Το κόστος κτήσης θα είναι κάτω από τις 25.000 ευρώ.

To ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδει και πάλι 83 άλογα και 210 Nm ροπής.

Aνανεωμένο VW e-up!

4.776 Επισκέψεις στο άρθρο (10/9/2019)

Η μεγαλύτερη μπαταρία με την οποία εφοδιάζεται το e-up! προσφέρει στο μοντέλο καλύτερη αυτονομία. Γνωρίστε το αναλυτικά.

Το ανανεωμένο e-up! παρουσίασε στην Έκθεση της Φρανκφούρτης η Volkswagen κάνοντας λόγο πως το μοντέλο στην αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην γκάμα της μάρκας μέσα στα επόμενα 4 με 5 χρόνια λόγω των νέων κανονισμών για τους ρύπους που τίθενται στην Ευρώπη, ειδικά όσον αφορά στα μεγάλα αστικά κέντρα.

Σε σχέση με το pre-facelift, η χωρητικότητα της μπαταρίας έχει αυξηθεί από τα 18,7kWh στα 32,3kWh, πράγμα που προσφέρει στο e-up! μεγαλύτερη αυτονομία έως και 260 χλμ ενώ, σε ό,τι αφορά στην φόρτιση, αυτή γίνεται μέχρι το 80% σε μόλις 60 λεπτά με ταχυφορτιστή 40 kW. To ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδει και πάλι 83 άλογα και 210 Nm ροπής με τα 0-100 να γίνονται τώρα 0,5 δλ. πιο γρήγορα σε 11,9 δευτερόλεπτα με μέγιστη τελική ταχύτητα τα 130 χλμ./ώρα.

Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει air condition, σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, Bluetooth κ.α., ενώ το κόστος κτήσης θα βρίσκεται κάτω από τις 25.000 ευρώ. Το e-up! Θα κατασκευάζεται δίπλα στα «αδερφάκια» Citigo e Iv και Μii electric.

Ο επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Volkswagen, Jurgen Stackmann δήλωσε για το ανανεωμένο e-up! και το μέλλον του: «Θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο τα επόμενα τρία με τέσσερα χρόνια. Μακροπρόθεσμα, το μεγάλο ερώτημα είναι αν το νομικό σύστημα θα συνεχίσει να εφαρμόζει τους νόμους που έχουν ψηφιστεί. Δεν υπάρχει ούτε μία περίπτωση τα συμβατικά αυτοκίνητα στο μέγεθος του up! να συνεχίσουν σε αυτό το πλαίσιο. Αυτά τα αυτοκίνητα είναι πολύ μικρά για να έχουν πάνω τους υψηλή τεχνολογία και ένας normal κινητήρας είναι απλώς αδύνατο να φτάσει τα απαιτούμενα επίπεδα CO2. Εστιάζουμε στο e-up! όσο προχωράμε προς το μέλλον».
 

AUTOFIT PASXA
4green