2 φωτογραφίες »

Ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Kleber Silva δημιούργησε ένα συνονθύλευμα των Mercedes GLA και EQC δημιουργώντας ένα ρεαλιστικό σενάριο για την επερχόμενη EQA.

Νέα Mercedes EQA α λα GLA

12.062 Επισκέψεις στο άρθρο (27/1/2020)

Η Mercedes έχει ήδη μπει στο παιχνίδι των teaser για την αποκάλυψη της ηλεκτροκίνητης EQA δίνοντας παράλληλα έμπνευση στους ανεξάρτητους σχεδιαστές. Εδώ έχουμε μια πρόταση με ολίγον από EQC και περισσότερο από GLA. Πως σας φαίνεται;

Πριν από τρία χρόνια στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, η Mercedes παρουσίασε την πρωτότυπη EQA, ως ένα αμιγώς ηλεκτρικό τρίθυρο hatchback. Ο καιρός πέρασε και ήρθε η στιγμή που η γερμανική μάρκα δημοσίευσε την πρώτη επίσημη teaser εικόνα πριν λίγες ημέρες, η οποία επιβεβαίωσε παράλληλα τις πληροφορίες μας πως το μοντέλο παραγωγής της EQA θα βασίζεται στη νέα γενιά της GLA. Αυτό έφτασε στα αυτιά των ανεξάρτητων σχεδιαστών, ένας εκ των οποίων -ο Kleber Silva- δεν έχασε χρόνο και έκανε μια ξεχωριστή πρόταση που βασίζεται στη νέα, δεύτερη γενιά της GLA με τον πρόβολο να έρχεται ως δάνειο από την μεγαλύτερη EQC. Το ίδιο ισχύει και στο πίσω μέρος με το σχεδιαστικό μοτίβο να βασίζεται εν πολλοίς στην EQC αλλά με περισσότερα στοιχεία από την GLA.

Οι πρόβολοι εμπρός και πίσω έρχονται δάνειο από την μεγαλύτερη «αδελφή» EQC ενώ όλο το υπόλοιπο αμάξωμα διατηρείται αναλλοίωτο.

Οι πρόβολοι εμπρός και πίσω έρχονται δάνειο από την μεγαλύτερη «αδελφή» EQC ενώ όλο το υπόλοιπο αμάξωμα διατηρείται αναλλοίωτο.

 
Σε κάθε περίπτωση, σημειώστε πως μιλάμε για ένα αμιγώς ηλεκτρικό πεντάθυρο crossover το οποίο θα προστεθεί στη γκάμα των χωρίς ρύπους μοντέλων της γερμανικής φίρμας. Όπως φαίνεται η EQA θα διατηρήσει τον ίδιο σχεδιασμό με τη GLA δεύτερης γενιάς, ωστόσο όντας ηλεκτρικό θα φέρει και κάποια διαφορετικά χαρακτηριστικά, όπως άλλωστε συνηθίζεται. 
 
Βασικό θεμέλιο για την κατασκευή της θα είναι η πλατφόρμα των μικρομεσαίων της Mercedes, η MFA-2 (Μodular Front Architecture), ενώ συτό που είναι οπωσδήποτε σίγουρο είναι ότι η EQA θα επωφεληθεί από όλα τα θετικά που χαρακτηρίζουν τις νέες A-Class και GLA: αυξημένη ευρυχωρία, ήσυχη κύλιση, αρχοντικά ρυθμισμένη ανάρτηση και φυσικά όλες τις τεχνολογίες και τα βοηθήματα για τον οδηγό.
 
Δύο βαθμίδες απόδοσης και αυτονομίας θα διαθέτει η μελλοντική EQA, η οποία όπως φαίνεται θα μπορεί εφοδιαστεί με έναν ή δύο ηλεκτρικούς κινητήρες. Η πρώτη θα έχει 204 ίππους που θα προέρχονται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ εγκατεστημένο στον μπροστά άξονα, ενώ θα στο πιο πάνω σκαλοπάτι οι κινητήρες θα είναι δύο, όπως και οι κινητήριοι άξονες, με την EQA να παρέχει έτσι τετρακίνηση και ισχύ 380 ίππων.
 
Τέλος αναφορικά με την αυτονομία οι πληροφορίες λένε ότι θα κυμαίνεται μεταξύ 400-500 χιλιομέτρων.

Toyota
moto