του Golf σας είναι ιδιαίτερα γνώριμη, δε θα είναι τυχαίο. Κι αυτό γιατί τις απαντήσεις έχει ετοιμάσει η διάσημη ηθοποιός του Χόλιγουντ, Σκάρλετ Τζοχάνσον. Φυσικά, το Golf θα είναι διαρκώς συνδεδεμένο στο ίντερνετ, θα μπορεί να μαθαίνει με κάθε νέα ερώτηση, θα σερφάρει στη διάρκεια του μποτιλιαρίσματος, θα δείχνει τον καιρό σε real time και άλλα πολλά. Καλώς ήλθες μέλλον λοιπόν! Ακόμα και ο κλασσικός διακόπτης για τα φώτα, θα δώσει τη θέση του σε ένα touchpad αριστερά από το τιμόνι.

Από την άλλη πλευρά, η εξέλιξη της πλατφόρμας MQB, επιτρέπει την «ηλεκτροδότηση» όλων των κινητήρων. Και με αυτό δεν εννοούμε το διάδοχο του e-Golf, αφού κάτι τέτοιο, εξαιτίας του ID.3, δε θα υπάρξει καν. Αντιθέτως, η VW θα φέρει περισσότερους από έναν διαδόχους για το plug-in υβριδικό μοντέλο GTE, το οποίο θα παρέχεται σε τρεις εκδοχές ισχύος, με 150, 180 και 210 ίππους. Ωστόσο θα υπάρχουν και mild-hybrid εκδόσεις, σχεδόν στα πρότυπα της Toyota. Tις δικές τους λύσεις, οι Γερμανοί τις έχουν ήδη δείξει από τον περασμένο Μάιο. Μία μίζα-γεννήτρια με ιμάντα, υποστηριζόμενη από δίκτυο και μπαταρία 48 Βολτ, θα καλύπτει μελλοντικά κάθε «τρύπα» και υστέρηση στην παροχή της ροπής, θα σβήνει όσο πιο συχνά μπορεί το θερμικό μοτέρ και θα ευνοεί έτσι την εξοικονόμηση καυσίμου. Σύμφωνα με τα τωρινά στοιχεία η γκάμα θα ξεκινήσει με πέντε μηχανικά σύνολα: τρικύλινδρο μοτέρ 1,0 λίτρου με 90 ίππους, ο γνωστός 1,5 TSI με 130 και 150 ίππους καθώς και δύο ντίζελ στα 2,0 λίτρα με 150 και 180 ίππους. Τουλάχιστον ο 1,5 λίτρων κινητήρας θα είναι οπωσδήποτε υποστηριζόμενος από mild-hybrid σύστημα. Αργότερα, η φιλοσοφία αυτή θα περάσει σε όλα τα μηχανικά σύνολα.

Σε επόμενο στάδιο θα ακολουθήσει επίσης, το GTI με 235 ίππους, το GTI Cup με 290 ίππους και το καινούριο Golf R βέβαια με 330 ίππους. Το νέο τοπ μοντέλο θα το δούμε στη Φρανκφούρτη μεν, το 2021 δε. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
test center