Χαρακτηριστική είναι η παρουσία της τριγωνικής γρίλιας σε συνδυασμό με τα δύο λεπτά φωτιστικά σώματα.

Οι ζάντες και οι κίτρινες δαγκάνες τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

H νέα Alfa Romeo Giulietta;

51.577 Επισκέψεις στο άρθρο (5/1/2020)

Η εξωτερική εμφάνιση ήταν πάντα ένα ατού των Ιταλών και αυτό αποδεικνύεται και μέσω αυτής της ψηφιακής Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio.

Την ίδια στιγμή που οι ανταγωνιστές της Alfa Romeo στην premium κατηγορία λανσάρουν νέες γενιές μοντέλων καλύπτοντας τα κενά στην γκάμα τους, το FCA Group επιμένει στην υπάρχουσα Giulietta, η οποία παρά το ότι βρίσκεται 9 χρόνια στην αγορά και έχει τρεις ανανεώσεις στο ιστορικό της, προτάσσει τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα και το διαχρονικό ντιζάιν που τη διατηρούν μέσα στο παιχνίδι.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι alfisti περιμένουν με μεγάλη ανυπομονησία τη νέα γενιά που, σύμφωνα με το πλάνο που είχε παρουσιάσει ο αποβιώσας Πρόεδρος του FCA Group, Σέρτζιο Μαρκιόνε την 1η Ιουνίου του 2018, θα είναι έτοιμη να παρουσιαστεί στο κοινό το 2022.

Γνωρίζοντας το μεγάλο ενδιαφέρον των φίλων της φίρμας, αλλά και της αυτοκίνησης γενικότερα, για τα νέα προϊόντα της Alfa Romeo, οι ανεξάρτητοι σχεδιαστές της LP Design αποφάσισαν να παρουσιάσουν την δική τους πρόταση για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει η νέα Giulietta στην έκδοση Quadrifoglio υιοθετώντας φυσικά την παραδοσιακή αλλά και ταυτόχρονα πολύ μοντέρνα σχεδιαστική γλώσσα της ιταλικής φίρμας. Χαρακτηριστική είναι η παρουσία της τριγωνικής γρίλιας σε συνδυασμό με τα δύο λεπτά φωτιστικά σώματα, ενώ ο προφυλακτήρας με τους δύο κυψελωτούς αεραγωγούς και το μαύρο διαχύτη προειδοποιεί και τον πιο αδαή ότι δεν πρόκειται για οποιοδήποτε μικρομεσαίο.

Οι ζάντες και οι κίτρινες δαγκάνες τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου, ο οποίος «απογειώνεται»  όταν το βλέμμα πέσει στο πίσω μέρος λόγω των δύο αεροτομών, μια στο τέλος της οροφής και μια δεύτερη στη θύρα του πορτ-μπαγκάζ και στις δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης.

Αξίζει να αναφέρουμε πως κατά καιρούς έχουν επικρατήσει διάφορα σενάρια που θέλουν τη Giulietta να αλλάζει εντελώς προσανατολισμό. Το πρώτο σενάριο τη θέλει να παραμένει στην κλάση των μικρομεσαίων χάτσμπακ και να χτίζεται σε νέες βάσεις περνώντας την κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ από την άλλη έχει σχηματιστεί η φημολογία για τη «μετάθεσή» της στην κατηγορία των crossover. 

Με τους Ιταλούς να κρατούν καλά κλειστά τα χαρτιά τους προς το παρόν, όλα τα ενδεχόμενα είναι στο τραπέζι και μένει να δούμε τι θα γίνει στην πορεία. Καταλήγοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως δεν υπάρχει κάποια επίσημη θέση της εταιρείας προς το παρόν για το πότε θα γίνει η πρεμιέρα της νέας Giulietta, ως εκ τούτου μένουμε σε όσα είχε ανακοινώσει ο Μαρκιόνε.

ELASTIKA 2024
NISSAN