Πρώτη Δοκιμή: Νέο Peugeot 208 βενζίνης με 100 άλογα
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πρώτη Δοκιμή: Νέο Peugeot 208 βενζίνης με 100 άλογα

284.179 Επισκέψεις στο άρθρο (30/11/2019)

To Peugeot 208 στην τελευταία του γενιά αποτελεί ένα μοντέλο που από την πρώτη στιγμή έδειξε ότι θα πρωταγωνιστήσει για τα καλά στην ελληνική αγορά και όχι μόνο. Δοκιμάζουμε την βενζινοκίνητη έκδοση των 100 ίππων.

Δεν χρειάζεται να είσαι «της δουλειάς» για να αντιληφθείς την συνολική αναβάθμιση που χαρακτηρίζει τα αυτοκίνητα της Peugeot τελευταία. Μια απλή επαφή με τα νεότερα μοντέλα της από το 308 και μετά, αρκεί για να διαπιστώσεις πως ο όμιλος PSA σχεδιάζει πολύ προσεκτικά κάθε βήμα του και για το λόγο αυτό έχει καταφέρει να μπει πιο ισχυρός από ποτέ στον αυτοκινητικό χάρτη. Και δεν είναι το όνομα που τον κάνει δυνατό, αλλά το προϊόν αυτό καθ΄αυτό. Αφού συμπλήρωσε τις SUV προτάσεις της στις αντίστοιχες κατηγορίες με τα 3008 και 5008 και αφού έφερε -σε πείσμα των καιρών- το εντυπωσιακό σεντάν (και στέισον) νέο Peugeot 508, ακολούθησε το σημαντικότερο μοντέλο βάση πωλήσεων στην γκάμα της, το 208 και το crossover αδερφάκι του 2008. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Εμφάνιση: Το πιο επιβλητικό μικρό στους δρόμους
Σχεδιαστικά, το νέο Peugeot 208 δεν έχει τίποτα κοινό με το μοντέλο που αντικαθιστά, με την Peugeot να καταφέρνει να περάσει πλήρως το νέο της σχεδιαστικό προφίλ παρά τις δυσκολίες που συνάντησε με τις περιορισμένες διαστάσεις του. Όσον αφορά αυτές, το νέο 208 είναι κατά 8,2 εκατοστά μεγαλύτερο σε μήκος ξεπερνώντας έτσι τα 4 μέτρα για πρώτη φορά (4.055 χλστ.) ενώ το πλάτος του έχει μειωθεί κατά 84 χλστ. (1.745 χλστ.) και το ύψος κατά 30 χλστ. (1.430 χλστ.). Το μεταξόνιο τέλος είναι μόλις κατά 2 χλστ. πιο μακρύ (μήκος 2.540 χλστ.). Σχεδιαστικά λοιπόν το πιο κόμπακτ σε διαστάσεις νέο 208 είναι εντυπωσιακό σπιθαμή προς σπιθαμή, με το εμπρός μέρος να  εκφράζει έντονο δυναμισμό μέσω της μεγάλης μάσκας, των «νυχιών» των LED φωτιστικών σωμάτων και των «χαυλιόδοντων» που εκτείνονται χαμηλά στον προφυλακτήρα. Οι έντονες γραμμές του καπό συνεχίζονται και στα πλαϊνά του αμαξώματος ενώ είναι εμφανής ή πιο σπορ γραμμή και το «φούσκωμα» των πίσω ώμων του αμαξώματος από τις απλές του εκδόσεις. Εντυπωσιακό είναι και το πίσω μέρος με τα όμορφα φωτιστικά σώματα και την μαύρη φάσα που τα ενώνει να συμπληρώνουν το «φρέσκο» και επιβλητικό του προφίλ.

Κινητήρας: H έκδοση η «σωστή»

Εσωτερικό: Αλλα κόλπα σε σχεδίαση, κορυφαία ποιότητα & καλύτεροι χώροι

Οδική συμπεριφορά: Δεν ξανάγινε…

Η άποψή μας

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto