Επίσημο: Νέο VW Golf (+video)
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Επίσημο: Νέο VW Golf (+video)

82.188 Επισκέψεις στο άρθρο (24/10/2019)

Αποκαλύφθηκε και επίσημα η νέα 8η γενιά του VW Golf που, αν και βαδίζει σε γνώριμα σχεδιαστικά μονοπάτια, αλλάζει ριζικά, ούσα πιο hi-tech από ποτέ ενώ έχει στη φαρέτρα της 8 κινητήρες, μεταξύ των οποίων 5 υβριδικά σύνολα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ψίθυροι, πληροφορίες εκ των έσω, φήμες, κατασκοπευτικές φωτογραφίες -με ή χωρίς καμουφλάζ- και γενικότερα όλο το παιχνίδι γύρω από την αποκάλυψη της «πολυτραγουδισμένης» νέας, 8ης γενιάς του Volkswagen Golf έφτασαν στο τέλος τους. Το δημοφιλές γερμανικό μικρομεσαίο παρουσιάστηκε επίσημα και το autotriti.gr σας αποκαλύπτει όλες τις λεπτομέρειες.
 
Κοιτώντας τις φωτογραφίες πολλοί θα σπεύσουν να σχολιάσουν πως το Golf δεν άλλαξε και τόσο αισθητικά. Η αλήθεια είναι πως οι άνθρωποι της εταιρείας δεν άλλαξαν προσέγγιση στο ντιζάιν (σ.σ. άλλωστε ομάδα που κερδίζει, δεν αλλάζει) αλλά έχει δοθεί μια νέα οπτική με εντονότερες γραμμές και αρκετές διακριτικές διαφοροποιήσεις. Το αμάξωμα δείχνει φαρδύτερο, παρόλο που σε απόλυτους αριθμούς δεν είναι, με πιο ογκώδεις ώμους ενώ οι καθαρές γραμμές στο πλάι και πίσω χαρίζουν μια φρέσκια εικόνα στο νέο Golf. Πλήρως ανασχεδιασμένα φώτα -αποκλειστικά LED σε όλες τις εκδόσεις- εμπρός και πίσω, νέοι προφυλακτήρες με διαφορετικές γρίλιες και το α λα T-Roc πίσω τετραγωνισμένο μέρος ολοκληρώνουν την εικόνα του γερμανικού μικρομεσαίου. Σημαντική δουλειά έχει γίνει επίσης στην αεροδυναμική, εκεί που το νέο Golf έχει ρίξει το συντελεστή οπισθέλκουσας στο 0,275 Cd ενώ και η μετωπική επιφάνεια ορίζεται στα 2,21 τετραγωνικά μέτρα.

Σε μηχανικό επίπεδο, το 8ης γενιάς Golf πατάει πάνω στη νεότερη εκδοχή της πλατφόρμας MQB, η οποία μάλιστα κάνει το ντεμπούτο της με το γερμανικό μικρομεσαίο. Όσον αφορά στις διαστάσεις, παρατηρεί κανείς πως είναι ελάχιστα μικρότερο σε μήκος με 4.284 χλστ. (-26 χλστ.), πλάτος με 1.789 χλστ. (-10 χλστ.) και ύψος με 1.456 χλστ. (-36 χλστ.), σε αντιστοιχία με το απερχόμενο μοντέλο εντούτοις, το μεταξόνιο έχει κερδίσει 16 χλστ. (2.636 χλστ.) με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε ευρυχωρία για επιβάτες και αποσκευές. Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε τη χωρητικότητα για το διαμέρισμα των αποσκευών αν και πιστεύουμε ότι θα κυμανθεί λίγο πάνω από τα 380 λτ. της προηγούμενης γενιάς.
 
Αν η εξωτερική εμφάνιση αποτελεί φυσική εξέλιξη της προηγούμενης γενιάς, στην καμπίνα του νέου Golf τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά. To εσωτερικό είναι όλα τα λεφτά και αυτό που δίνει το στίγμα της νέας γενιάς. Μιας γενιάς που είναι full digital, συνεχώς on line, εξαιρετικά προηγμένης τεχνολογικά και με τεχνητή νοημοσύνη που έχει τον άνθρωπο στο επίκεντρο. Όμως για αυτά θα μιλήσουμε διεξοδικά στο κομμάτι για την τεχνολογία του νέου Golf. Εδώ θα μείνουμε στις τεράστιες οθόνες που κλέβουν την παράσταση (σ.σ. θυμίζουν κάτι από Mercedes A-Class), η πρώτη στο οπτικό κέντρο του οδηγού που λειτουργεί ως ψηφιακός πίνακας οργάνων και η δεύτερη, προέκταση της πρώτης, δεξιά. Μέσα από αυτήν μάλιστα ελέγχονται πλέον τα πάντα, χωρίς κουμπιά ή για να είμαστε πιο ακριβείς, χωρίς κουμπιά όπως τα ξέρετε. Για παράδειγμα ο περιστροφικός διακόπτης για τα φώτα αριστερά στο ταμπλό έχει αντικατασταθεί από κουμπιά αφής, στην κεντρική κονσόλα πάλι μόνο πλήκτρα αφής θα βρείτε, ενώ μέχρι και η αυξομείωση της έντασης του ηχοσυστήματος, με κουμπιά αφής γίνεται… Το Golf 8 αφήνει πίσω του τους παλαιομοδίτικους, παραδοσιακούς διακόπτες. Το μόνο που θα σας θυμίσει κάτι από το παρελθόν είναι οι διακόπτες για τα ηλεκτρικά παράθυρα και τα χειριστήρια στο τιμόνι, αφού μέχρι και ο επιλογέας ταχυτήτων ή το start/stop button έχουν αλλάξει. Εμάς, πάντως, μας αρέσει που το εσωτερικό του μπαίνει σε μια νέα εποχή. Είναι αναμφίβολα high-tech και ταυτόχρονα έχει εκλεπτυσμένο, premium design.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
moto