Διακριτικά σπορτίφ είναι η σχεδίαση του VW T-Roc R. Νέος είναι ο μπροστά προφυλαχτήρας στον οποίο εδρεύουν και τα φώτα μέρας.

Μέσω των οδηγικών προφίλ μπορείς να απολαύσεις από μια άνετη και ήσυχη διαδρομή, μέχρι και οδηγικές συγκινήσεις στην επιλογή Race.

Οδηγούμε το νέο VW T-Roc R με 300 PS

37.324 Επισκέψεις στο άρθρο (15/10/2019)

Το T-Roc βάζει το «σκληροπυρηνικό» κοστούμι της έκδοσης «R», με τους 300 ίππους και την τετρακίνηση και παίζει «σκληρό ροκ», αποδεικνύοντας πως και τα SUV έχουν ψυχή! Το οδηγούμε στη Νίκαια της Γαλλίας και σας αναφέρουμε...


Μπορεί οι λέξεις SUV και GTi για πολλούς να μην ταιριάζουν στην ίδια πρόταση, ωστόσο η «R» έκδοση του T-Roc, έρχεται να επαναπροσδιορίσει τη συμβατότητα αυτών των δύο εννοιών. Η VW πρωτοπορεί σε αυτό το κομμάτι, καθώς για πρώτη φορά ένα πιο mainstream SUV και μάλιστα compact, λανσάρεται σε έκδοση GTi. Προς το παρόν αυτό το εγχείρημα άνηκε σε πιο premium φίρμες, όπως στη Mercedes, με τις AMG εκδόσεις ή στην Porsche. Αν και για να είμαστε ακριβοδίκαιοι, το εγχείρημα αυτό το είχε πραγματοποιήσει και η Nissan με την έκδοση NISMO RS του Juke, η οποία απέδιδε 218 ίππους, αρκετά λιγότερους βέβαια από το T-Roc R.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
NISSAN