Ήρθε για να μείνει το πισωκίνητο Audi R8.

Η «καρδιά» του είναι ο 5,2 λίτρων FSI κινητήρας που χτυπά ακριβώς πίσω από την καμπίνα των επιβατών.

Η βασική τιμή του Spyder θα ξεκινά από τις 157.000 ευρώ στη Γερμανία.

Το πισωκίνητο R8 έχει στάνταρ μαύρους σφυρήλατους τροχούς 19 ιντσών.

Στο εσωτερικό, οδηγός και συνοδηγός κάθονται σε σπορ καθίσματα επενδυμένα με δέρμα και Alcantara.

Ήρθε για να μείνει το πισωκίνητο Audi R8

5.177 Επισκέψεις στο άρθρο (6/11/2019)

Τη γκάμα του R8 μεγάλωσε επίσημα η Audi, η οποία κατέστησε το μέχρι πρότινος ειδικό πισωκίνητο R8 σε μοντέλο παραγωγής!

Η σχεδίαση του Audi R8 V10 RWD που είναι διαθέσιμο και ως Coupe και ως Spyder ξεκινά από τη μάσκα Singleframe που είναι πιο φαρδιά και πιο επίπεδη, ενώ οι εισαγωγές κάτω από το καπό παραπέμπουν στο θρυλικό Audi Sport quattro. Οι εισαγωγές αέρα, το εμπρός σπόιλερ και ειδικά οι πίσω γρίλιες εξαγωγής αέρα έχουν γίνει αισθητά πιο φαρδιές. Ο διαχύτης, στα άκρα του οποίου υπάρχουν οι δύο οβάλ απολήξεις της εξάτμισης, έχει μετακινηθεί προς τα πάνω. Τέλος στο χώρο του κινητήρα, το φίλτρο αέρα έχει ένα καινούργιο κάλυμμα, το οποίο είναι διαθέσιμο είτε σε πλαστικό είτε σε ανθρακόνημα.
 
Οι πλευρικές εισαγωγές του μοντέλου υποδηλώνουν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του. Η πάνω είναι σε γυαλιστερό μαύρο mythos, ενώ η κάτω στο χρώμα του αμαξώματος. Η εμπρός εισαγωγή, τα ενθέματα στα μαρσπιέ και ο διαχύτης είναι στάνταρ σε γυαλιστερό μαύρο. Εναλλακτικά διατίθεται το πακέτο carbon και, για το Spyder, ένα διευρυμένο μαύρο πακέτο styling. Στη γκάμα των χρωμάτων προστέθηκε το γκρι Kemora, ενώ προαιρετικά οι κύκλοι και το λογότυπο της Audi μπορούν να είναι σε γυαλιστερό μαύρο.
 
Στο εσωτερικό, οδηγός και συνοδηγός κάθονται σε σπορ καθίσματα επενδυμένα με δέρμα και Alcantara, ενώ ένα εντυπωσιακό λογότυπο «RWD» είναι τοποθετημένο μπροστά από το συνοδηγό.
 
Η «καρδιά» του είναι ο 5,2 λίτρων FSI κινητήρας που χτυπά ακριβώς πίσω από την καμπίνα των επιβατών. Ο ατμοσφαιρικός V10 αποδίδει 540 ίππους στις 6.500 σ.α.λ., μέγιστη ροπή 540 Nm, που μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου S tronic επτά σχέσεων και ενός μηχανικού μπλοκέ διαφορικού.
 
Το R8 V10 RWD Coupe επιταχύνει 0-100 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα είναι 320 χλμ./ώρα. Οι αντίστοιχες τιμές για το Spyder είναι 3,8 δευτερόλεπτα και 318 χλμ./ώρα.
 
Το πισωκίνητο R8 έχει στάνταρ μαύρους σφυρήλατους τροχούς 19 ιντσών με λάστιχα 245/35 μπροστά και ελαστικά 295/35 στο πίσω μέρος. Διαθέσιμοι είναι και τροχοί 20 ιντσών σε συνδυασμό με σπορ ελαστικά που βελτιώνουν ακόμα περισσότερο τα δυναμικά χαρακτηριστικά, την πρόσφυση και την επιβράδυνση. 
 
Το υψηλών επιδόσεων σούπερ σπορ μοντέλο με την πίσω κίνηση θα είναι διαθέσιμο στις ευρωπαϊκές αγορές στις αρχές του 2020. Η βασική τιμή του Coupe στη Γερμανία θα είναι 144.000 ευρώ, ενώ το Spyder θα ξεκινά από τις 157.000 ευρώ.

NEO TRAFIC
moto