Πρόσφατες φήμες αναφέρουν ότι το νέο Audi A3 θα κάνει ντεμπούτο στη Γενεύη.

Νέο Audi A3 στη Γενεύη

6.506 Επισκέψεις στο άρθρο (26/9/2019)

Η παρουσίαση της νέας γενιάς του Audi A3 συζητιέται πολύ το τελευταίο διάστημα και νέα σενάρια θέλουν το premium μικρομεσαίο χάτσμπακ να κάνει ντεμπούτο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον ερχόμενο Μάρτιο.


Τα μικρομεσαία μοντέλα του VW Group συγκεντρώνουν συχνά τα φώτα της δημοσιότητας λόγω της δημοφιλίας τους στις ευρωπαϊκές αγορές.  Αυτό το διάστημα ετοιμάζεται μια κατά μέτωπο επίθεση από τον γερμανικό όμιλο στη συγκεκριμένη κλάση αφού μετά το λανσάρισμα του Skoda Scala αναμένουμε την παρουσίαση της νέας γενιάς για τα VW Golf, Audi A3 και SEAT Leon.

Η μόνη επιβεβαιωμένη παρουσίαση μέχρι στιγμής αφορά το VW Golf, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 24 Οκτωβρίου στο Βόλφσμπουργκ της Γερμανίας, ενώ για τα υπόλοιπα υπάρχουν κάποιες αποχρώσες ενδείξεις χωρίς όμως να έχουν «κλειδώσει» προς το παρόν οι ημερομηνίες. Παρόλα αυτά, σήμερα, ήρθε ένα νέο σενάριο στη δημοσιότητα που θέλει το Audi A3 να κάνει την εμφάνισή του στο επερχόμενο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, τον Μάρτιο του 2020. Δεν υπάρχει κάποια επιβεβαίωση από το Ίνγκολσταντ ωστόσο το σενάριο ευσταθεί αν συνυπολογίσουμε πως στο πρώτο τρίμηνο της χρονιάς αναμένουμε τη Skoda Octavia και το SEAT Leon από το γερμανικό γκρουπ.

Τέλος, σε ό,τι αφορά τη νέα γενιά του Audi A3. σύμφωνα με όσα αναφέρουν οι τελευταίες πληροφορίες, στάνταρ με όλες τις εκδόσεις βενζίνης θα είναι το ηλεκτρικό δίκτυο 48 Volt. Αυτό θα φροντίσει για την επέκταση του μετώπου των εκδόσεων με ηλεκτρική υποβοήθηση. Για παράδειγμα: οι κινητήρες, σε κάθε ευκαιρία θα σβήνουν, ώστε να εξοικονομείται καύσιμο. Ταυτόχρονα, ένας μικρός ηλεκτρικός κινητήρας θα δίνει έξτρα δύναμη στις επιταχύνσεις. Kαι οι πετρελαιοκινητήρες όμως θα δεχτούν έξτρα… ηλεκτροδότηση, με τη διαφορά ότι εδώ θα έχουμε έναν κλασικό συνδυασμό μίζας-γεννήτριας και έξτρα σύστημα 12 Volt. Να σημειωθεί ότι στο άμεσο κιόλας μέλλον, οι ντίζελ κινητήρες του A3 θα είναι όλοι δίλιτροι με απόδοση από 136 έως 204 ίππους. Κι ενώ η απόδοση θα είναι αυξημένη συνολικά, η κατανάλωση θα είναι μειωμένη κατά 10% περίπου, γεγονός που για τη βασική έκδοση θα συνεπάγεται μέση τιμή ελάχιστα μόνο πάνω από τα 4 λτ./100 χλμ.. Kι αυτή είναι μια τιμή υπολογισμένη με το νέο κύκλο μετρήσεων WLTP. Τέλος, πολύ πιθανή είναι η προσθήκη μιας έκδοσης με φυσικό αέριο αποτελούμενη από έναν 1.500άρη κινητήρων 130 ίππων.

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda